|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
tsja, belgie. in nederland hebben we ruud de wild, dat scheelt. Oud Vuil. |
|
Ik ben gemiddeld zo'n 12 uur per dag met muziek bezig, soms wat minder, soms meer. Aangezien ik wegens omstandigheden werk- en schoolloos ben, heb ik er ook de tijd voor. Gelukkig, zou ik bijna zeggen Altijd staat m'n WinAmp te ratelen en zodra ik geld heb, gaat het leeuwendeel op aan CD's. Ik ben pas sinds november vorig jaar fervent metalbeluisteraar, maar ik moet zeggen dat ik, dankzij mijn zus (en dit forum wat), flinke sprongen vooruit heb gemaakt. Ik durf zelfs te stellen dat muziek een speerpunt in mijn leven geworden is. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 29-04-2003 13:07] |
|
veel |
|
quote: Stomme Mod! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zo'n uur per dag spelen. En ik heb de zwakte dat ik geen huiswerk kan maken met muziek aan maar alle tijd die ik vrij heb kleed ik aan met muziek |
|
Het gaat om kwaliteit ipv. kwantiteit; Toen ik ff werkloos was speelde ik ongeveer 8 a 10 uur gitaar per dag, maar ik ontwikkelde mezelf slecht (zat alleen maar te freaken). Nu heb ik een schema van wat ik elke dag moet gaan doen... en dat doe ik in ongeveer 2 uur tijd. Kortom; structuur in je oefenen, baart pas echt kunst Conrad |
|
quote: zeker weten! Dat heb ik zelf ook gemerkt. Ik speel niet erg veel (zie paar posts terug) maar ik merk wel dat ik voorruit ga naarmate ik gestructureerd oefen ipv. gewoon een beetje zitten kloten. |
|
vrijwel altijd muziek aan, thuis bijna altijd (CD of MP3), als ik weg ga altijd (discman) en op het werk ook veel.. DJ Tiësto van mijn collega's () afgewisseld met brute metal ghegheghe ook speel ik ongeveer 2 uur per dag gitaar, waarvan ongeveer een uur oefenen.. Dat moet dus meer worden!! En aangezien ik sinds vandaaag een Echt Gitaar heb zal dat ook meer worden Drummen oefen ik thuis helaas niet, heb wel een kit staan maar dat maakt teveel herrie.. Ben wel van plan oefenpads te kopen zodat ik thuis DB en roffels kan oefenen. |
|
altijd behalve bij het slapen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik heb een tijdje in een band gezeten, maar we waren altijd te dronken om iets te doen, maar we willen het weer gaan proberen...ooit... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben nu thuis aan het afstuderen en luister constant Black Metal, van 9 uur 's ochtends tot laat in de avond (als ik niet weg ben)... maar eigenlijk deed ik dat altijd al, dus... |
|
Muziek spelen doe ik niet omdat ik medelijden heb met de buren (ik ben totaal niet muzikaal). Muziek luisteren doe ik vrijwel altijd, eigenlijk alleen niet als ik sport of als ik slaap (en misschien dan nog - misschien droom ik zelfs wel over muziek...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik luister nagenoeg altijd naar muziek, of ik nu thuis ben, op het werk of onderweg. De enige momenten waarin ik geen muziek beluister zijn als ik zelf muziek maak -zo'n 2 uur per dag toch wel-, als ik in bepaald gezelschap ben of als ik eens naar een filmpje kijk. Tum podem extulit horridulum... |
|
veel... verschilt vaak maar meestal 2 uur luistere en dan 1 uur nog gitaar spele ofzo " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
5 tot 10 uur per dag.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De Godganse dag!!!!!!!! Alleen als ik slaap dan niet! kan niet leven zonder! I Find That I Am Not There... |
|
ik luister eigenlijk bijna alleen muziek onderweg, in mijn discman... ik speel 1à4 uur per dag piano, waarvan min. 1 uur techniek oefeningen. ik vind het ook belangrijk om efficient te oefenen, maar het leukste van spelen vind ik toch wanneer je niet met instuderen/techniek bezig bent, maar gewoon muziek speelt die je al kent. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik luister bijna altijd muziek... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
De hele dag door muziek opstaan, in de auto, op mijn werk, thuis enz.enz. BLASTBEATS FOREVER |
|
bijna overal muziek mee I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zo veel mogelijk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik luister non-stop naar muziek. Snachts, tijdens werk, tijdens autorijden, altijd gewoon. En muziek maak ik ook vrijwel elke dag: maandagavond: liedjes schrijven/opnemen voor de andere bandleden dinsdagavond: oefenruimte Infinite Dawn woensdagavond: liedjes schrijven donderdagavond: oefenruimte Liar of Golgotha zondagmiddag: oefenruimte Infinite Dawn zondagavond: oefenruimte Liar of Golgotha |
|
Nagenoeg de dag door (behalve op school natuurlijk). 's Morgens bij het opstaan, 's middags tijdens het eten van het moment dat ik thuis kom staat er muziek op. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Er staat bij ons vrijwel altijd wel muziek aan. Dat vind ik nu eenmaal prettig. Je zou zelfs kunnen stellen dat ik een beetje zo opgevoed ben. Ik heb ook wel eens een tijdje niets aanstaan. Soms is dat (zoals Dwaallicht al zei) inspirerend, maar vaak is het vooral heel erg irritant, aangezien ik aan een drukke weg woon. Soms is het ook gewoon goed om eens niets te draaien, omdat je dan het luisteren weer meer gaat waarderen (wederom Dwaallicht). Je realiseert je dat je vaak muziek opzet omdat het een gewoonte (verslaving?) is; je gooit er een nieuwe cd in puur omdat de vorige afgelopen is. Ik speel in twee bandjes, dus daar ben ik ook twee avonden mee zoet. Daar moet ik wel bij zeggen dat repeteren voor een deel ook een sociale bezigheid is waarbij dus niet alles om de muziek draait. En dan treden we ook nog wel eens op. Dan luister je weer heel anders naar muziek. Vaak ken ik andere bandjes die spelen niet of ik vind ze niet zo leuk; dan luister ik vooral naar hoe ze het doen, zodat ik achteraf een eerlijk antwoord kan geven als ze me vragen wat ik er van vond (dan hoef ik niet te liegen zo van: "Dat was gaaf, jongens" ). Als ik de andere band(s) wel ken en leuk vind, ga ik gewoon lekker op een rustig plakje staan genieten. Wat het oefenen voor mezelf betreft: ik oefen meestal niet om echt beter te worden. Ik ben erg lui wat dat betreft en ook zeker niet ambitieus. Het spelen is vooral een uitlaatklep; stoom afblazen (metal) of juist relaxen (andersoortige geluidsbreien). Touché, pussycat! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |