IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : God Hates Us All Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-07-2002 17:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kut... met... peren...

Je moeder.

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 01-07-2002 17:31 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 1 juli 2002 17:06 schreef the wounded immortal het volgende:
maar het is met hun oude drummer, dus ik verwacht niet zoveel nieuw werk. See you in the pit

ze spelen nieuwe zooi maar ook zeker oude hoor!

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 01-07-2002 17:51 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 1 juli 2002 17:31 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ze spelen nieuwe zooi maar ook zeker oude hoor!
dat doet er niet toe, ze zijn gewoon goed

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 01-07-2002 18:01 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

tis voor slayer ook moeilijk om steeds maar wer supernummers te maken, dus zakt de kwaliteit van orginaliteit op een gegeve moment toch af...

slayer

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 01-07-2002 18:37 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb het album, maar beluister hem vrijwel nooit.
1 strak nummer---> warzone.

Voor de rest saai!!!!
en wel fucking veel klitsnot invloeden, luister maar eens here comes the pain, damn, kan het nog duidelijker?

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-07-2002 18:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 17:06 schreef the wounded immortal het volgende:
maar het is met hun oude drummer, dus ik verwacht niet zoveel nieuw werk. See you in the pit

alks ze maar veel van voor reign in blood spelen vind ik t goed

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-07-2002 19:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Achja slayer goes nu-metal is wat overdreven maar ik vind er weinig bijzonders aan, alhoewel ik het niet 'vet kut' vind. Geef mij maar alle albums t/m divini (DIEVIENE, was het niet ? ) intervention....

Vooral de eerste 3 heerschen.... (joah show no mercy, hell awaits en reign in blood!!)

Ik, Wil Schuurman

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-07-2002 19:36 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik moet nu wel zeggen dat deze cd op den duur behoorlijk saai wordt. Na een aantal keer geluisterd te hebben gaat het op de één of andere manier toch tegenstaan.

Dead things grow from deep inside...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-07-2002 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind die cd saai, de woede is nep en komt niet over.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 01-07-2002 19:39 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

nou, nou, nou, maar, maar, maar.........
ja, je hebt wel gelijk

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 01-07-2002 19:39 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

uiteindelijk blijkt Pantera toch echter, beter ende gaver dan slayer

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

the wounded immortal
twi rocks
Posted 01-07-2002 19:40 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 1 juli 2002 19:38 schreef Jenje het volgende:
Ik vind die cd saai, de woede is nep en komt niet over.
de woede rules

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-07-2002 19:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 19:39 schreef Volthor Kahn het volgende:

No way! Reign in Blood blijft 10 keer beter dan Pantera.

Dead things grow from deep inside...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-07-2002 19:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 19:43 schreef SheRa het volgende:
No way! Reign in Blood blijft 10 keer beter dan Pantera.

Zet daar nog maar enkele nulletjes achter!!

Slayer

Pantera

Ik, Wil Schuurman

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 01-07-2002 19:49 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

nou, daar ben ik het niet mee eens hooooooooooooor

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 01-07-2002 19:50 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

kvind pantera ook nie echt boeind

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 01-07-2002 19:54 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

dat mag

als men alle albums van Pantera en Slayer naast elkander zet vind ik Reign in blood ook het beste album
maar het gehele ouevre van Pantera vind ik beter, uitgezonderd die eerste 4 albums, want die tellen niet

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-07-2002 19:55 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Power metal !!

Ik, Wil Schuurman

the wounded immortal
twi rocks
Posted 01-07-2002 19:56 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 1 juli 2002 19:55 schreef Snagger het volgende:
Power metal !!
trashmetal met slayer aan kop

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 19:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind het een uiterst matige slayer cd zeker gezien de tijd die ze hebben gehad om hem te schrijven. slayer tracht helaas een nieuw publiek te bereiken. het is triest te moeten constateren dat slipknot's "Iowa" VEEL vetter en agressiver klinkt dan de nieuwe slayer.

nee, mcdoom, het is cool dat jij er zoveel plezier aan hebt maar ik draai liever "Hell awaits"

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 01-07-2002 19:57 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

misschien is testament eigenlijk wel beter
iig heeft chuck een betere stem dan tom
10.000 x beter

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-07-2002 20:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

goeddd, na al het voorgaande gelezen te hebben, is mijn conclusie dat ik slayer maar gewoon niet meer koop. had die laatste al niet, maar ik hoor het alwel. slipknot, pffff, I'd rather be sleeping.

Oud Vuil.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 01-07-2002 23:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2002 19:39 schreef Volthor Kahn het volgende:

ik vind de bands eigenlijk niet vergelijk baar
oude slayer
pantera

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 01-07-2002 23:10 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Ik vind alleen Disciple en God Sent Death leuke nummers, meer niet.

11.45: restate my assumptions

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2002 4:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2002 19:54 schreef Volthor Kahn het volgende:
dat mag

als men alle albums van Pantera en Slayer naast elkander zet vind ik Reign in blood ook het beste album
maar het gehele ouevre van Pantera vind ik beter, uitgezonderd die eerste 4 albums, want die tellen niet

Vulgar Display of power is een superalbum idd, maar eigenlijk vergelijk je appels met peren.

Vergelijk SLAYER eens met andere thrashbands!

Wat zien we dan? Slayer wordt oud en gemakzuchtig vergeleken bij furieuze thrash als THE HAUNTED en het helaas uit elkaar gegane HYPNOSIA. Komt die tweede plaat van hun trouwens nog uit?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com