|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
daar hou ik je aan Je moeder. |
|
quote: ik zal niet met dezelfde mensen zijn als bij severe... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ow van vriendenkring gewisseld? Je moeder. |
|
quote: ik kende ze niet....... 1 'kende' ik alleen van school.. (nou ja kennen...) en de andere had ik destijds verkering mee.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
-> msn ivm slowchat [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-04-2003 16:58] Je moeder. |
|
quote: En ik dacht nog wel dat we zulke goede vrienden waren, waarom heb je me dit niet eerder verteld! |
|
quote: moet je eerst mn boekie terug geven, dan wil ik wel weer vriendjes zijn... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dan niet, sloerie! |
|
quote: JIJ MAN!!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: On topic! |
|
ik ben dr alleen savonds Nabua Vonveilla |
|
quote: Ik kom denk ik wel naar zwolle. Dus dan kan ik ook wel ff bij jou langskomen. Ik kies denk ik trouwens eens voor de bus dan. Is toch overdag. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hmmm, als ik deze week m'n benchmark voor het motortarief voor particulieren ( ) afkrijg, krijg ik 5 mei vrij . |
|
Wageningen - mörke - witch - ryn - De Demoon - Iron Maiden - Rajackar - Jebes - Hagal - Gangrad zwolle - Nix + XnegativeX - Humanator - B6R6A6M - MrLafawijn - karnivoor - Hammer - Fire - Voice Of Doom Werken (de echte die - hards ) - Dwaallicht - Webblaster Wim - Ellesar of Gondor - Shredhead - Linknl - FireFox Spanking the monkey -Azagthoth Roermond - Mies - Slecht - Hub de Gallier - Heuy!!! - Frietbal -she devil (volgende dag rij examen ) I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bevrijdingsfestivals zuigen. Met gaye hippies naar gaye muziek luisteren Doe mij maar een fijn metalfestival! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
waarom? |
|
Ik zal wel moeten werken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Gelukkig ben jij ook gay (edoch vrouw), dus hoeven we geen last te hebben van mensen zoals jou op zulk soort festivals [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 29-04-2003 1:42] Dit slaat nergens op. |
|
quote: *proest* *verslikt zich in drankje* Gaye festivals heerschen! Je bezatten en toch niks missen...Perfecto! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ofwel, als jij doorwerkt, kan je Slayer gaan roepen? Dan lijkt me de keus niet al te moeilijk! @McDoom: Je hebt HELEMAAL gelijk Dit slaat nergens op. |
|
Hey mörke, jij gaat naar Wageningen hè? Maar ik wil je in Zwolle wel kunnen horen hoor! SLAAAAAAYOOOOOOOOOOORRRRR!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik had geloof ik met karnivoor afgesproken om naar zwolle te komen maar ik moet de nacht van te voren nog overleven dus ik denk dat ik gewoon thuis lig te slapen. |
|
Wageningen - mörke - witch - ryn - De Demoon - Iron Maiden - Rajackar - Jebes - Hagal - Gangrad zwolle - Nix + XnegativeX - Humanator - B6R6A6M - MrLafawijn - karnivoor - Hammer - Fire - Voice Of Doom Werken (de echte die - hards ) - Dwaallicht - Webblaster Wim - Ellesar of Gondor - Shredhead - Linknl - FireFox Spanking the monkey -Azagthoth Roermond - Mies - Slecht - Hub de Gallier - Heuy!!! - Frietbal -she devil (volgende dag rij examen ) Baby krijgen: - Mrs Aughra bla bla bla... |
|
Wageningen - mörke - witch - ryn - De Demoon - Iron Maiden - Rajackar - Jebes - Hagal - Gangrad - JuronymouS zwolle - Nix + XnegativeX - Humanator - B6R6A6M - MrLafawijn - karnivoor - Hammer - Fire - Voice Of Doom Werken (de echte die - hards ) - Dwaallicht - Webblaster Wim - Ellesar of Gondor - Shredhead - Linknl - FireFox Spanking the monkey -Azagthoth Roermond - Mies - Slecht - Hub de Gallier - Heuy!!! - Frietbal -she devil (volgende dag rij examen ) Baby krijgen: - Mrs Aughra Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |