|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayer rulet idd zwaar Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik heb die ook, sinds iemand zo aardig was mij die te doen toekomen (). Ik hoor wel degelijk Slipknot-invloeden terug, maar dat komt misschien omdat ik mij meer verdiept heb in Slipknot... Valt in ieder geval ook mij absoluut niet tegen! Dead things grow from deep inside... |
|
kvind em egt heerscht dus! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hoor het een klein beetje dat Sliksnot the sky spit flames, armageddon has come |
|
Ik heb vandaag voor business-redenen de nieuwe Slipknot geluisterd, en ik moet nederig toegeven dat er een aantal zeer sterke nummers op staan, die me af en toe aan fear factory en slayer doen denken Als ze nu die domme kleren/maskers en die kuthouding wegdoen, wordt het nog wel wat |
|
Jaaaahhhhh!!!!!! Dead things grow from deep inside... |
|
HIJ ZUIGT HARDER DAN ONZE STOFZUIGER!!!! Verschrikkelijk...... |
|
quote:Wie ? wie ? wie ? sorry .. ben nogal lam en alles met zuigen spreekt me nu wel aan |
|
LOL! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dan heb je er toch nog wat aan. |
|
baggerplaat!!!!! Sadus - Illusions/Chemical exposure Hypnosia - Extreme hatred & Reign in blood blijven veeeeeeeeeeeeeeeeel beter!!!!!!!!!!!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nieuwe slipknot op FearFactory ?!?!!? WTF?!!?!?!? NOTHING SOUNDS LIKE FEARFACTORY Ga jij eens ff gauw je snaveltje poetsen God hates us all ! God hates us all ! |
|
Heb je hem al beluisterd dan ? Nee zeker ... Eerst luisteren en dan mag je wat zeggen tegen Ome Jenje, en ga nu je mond wassen met groene zeep belhamel |
|
die nieuwe Slayer plaat is wel ok niet de gebruikelijke Slayer kwaliteit echter Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Valt wel mee??????????????? Dude wake up!!! People, what the hell is wrong with SLIPKNOT??? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Die nieuwe van Slayer heb ik gehaald en nog niet eens een keer kunnen beluisteren............vind hem van een ontzettend laag niveau........... |
|
quote:Sommige mensen vinden het niets, maar die discussie gaan we hier niet meer aan, ok? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hpmf. |
|
quote: Ahhh, pleassssssssssse. Mag ik?????? Bazzio Attacks!!! |
|
ik heb 'm wel ergens op m'n kamer liggen. ik luister 'm nooit maar ik heb m ook niet gekocht voor de muziek maar om dat ie 11 september 2001 uitkwam, jeeeaaahhhh god hates us all |
|
Ik heb een paar nummers van het album geluisterd en ik moet zeggen dat het me in het geheel niet aanspreekt. Ook de gedachtengangen waarmee dit werk in elkaar is gezet, verschrikkelijk. Uit verschillende interviews (ik kan helaas de exacte bronnen niet meer aanhalen) las ik dat de heren gekeken en ook leer hebben getrokken uit de mallcore-scene, en doelbewust middels hun muziek een groter publiek willen trekken. Dan denk ik, jongens waar zijn we nou nog mee bezig? Dit is toch je reinste metallica-litus? |
|
die nieuwe rules gewoon, see them at graspop |
|
quote: o god ja gaan ze natuurlijk nieuw werk spelen |
|
Jank idd hehe |
|
quote:maar het is met hun oude drummer, dus ik verwacht niet zoveel nieuw werk. See you in the pit |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |