|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet je ook Biosphere of zo voor gebruiken. 'Het vrouwtje'?? Post ze hier?? tsss . |
|
quote: Een sell-out? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
goeie vraag eigenlijk.... 2 uur luisteren als het niet meer is en aangezien de studie het niet echt toe laat niet meer dan een uur spelen over het algemeen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Een paar dagen achter elkaar? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
nou bedenk ik me, dat het natuurlijk ook enorm scheelt, of je nog thuis woont, of een huishouden moet bestieren. Oud Vuil. |
|
quote: Try it . Luisteren naar de stilte, naar de geluiden die jij en je avond zelf maken... ahhh heerlijk, doet me weer ècht muziek waarderen. |
|
quote: Het vrouwtje? Raj moet me zo eens noemen, dan pomp ik z'n ene-oog ook nog eens dicht Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Vrijwel de hele dag. Alleen als ik op school zit of onderweg ben niet meer omdat mijn mp3 speler kapot is. |
|
quote: Zou weinig verschil maken hier... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik ben er ook allergisch voor, maar ja, ik ben dan ook geëmancipeerd opgevoed . |
|
quote: FUKK IT! Nooit!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: |
|
quote: dan noem ik 'em wel zo! Oud Vuil. |
|
Zo'n beetje 4 per dag in het weekend, bij de hobby of de pc. Doordeweeks op een werkdag de hele dag 3FM of Radio2 opstaan (voor zover er sprake is van muziek...) en naar het werk en naar huis samen is meestal goed voor een dik half uur metal, en nog zo'n 45 min. als ik thuis ben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Altijd muziek aan, als het kan. Discman altijd bij me, achter me pc altijd muziek aan, etc.. maar zoals Dwaallicht al zei ... het is ook wel eens hartstikke fijn om te genieten van stilte, zo majesteus! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: zie het als heeeeel langzame doom. om 18.00 de basdrum !X en om 24.00 de snare en hup, slapen. Oud Vuil. |
|
quote: Nooit twee dagen geen muziek dus. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: LOL Nee, zo sloom hoeft het nu ook weer niet. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: HEIDEN! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wow, dat zou eigenlijk geen verschil mogen uitmaken hee.. *kijkt streng* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Goddank hebben wij op het werk geen radio. Daar kan ik dus echt helemaaaaal niet tegen. De behoefte aan stilte neemt wel toe moet ik zeggen. Maf... Zal wel komen omdat ik in een grotere stad ben gaan wonen of zo? |
|
quote: wat ben je toch een klotehippie |
|
Stilte is iig véél beter dan een of andere hippe radio. In België luisteren de meeste mensen naar Radio Donna (vrolijke praatje en muziek recht van de hitlijsten) -vaak op het werk- en daarmee krijg je mij na een dagje al in het gesticht. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |