IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 5 mei Vorige pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-05-2003 0:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Best wat uitgegeven aan zuipen en vreten. Het was wel een tof zuipfeestje vandaag. Veel oude bekenden tegengekomen, waaronder de Epe Thrash Crew uit de tweede helft jaren negentig, wat rare sXe en ander tuig uit omgeving Vroomshoop, wat andere ZM'ers(Cavia en Carnagath + de Vroomshoophamers en de tr00 Vazalbandleden...) en nog meer van dat soort zieks.

Eigenlijk maar 1 band echt gezien, namelijk the Riplets...
Volgende keer hoop ik Twarres nog eens te zien.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 06-05-2003 0:44 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 23:52 schreef Jebes het volgende:
In Wageningen kostte het bier ook 1,80 Niet normaal gewoon, verrotte uitzuigers dat het zijn!

Hehe.. kende iemand die op de markt woont.. lekker vanuit zijn kamer een beetje over het hoofdpodium uitgekeken en biertjes gedronken en het kostte me geen ruk
Within Temptation zuigt!!! en verder was er ook niet veel boeiends. Volgend jaar weer Nepenthe
Heeft iemand agresion (met 1 's') nog gezien trouwens? (leek me het enige bandje wat nog een beetje de moeite waard was).


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-05-2003 0:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Het bandje dat ook geen fuck waard was...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 06-05-2003 0:53 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Oké, dan hebbik helemaal niks gemist... mooizo (was frikadellen aan het eten; is ook belangrijk!)


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-05-2003 0:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Bands zien op 5 mei is wel het laatste wat je moet doen.

Alhoewel ik er wel van baal dat ik Rapalje gemist heb...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2003 1:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd, maar toen waren we druk bezig met pizza's naar binnen werken


Je moeder.


Fire
Usericon van Fire
Posted 06-05-2003 1:53 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Zo net terug uit Zwolle,..

Licht was erg goed in Zwolle niks op te klagen.

WT had een nieuw nummer (niet die op single uitkomt) en die klonk erg lekker

btw wel grappig zo'n celtisch badnje

Gelukkig dat we even gingen eten en op het oogst podium tegen een metal bandje aanliepen

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 06-05-2003 1:54]



Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 07-05-2003 12:57 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 0:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Raj + I_M uiteraard wel want die ruiken naar Rotterdam!



quote:
Op 6 mei 2003 0:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Verder zogen de bands, heb ik bij Agrésion nog tot drie keer toe SLAAYYYORRRRR geroepen in m'n eentje, en ik kreeg geen respons

Dan had je wat eerder moeten zijn. Ik heb nog steeds een piep in m'n oor van ut SLAYOR geroep.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 07-05-2003 13:33 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 0:34 schreef Voice Of Doom het volgende:

Volgende keer hoop ik Twarres nog eens te zien.


die heb ik vorig jaar gezien


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 13:38 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 6 mei 2003 0:44 schreef De Demoon het volgende:
Hehe.. kende iemand die op de markt woont.. lekker vanuit zijn kamer een beetje over het hoofdpodium uitgekeken en biertjes gedronken en het kostte me geen ruk
Within Temptation zuigt!!! en verder was er ook niet veel boeiends. Volgend jaar weer Nepenthe
Heeft iemand agresion (met 1 's') nog gezien trouwens? (leek me het enige bandje wat nog een beetje de moeite waard was).


Das beter geregeld Ik ga volgend jaar heel veel blikbier meenemen Maar ik vond Agresion wel lache hoor, het is geen topmuziek maar leuke voor een keertje is het wel... in ieder geval beter dan veel andere bands die er speelden.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 10-05-2003 20:46 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 6 mei 2003 0:44 schreef De Demoon het volgende:
Hehe.. kende iemand die op de markt woont.. lekker vanuit zijn kamer een beetje over het hoofdpodium uitgekeken en biertjes gedronken en het kostte me geen ruk
Within Temptation zuigt!!! en verder was er ook niet veel boeiends. Volgend jaar weer Nepenthe
Heeft iemand agresion (met 1 's') nog gezien trouwens? (leek me het enige bandje wat nog een beetje de moeite waard was).


Ken ook iemand die op de markt woont...althans, aan de achterkant. Vroeger woonde die boven de Kater. Misschien heb ik je wel uit een raam zien hangen...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-05-2003 21:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:33 schreef ILOVEMETAL het volgende:
die heb ik vorig jaar gezien

Maak me niet jaloers!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 10-05-2003 21:46 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 1:53 schreef Fire het volgende:
Zo net terug uit Zwolle,..

Licht was erg goed in Zwolle niks op te klagen.

WT had een nieuw nummer (niet die op single uitkomt) en die klonk erg lekker

btw wel grappig zo'n celtisch badnje

Gelukkig dat we even gingen eten en op het oogst podium tegen een metal bandje aanliepen


metalbandje (Taste of Insanity?) was wel okay jah


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 10-05-2003 23:29 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

GANGRAD volgens mij heb ik jou gezien.

Wast dimmu shirt met batik-pentagram enzo.
En je was lang en hebt zwart haar.

Ik zag jou als jij het was in de pit bij Agresion.
Agresion vind ik normaal niet echt leuk, maar deze keer wel.

Within Temptation nieuwe nummer Orph ofzo, klinkt lekker totdat die hoer van een Sharon mee gaat zingen...

[Dit bericht is gewijzigd door Lon op 10-05-2003 23:32]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2003 23:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 23:29 schreef Lon het volgende:
GANGRAD volgens mij heb ik jou gezien.

Wast dimmu shirt met batik-pentagram enzo.
En je was lang en hebt zwart haar.

Ik zag jou als jij het was in de pit bij Agresion.

je kunt contact opnemen met me via boxnummer 678


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 10-05-2003 23:34 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl


Zo bedoelde ik het niet echt, meer als een hee een keer ik zie iemand van forum

En BBk (punk) vond ik wel strak, terwijl ik absoluut niet van punk houd.

[Dit bericht is gewijzigd door Lon op 10-05-2003 23:35]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen