|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
regelmatig I welcome you to a world pitch black |
|
ongeveer drie uur gemiddeld. ik zou wel meer willen. |
|
Luister eigenlijk de hele dag door muziek, maar ik betrap me erop dat ik 's avonds de laatste tijd soms geen muziek draai... ff genieten van de rust zegmaar... beetje vaag Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hmm, ik denk dat ik ongeveer 9 uur per dag naar metal & Co. luister. 5 uur daarvan is waneer ik achter mijn bak/pjuter zit te stinken. Maar aangezien mijn comp 24/7 aan staat gebruik ik hem ook als een soort hi-fi set. En natuurlijk langleve mij compactdiskman , daarmee luister ik zo'n 3 uur mee, en dan nog is een uur in bed voordat ik ga slapen. grrr |
|
veel... vandaag alleen al iets van 10 uur... Je moeder. |
|
Ben blij dat ik een anderhalf uur per dag Death Metal kan draaien. |
|
24/7 ... |
|
hmz spelen verschilt nogal, als ik speel is het iig nooit kort, meestal een hele avond of hele dag Je moeder. |
|
Een tijdje geleden moest ik overal muziek hebben. Van het moment dat ik opstond tot ik ging slapen. Maar de laatste tijd kan ik ook genieten van de stilte. Lekker relaxt Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
uh door de weeks... zet ik altijd muziek aan, neem m'n discman mee naar school of waar ik ook heenga. Thuis ook altijd muziek aan en in het weekend als ik thuis zit beetje muziek aan, als ik uitga dan is d'r daar meestal ook (goeie) muziek. als er vrienden langskomen ook muziek luisteren. maar soms zet ik geen muziek aan (heel soms) kzou alleen nie wete hoe lang gemiddeld per dag, mijn schooltijden zijn nogal "raar" 10 00 beginnen en om 18 00 uit ofzo... dan moet ik om 9 uur weg en ben ik om 18.30 thuis (als ik geen trein mis!) en dan wanneer ik thius ben muziek aan tot ik ga slapen I am the 1%. |
|
quote: sluit ik me bij aan |
|
12 - 24 |
|
als ik wakker word een uurtje ofzo, dan van half 9 tot 4 uur op school. Onderweg. ´s avonds, als ik ga slapen. Ik denk toch minstens 10 uur per dag Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |