|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat metalfestivals meestal een stuk minder gay zijn en daar zijn niet van die irritante 'spontane en gezellige' hippie mensen. Als het gaat om bier drinken, wiet roken en gaye muziek missen, dan is dat thuis ook heel goed mogelijk! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Minpunt van een festival: Misschien kotsen ze nu wel over jou heen |
|
bij nader inzien toch maar op het plein afspreken ipv hier? Je moeder. |
|
quote: Dat ken ik. Doet me denken aan die pit bij Orphanage op het bevrijdingsfestival in 2000. Ik moest kotsen in de pit... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Als ik bij jou aankom heb ik vast nog niks op, dus dat is wel safe, ja0p! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
en na die tijd weet je mn huis toch niet te vinden net zoals toen we geen bank konden vinden [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-04-2003 16:53] Je moeder. |
|
quote: Kun je leuk alle WT-poppetjes daar gaan afzeiken. |
|
quote: Dat klopt. Maar ik vind zo'n festival te irritant om daar dan lol aan te kunnen hebben. Als ik een groot podium in de openlucht zie, met geluiden van een soundcheck en mensen die er massaal op af komen, dan voel ik de festivalkriebels goed. Maar dan zie ik geen metals en ik hoor geen metal, en daar gaat het dan fout. Misschien pathetisch maar ik vind alleen metals fijn om een festival te vieren. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:LOL Met wie ik ook samen ben, verdwalen doen we toch. Eten in Arnhem was helemaal erg hahaha. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Volgens mij loop ik maandag een redelijk grote kans erg aparte mensen te mogen aanschouwen. |
|
Ik hoop voor jou dat je me niet ziet. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik zou je niet herkennen dus het zal weinig uitmaken. |
|
quote: |
|
en ik weet het nog steeds niet ik kan wel weer gaan klagen over de line ups maar als er drank en gezelschap is vin ik het wel best nou welke zal ik eens neme dit jaar ,... |
|
quote: Da's inderdaad een beetje raar. Ik ben ook een 'metal', en ik weet zeker dat je me een gaye sukkel vindt. Dus waar blijft je standpunt dan? (nee, open deur, ik ben geen uitzondering) Dit slaat nergens op. |
|
weet nog steeds niet wat te doen ja <--dattus maar welk festivalletje hmm |
|
quote: Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
tot 12-12.30u werken en dan naar Remunj |
|
Misschien WaJoland, ligt eraan of de rest moet werken. Zien we zondag wel. |
|
jaja nog ff dan ist 5 mei |
|
5 mei gewoon werken......... |
|
idd, gewoon werken en 's avonds repeteren |
|
Precies |
|
Mensen die me bier aan willen bieden in Zwolle: Ik ben de man met de roze broek. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |