![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe.. kende iemand die op de markt woont.. lekker vanuit zijn kamer een beetje over het hoofdpodium uitgekeken en biertjes gedronken en het kostte me geen ruk ![]() ![]() ![]() Within Temptation zuigt!!! en verder was er ook niet veel boeiends. Volgend jaar weer Nepenthe ![]() Heeft iemand agresion (met 1 's') nog gezien trouwens? (leek me het enige bandje wat nog een beetje de moeite waard was). ![]() |
|
Het bandje dat ook geen fuck waard was... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Oké, dan hebbik helemaal niks gemist... mooizo (was frikadellen aan het eten; is ook belangrijk!) ![]() |
|
Bands zien op 5 mei is wel het laatste wat je moet doen. ![]() Alhoewel ik er wel van baal dat ik Rapalje gemist heb... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
idd, maar toen waren we druk bezig met pizza's naar binnen werken ![]() Je moeder. ![]() |
|
Zo net terug uit Zwolle,.. Licht was erg goed in Zwolle niks op te klagen. WT had een nieuw nummer (niet die op single uitkomt) en die klonk erg lekker ![]() btw wel grappig zo'n celtisch badnje ![]() Gelukkig dat we even gingen eten en op het oogst podium tegen een metal bandje aanliepen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 06-05-2003 1:54] ![]() |
|
quote: ![]() quote: Dan had je wat eerder moeten zijn. Ik heb nog steeds een piep in m'n oor van ut SLAYOR geroep. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: die heb ik vorig jaar gezien ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Das beter geregeld ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ken ook iemand die op de markt woont...althans, aan de achterkant. Vroeger woonde die boven de Kater. Misschien heb ik je wel uit een raam zien hangen... ![]() |
|
quote: Maak me niet jaloers! ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: metalbandje (Taste of Insanity?) was wel okay jah ![]() ![]() |
|
GANGRAD volgens mij heb ik jou gezien. Wast dimmu shirt met batik-pentagram enzo. En je was lang en hebt zwart haar. Ik zag jou als jij het was in de pit bij Agresion. Agresion vind ik normaal niet echt leuk, maar deze keer wel. Within Temptation nieuwe nummer Orph ofzo, klinkt lekker totdat die hoer van een Sharon mee gaat zingen... [Dit bericht is gewijzigd door Lon op 10-05-2003 23:32] ![]() |
|
quote: je kunt contact opnemen met me via boxnummer 678 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo bedoelde ik het niet echt, meer als een hee een keer ik zie iemand van forum En BBk (punk) vond ik wel strak, terwijl ik absoluut niet van punk houd. [Dit bericht is gewijzigd door Lon op 10-05-2003 23:35] ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |