|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij disciple vooral d heerlijk geile solo´s right? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ik heb hem een keer geleend van pieter 11.45: restate my assumptions |
|
Ik heb hem gewoon gedownload Vond hem het kopen niet waard |
|
net effe weer een "necrophobic" , "epidemic" etc geluisterd. als iemand keihard in mijn gezicht kan zeggen dat hij/zij het "god hates.." materiaal beter vind, zonder dat de neus van deze persoon hard gaat groeien, val ik verbijsterd achterover! |
|
quote: ik waag me niet eens aan een vergelijking, want dat is idd zinloos. ik zeg alleen wat ik beter vind Testament met Slayer vergelijken kan wel, allebei thrash en dan vind ik de nieuwe stijl Testament (de albums sinds clemente weg is: Low, demonic, the gathering ) beter dan welk Slayer album ook [Dit bericht is gewijzigd door Volthor Kahn op 02-07-2002 16:13] Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
hmm de nieuwe cd is wel grappig op zich, leuk om soms een nummertje te horen maar daar blijft t bij... geef mij maar t ouwe werk |
|
het ouwe werk is idd beter maar de nieuwe roelt wel |
|
Slayer zuigt op seasons in the abbys na... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Slayer zuigt............niet |
|
Slayer heeft iets wat veel andere bands gewoon niet hebben: geschiedenis. En ondanks die geschiedenis komt er nog steeds heerlijk geluid uit. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:ONDANKS die geschiedenis?? Ehm... wat bedoel je eigenlijk? |
|
Na zolang muziek maken komt er nog steeds zulk geweldig geluid uit. K zat naar Ozzfest op Tv gekeken n m moeder vraagt: Vind j dat nou niet stom, dat die gasten zo oud zijn? Het heeft gewoon wat dat zulke mensen zulke muziek make. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
hmmm ja? Suck my piss |
|
Yup Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
elk band heeft geschiedenis je ontstaat niet zomaar uit het niets zonder voorafgaande en bands die moeten teren op hun verleden en denken dan rukmuziek te kunnen maken moeten gewoon stoppen, als ze niets beters kunnen verzinnen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: dude! slayer zuigt niet! zoog het maar! |
|
quote: Slayer gaat gewoon verder met goede muziek maken. En un geschiedenis als slayer hebben maar weinig bands. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ehm geen een band heeft dezelfde geschiedenis... En de geschiedenis van Slayer is beter (imo) dan het heden. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Klopt ja........ |
|
Ur right about that? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
kheb net weer bloodline geluisterd dat nummer blijft opzich wel lekker in je hoofd hangen |
|
mwa mwa. Old skool for /me |
|
quote: Some people... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |