|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee nee nee felix gaat met mij mee! Zenial |
|
grin..en mij! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dat word dus heel erg ruzie maken voor jullie wie bij elkaar in de tent gaat en ik dacht dat het voor ons al zo erg was "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ruzie maken? Echt niet..de eerste de beste die in mijn tent durft te gaan liggen slinger ik hoogstpersoonlijk terug de bus in! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dat wil ik zien ik denk dat ik in mijn eentje ga liggen, want meestal krijg ik problemen met mensen dat et dan een zootje is in de tent, en ik heb zoiets van als ik er kan slapen en bij mijn spullen kan is het best. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Prima hoor..ik ben herkenbaar aan het clipbord met namen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik ben herkenbaar aan een bos krullend haar als ik headbeng en aan tjokkefoll geroep ps heb jij me toegevoegd op msn? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
altijd handig om een invloedrijke zetemmer op msn te hebben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
invloedrijk?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
je bent tenslotte toch redactielid en bevriend met een mod "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ECHTE invloedrijke personen hebben minstens hun eigen forum... Zenial |
|
quote: waarom heb jij er dan 1? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zeg!... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
effe gemailt naar with full force over hoe en wat met eten meenemen op de camping: quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Geniaal, dat wordt ff langs een supermarkt crossen voordat we naar de camping gaan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hey Youth Of Today staat er ook he? en uhm, wie kent Pressure festival in duitsland? (27-29 juni zoiets) ook vette metal en hardcore (dark tranquility, naglfar, youth of today, hatebreed, caliban, heaven shall burn, etc etc etc) ...ga'k misschien nog heen. |
|
quote: ik koop alles gewoon hier in, denk ik straks koop je daar ranzig kutbier omdat er geen hertog te vinden is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zal er ook bij zijn... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
WFFZMMeeting!! Zenial |
|
quote: Nou warsteiner is toch geen slecht bier hoor, om maar eens wat te noemen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: jajajajaja!! *oefent alvast irri camping liedjes* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:ja klopt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik heb er al een op de melodie van run to the hills. ren naar het pils ren voor de kratten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |