IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : God Hates Us All Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-09-2001 19:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Yes!! Eindelijk heb ik 'em dan, en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt! Ik merk niet veel van die Snotlip-invloeden overigens!

Paul Bostaph heerscht!!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 13-09-2001 19:24 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Slayer rulet idd zwaar

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-09-2001 19:44 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb die ook, sinds iemand zo aardig was mij die te doen toekomen ().

Ik hoor wel degelijk Slipknot-invloeden terug, maar dat komt misschien omdat ik mij meer verdiept heb in Slipknot...

Valt in ieder geval ook mij absoluut niet tegen!

Dead things grow from deep inside...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-09-2001 20:20 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

kvind em egt heerscht dus!

vincent k
the self-inflicted state of mind
Usericon van vincent k
Posted 13-09-2001 20:55 by vincent k Wijzig reactieProfiel van vincent kQuote dit bericht

Hoor het een klein beetje dat Sliksnot

the sky spit flames, armageddon has come

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2001 21:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb vandaag voor business-redenen de nieuwe Slipknot geluisterd, en ik moet nederig toegeven dat er een aantal zeer sterke nummers op staan, die me af en toe aan fear factory en slayer doen denken
Als ze nu die domme kleren/maskers en die kuthouding wegdoen, wordt het nog wel wat

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 13-09-2001 21:23 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Jaaaahhhhh!!!!!!

Dead things grow from deep inside...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-09-2001 2:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

HIJ ZUIGT HARDER DAN ONZE STOFZUIGER!!!! Verschrikkelijk......

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2001 4:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2001 2:35 schreef Judge M. het volgende:
Wie ? wie ? wie ?
sorry .. ben nogal lam
en alles met zuigen spreekt me nu wel aan

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-09-2001 20:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

LOL!

Bazzio Attacks!!!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 14-09-2001 20:12 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2001 2:35 schreef Judge M. het volgende:

Dan heb je er toch nog wat aan.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-09-2001 21:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

baggerplaat!!!!!
Sadus - Illusions/Chemical exposure
Hypnosia - Extreme hatred &
Reign in blood blijven veeeeeeeeeeeeeeeeel beter!!!!!!!!!!!!!!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 14-09-2001 22:02 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2001 21:21 schreef Jenje het volgende:
Ik heb vandaag voor business-redenen de nieuwe Slipknot geluisterd, en ik moet nederig toegeven dat er een aantal zeer sterke nummers op staan, die me af en toe aan fear factory en slayer doen denken
Als ze nu die domme kleren/maskers en die kuthouding wegdoen, wordt het nog wel wat

Nieuwe slipknot op FearFactory ?!?!!?
WTF?!!?!?!?

NOTHING SOUNDS LIKE FEARFACTORY

Ga jij eens ff gauw je snaveltje poetsen

God hates us all ! God hates us all !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2001 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb je hem al beluisterd dan ?
Nee zeker ...
Eerst luisteren en dan mag je wat zeggen tegen Ome Jenje, en ga nu je mond wassen met groene zeep belhamel

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 15-09-2001 17:54 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

die nieuwe Slayer plaat is wel ok
niet de gebruikelijke Slayer kwaliteit echter

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 01-07-2002 12:25 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Valt wel mee??????????????? Dude wake up!!!

People, what the hell is wrong with SLIPKNOT???

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 01-07-2002 12:27 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Die nieuwe van Slayer heb ik gehaald en nog niet eens een keer kunnen beluisteren............vind hem van een ontzettend laag niveau...........

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 01-07-2002 12:27 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 12:25 schreef Possessedpacman het volgende:
Valt wel mee??????????????? Dude wake up!!!

People, what the hell is wrong with SLIPKNOT???
Sommige mensen vinden het niets, maar die discussie gaan we hier niet meer aan, ok?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-07-2002 12:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hpmf.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-07-2002 13:26 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 12:27 schreef suzanne het volgende:
Sommige mensen vinden het niets, maar die discussie gaan we hier niet meer aan, ok?

Ahhh, pleassssssssssse. Mag ik??????

Bazzio Attacks!!!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-07-2002 13:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik heb 'm wel ergens op m'n kamer liggen. ik luister 'm nooit maar ik heb m ook niet gekocht voor de muziek maar om dat ie 11 september 2001 uitkwam, jeeeaaahhhh god hates us all

DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 01-07-2002 13:34 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb een paar nummers van het album geluisterd en ik moet zeggen dat het me in het geheel niet aanspreekt. Ook de gedachtengangen waarmee dit werk in elkaar is gezet, verschrikkelijk. Uit verschillende interviews (ik kan helaas de exacte bronnen niet meer aanhalen) las ik dat de heren gekeken en ook leer hebben getrokken uit de mallcore-scene, en doelbewust middels hun muziek een groter publiek willen trekken. Dan denk ik, jongens waar zijn we nou nog mee bezig? Dit is toch je reinste metallica-litus?

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 01-07-2002 13:44 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

die nieuwe rules gewoon, see them at graspop

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-07-2002 13:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 13:44 schreef the wounded immortal het volgende:
die nieuwe rules gewoon, see them at graspop

o god ja gaan ze natuurlijk nieuw werk spelen

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 01-07-2002 16:49 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Jank idd hehe

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 01-07-2002 17:06 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 1 juli 2002 13:45 schreef impaled succubus het volgende:
o god ja gaan ze natuurlijk nieuw werk spelen
maar het is met hun oude drummer, dus ik verwacht niet zoveel nieuw werk. See you in the pit

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com