|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
mwuhahahhaha...ik rennietzo hard voor bier Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
tralala...nog 6 daagjes! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
nee nu nog zeven. iniedergeval is de biervooraad in orde hier. De blikken hertog jan waren in de aanbieding. 3 pakken voor de prijs van 2, dus voor jebes ook gehaald in ruil voor een matje, dus dat is nog eens zeer mooi "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Neee! We gaan donderdag weg dus nog 5 Je herkent ons aan de gepunnikte vlag Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
haha ik ga nog een destruction vlag maken, al ben ik bang dat we geen stof hebben om et op te maken maargoed inside lie en zenial herken ik wel, en daarnaast roepen wij wel vaak tjokkefoll, daaraan herken je al meteen dat wij van zetem zijn "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
O god...Tjokkefollertjes... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
zowiezo zijn er niet veel nederlanders daar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Voor Zyklon alleen ga ik niet. Maareh, Eisregen? Is dat niet zo'n uber rechts bm bandje? |
|
grin..gewoon kijken wie er een zak aardappels rondsjouwt Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: als dat zo is krijgen ze me een bier naar hun kop, ik heb alleen gehoort dat ze nogal duf schijnen te zijn. nouja we shall see. DESTRUCTION SODOM ANTHRAX SLAYER "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: als je iemand met blikjes hertog ziet is het een hollander "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
is er misschien iemand met wie ik zou kunnen terugrijden naar nederland vanaf full force? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Hmm...je mag mee treinen als je wilt.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
onze auto zit al vol met 3 personen en baggage ben ik bang, maar treinen is ook een goede optie [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 30-06-2003 11:12] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wij gaan met 6 man in de trein..de prijs valt idd reuze mee (het vroege opstaan daarintegen is minder) maar ja..slaap in de trein wel verder Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
wij gaan met de heerschende fiat "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
grin..zo'n kleine Fiat Pinda? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dat is maar afwachten tis iig zon soort autotje ja "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
grin...in die auto blijven zitten tot ik er ben met m'n fototoestel graag! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
tTe weinig leuke bands op WFF, elk jaar heb ik dat met WF, plus het is een heel eind rijden. Komen elk jaar een paar echte superbands, maar 90 % wat me niet aanspreekt, veel hardcore enzo, is me iets TE breed georienteerd! Maar destruction en Sodom is natuurljk Maar ja die spelen hopelijk volgens jaar weer in NL! |
|
quote: ik neem zelf er wel een foto van, blijf jij maar in de trein zitten tot ik het fotografeer "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik ben de laatste tijd al eens aan het treinen vanuit duitsland na tours, en ik zou nu niet bepaald zeggen dat het 'goedkoop' is... enkeltje vanuit frankfurt naar utrecht was al 75 euro... leipzig lijkt me toch ECHT een flink stuk verder, en dus duurder.. ik zit zelfs al te denken over terugvliegen, zou goedkoper zijn... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Ja..maar wel minder gezellig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
da's waar natuurlijk... aan de andere kant.. ik ben daar voornamelijk om te werken... alleen de zondag heb ik tijd om wat bands te zien (en dan zou btw ik pyogenesis, ministry, moonspell en my dying bride gaan zien...) i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |