|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb dus ook Arrebar en Jebes gemeet.Terug in de trein kwam ik een vent uit A'dam tegen die ook was geweest.Heel weinig Nederlanders,dus mijn Duits en Engels zijn weer flink bij gespijkerd ( met dank aan Engel) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ja en hoe is het met dat ene tentje afgelopen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
geplakt met tape van de slopers en een vuilniszak Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
aha, maar dus wel mooi kut "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Weet niet..was de tent van een van die marmot pubers. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: zo, ik ben ook weer terug het was meer zo dat we het graspop probleem niet konden controleren, in cmbinatie met de erg korte ombouwtijd.. dus hebben we maar een heel klein beetje licht gebruikt; maar toch kwamen er veel complimenten over het licht verder heb ik eigenlijk alleen maar ministry, moonspell, mdb en opeth gezien... minisry klonk niet echt super, vooral de vocals... en eindelijk heb ik opeth en mdb eens kunnen zien; er kwam altijd wel iets tussen... ik vond graspop wel veel leuker; personlijk maar ook qua atmosfeer i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Mwa..ik vondWFF leuk genoeg..heb nog buikpijn van het lachen ( was ik flink aan het rondstuiteren) Vond vooral tijdens Messiah het dochtertje van een van de bandleden erg leuk..klein meisje in roze kleertjes die stond te headbangen..zo lief! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dat meisje was idd gaaf. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Whoohoo! lang begeslapen smerige was in machine Hollandse koffie..ik ben er weer bij Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
echt effe wennen, als je wakker word en je gaat zijken niet naar een hek toegaan en kabaal horen van de camping maar gewoon een trappetje af en een pleetje op. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heeft geen ervaring met dat hek..ik weet wel dat ik voorlopig ff geen Dixie meer wil zien Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
't was toch wel weer lekker om in m'n eigen mandje te slapen in plaats van op een dun matje Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: en niet meer te ruiken gatver wat stinken die dingen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik zweer je dat daar de soa's om de hoek lagen te loeren... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ik zou nog geen sex hebben in een dixie als het mijn enigste kans zou zijn op sex, gatver wat zijn die dingen vies "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kutschurft - Bruut Anaal genomen in een overvolle Dixie |
|
Fijn Jenje...ik moest nog eten... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dan zou mijn brakheid zich vandaag ook nog geuit hebben in niet kunnen lopen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Waaaah nekpijn!!! Maar het was zooooo tof! Ik heb gekeken naar 1349 (Frost de drummachine wraah!!!), Amon Amarth, Die Apokalyptische Reiter (zanger lijkt wel een rondstuiterend aapje), Eisregen (Fleischfestival!!!), Entombed (whahaha die zanger was wel erg dronken), Enthroned (tig keer hetzelfde nummer gespeeld hehe), Macabre (helaas veels te kort), Mambo Kurt (übertruekvlt!!! Vooral zijn casio versie van Slayer's Raining Blood was cool), Messiah (Holy fucking shit wat was dat geniaal! Stelletje ouwe lui op het podium en in het publiek, maar iedereen uit zn dak. Was de reis alleen al waard. Laatste concert ooit dus ben echt blij dat ik het heb kunnen meemaken), Ministry (nekpiiijjn), Moonspell (cool maar te kort), My Dying Bride (cool maar te kort), Opeth (cool maar te kort), Pyogenesis (man wat zuigen die tegenwoordig. Ik had niet echt oude doomnummers verwacht maar deze tienerpunk was echt dieptriest), Sepultura (neger! grote neger!), Six Feet Under, Type O Negative (godver twee dagen met "I don't wanna be me" in mn hoofd gezeten) en Zyklon Wel jammer dat het niet zulk mooi weer was, maarjah, ben tenminste eens niet verbrand hehe Zenial |
|
quote: ahum...'METHOOOOOOLLLL will neveeeeer dieeeeeeeeeeeeee" Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: |
|
arrrghh wat was het me een vet weekend "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hihih idd..ben er nog behoorlijk brak van Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |