|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb ze gemist... helaas... ik kwam binnen toen leng tch'e net bezig was |
|
en wat fotos, helaas alleen van ons orkestje... |
|
t was ruig !!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja het was zeker vet!! En ook vet druk trouwens We moesten gewoon 3 x hetzelfde nummer spelen Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
dit soort partijtjes moeten er meer zijn, echt super |
|
Hoe was Yacopsae? Op plaat vind ik ze echt zo belachelijk snel met al die gestoorde stop / go breaks....kunnen ze het live ook waarmaken? |
|
heb klein stukje gezien, jammer dat ze geen aparte zanger hadden |
|
T was zeker gaaf zaterdag en dat werd ook wel goed afgesloten met Blockheads. Verder vond ik Gronibard en SCD wat tegenvallen en waren Leng Tche en DFR errug vet. T was ook 1e x dat ik iemand van ZM heb ontmoet Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
jammer dat er meer mensen dachten dat ze bij blockhead speelde... door op t podium te blijven headbangen |
|
Ja, dat vond ik ook al raar.. stond zon gast de hele tijd beetje op het podium Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
die taferelen waren erg tjechish, hoop dat t in nederland geen hype wordt |
|
quote: Ben ik toch van plan om de volgende keer bij jullie het podium te versieren met mijn geweldige headbang talenten. |
|
gelukkig zijn wij goed in frietballen omver rennen |
|
quote: Is er ook gelijk een moshpit. |
|
haha, ja, daar zijn nederlanders niet zo goed in.. |
|
De Collision cd is trouwes erg gaaf Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
hehe, dank u... we hadden niet zo veel verkocht |
|
no problem, ik d8 dat er best veel verkocht werde.. maarja, hij klinkt goed.. en daar gaat het om Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Volgende week maandag word de Devoured Flesh Regurgitation demo (waarschijnlijk) opgenomen en kun je hem vanaf dinsdag bestellen.. je hoeft alleen maar ff een mailtje te sturen naar me en dan laat ik je het wel weten.. Voor de mense die hierin geintresseerd zijn, mail me vanaf maandagavond Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
de dag erop al te bestellen?! |
|
Ja het wordt meteen gemixt en op cd-r gegooid als t goed is.. Dus dan heb ik m de dag erop al Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
ah oke, ik ben benieuwd |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |