![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
schopt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Maar wel platform-afhankelijk.. Of zijn er WMA-decoders voor andere platformen dan Windooz? ![]() |
|
Windhoos media playert is er ook voor de Macintosh. ![]() |
|
quote: Haha, dat had ik al ergens zien staan. Dat is natuurlijk geen uitleg, specske ![]() WMA comprimeert dus met een andere methode, waar zit dan precies het verschil? Minder frequenties die er afgaan? Andere frequenties die er afgaan? Zeg het! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
is die ripper in WMP een beetje wat? Nooit geprobeerd eigenlijk, maar wil nu wel eens wma gaan testen ... ![]() |
|
quote: Winamp draait toch ook op andere platformen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ja jezus weet ik veel, ik vertel wat ik weet. En ik vind het wel een reden waarom het beter is... klaarblijkelijk doen ze iets beter dan mp3 ![]() |
|
quote: Oh ok, je vertelde het vanuit jouw perceptie van het geluid in relatie tot de bitrate. Duidelijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-06-2006 16:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
test van 2002: quote: http://www.mp3-tech.org/tests/wma9/index.html [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-06-2006 16:27] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Zelfde kwaliteit ben ik het niet mee eens. Ik zou liever zeggen, het kwaliteitsverlies is relatief minder groot, maar dan nog heb ik nog nooit een WMA'tje gehoord dat echt zo goed klinkt als dat M$ beweert. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Wat ik nu zo her en der lees is dus dat WMA beter is bij lage bitrates. Vanaf 128 kbps schijnt mp3 beter te zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En onder 128 kbps klinkt alles k*t, dus dat schiet lekker op... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Dat is waar, ik luister uit principe niets onder de 192, dat kunnen mijn tere oortjes niet aan ![]() ![]() |
|
quote: Maar jij luistert toch alleen maar true black?!? Maakt daar de compressie uberhaupt uit?!? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Alweer een misvatting omternd mijn persoon, je moet toch proberen je beter te laten inlichten Z. Overigens is een slecht klinkende productie bij lange na niet te vergelijken met een laag bitrate geluid. ![]() |
|
I shit on WMA......mmmmmmmhh...goooood ![]() ![]() |
|
quote: Ik dacht dat de smiley duidelijk genoeg was, spectre, ik probeerde een grapje te maken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik kan niet tegen grapjes ![]() ![]() |
|
quote: Sorry ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Jawel, joint stereo is kut! gewoon stereo is stukken beter. Verder gebruik ik de zelfde ripspecs, alleen rip ik op VBR 224 en gebruik ik, uiteraard Exact Audio Copy. Hoger rippen is niet hoorbaar volgens mij. Als je te weinig ruimte hebt kun je beter een extra harde schijf kopen, dat is de moeite en kosten zeker waard. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Dat dacht ik ook, totdat ik deze site tegenkwam (http://harmsy.freeuk.com/mostync/) waar o.a. dit opstaat: quote: quote: Dat EAC heb ik ook geprobeerd, maar dat krijg ik niet aan de praat. Als ik het programma opstart, vraagt hij een originele muziek-cd in mijn speler te doen voor tests. Als ik dat vervolgens doe herkent hij mijn hele speler niet! Weet jij wat ik moet doen? Hehe, de harde schijf is groot genoeg trouwens en als je het hele zwik op DVD back-upped kun je heel wat kwijt. Alleen wordt het tijd voor een ruimere MP3 speler ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Hoe is MPC eigenlijk in vergelijking tot MP3? ![]() |
|
MPC? Is dat een nieuw muziekformaat dan? Ik ken alleen Media Player Classic als de afkorting MPC. ![]() |
|
Ik ben vergeten waar de afkorting voor staat en ik weet ook niet of het erg nieuw is, eigenlijk. Zolang ik eMule heb (zo'n twee en een half jaar nu) kom ik er mee in aanraking. Het verschilt nauwelijks van MP3 wat betreft bestandsgrootte, dus vandaar mijn vraag. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |