IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Furze Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 13:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik denk voor velen een onbekende band dus het word tijd om daar wat verandering in aan te brengen.
Furze speelt oldschool Noorse blackmetal.Hun "Trident autocrat" mcd is recentelijk opnieuw uitgebracht door Apocalyptic empire en is zeker het aanschaffen waard.
Op zeer korte termijn komt zijn(ja,het is een 1 mansband) eerste full-length cd uit getiteld "Necromanzee Cogent" uit.Ik heb de eerste opnamen reeds gehoord en dit klinkt echt geweldig.Lange epische blackmetalnummers met hypnotiserende gitaar riffs.

Voor degenen die dezeband wel kennen:ik zoek de reeds lang uitverkochte 7"PD "First feast for freedom".
Zelf heeft hij de EP ook niet meer
Dus als iemand kan helpen...

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-04-2003 13:23]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2003 16:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Klinkt veelbelovend. Enige vergelijkingen die in je opkomen?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 17:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Enkele reacties van de pers:

-Classic old-school blackmetal with elements of Helhammer,Celtic Frost,Bathory,Darkthrone,Burzum...This is simply great stuff!(Nettpuls mag.)
-Furze have the right to claim the blackmetal throne!(Odious Larvae Mag.)
-The album Trident autocrat sends us to the last times the blackmetal was made with honour and dignity!!!It presents us a merciless and apocalyptic blackmetal with an insane and blasphemic atmosphere!Pure cult!Furze is simply great fucking blackmetal.(chaos666 records).

Dit geeft misschien een idee


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 30-04-2003 18:29 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Deze week nog vroeg iemand me of ik deze band kende. Heb er niks van gehoord, maar misschien moet ik daar iets aan veranderen, als iedereen er zo wild van is.


Tum podem extulit horridulum...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 19:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die vent die die muziek maakt is echt een apart type.Heel erg verstrooit,leeft in z'n eentje ergens in de bossen ergens achteraf.
Heb hem 1 keer getroffen.We overnachtten bij een gezamenlijke vriend,Trond uit Bergen, en waren allebei behoorlijk zat.Ik sliep op de bank en hij in een stoel.Staat hij 's nachts op en gaat over de salontafel pissen,over het eten en drinken wat daar nog stond.Dan draait hij zich en gaat over de complete cd collectie van Trond pissen en valt daarna met zijn lul nog in zijn handen weer in slaap.En 's ochtends maar niet geloven dat hij alles had onder gepist


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 30-04-2003 20:19 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Ik heb er een tijd geleden iets van gedownload omdat Frost (satyricon) het in een interviewd noemde en het klinkt inderdaad veelbelovend!


I welcome you to a world pitch black


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 30-04-2003 20:24 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik heb net Trident autocrat op lp besteld..en hoop niet dat de eerste 100 stuks onder de pis zit...anders wordt het een stinkerig pakketje


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 30-04-2003 20:24 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Vertel, waar kun je Furzu spul kopen?


I welcome you to a world pitch black


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 21:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij Apocalyptic empire records:www.apocalypticempire.com

Ik krijg binnenkort d promo van hun/zijn nieuwste cd "Necromanzee Cogent"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 21:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 20:24 schreef istharol het volgende:
Ik heb net Trident autocrat op lp besteld..en hoop niet dat de eerste 100 stuks onder de pis zit...anders wordt het een stinkerig pakketje
Die lp's zijn officieel uitverkocht.Ik hoop niet dat je veel geld betaald voor een goedkoop gemaakte bootleg.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 21:17 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Vice Furze.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 30-04-2003 21:25 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 21:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die lp's zijn officieel uitverkocht.Ik hoop niet dat je veel geld betaald voor een goedkoop gemaakte bootleg.


Ik heb hem voor 15 euro besteld bij Solistium records, en volgens mij verkoopt ie geen bootlegs


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-05-2003 17:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 21:25 schreef istharol het volgende:
Ik heb hem voor 15 euro besteld bij Solistium records, en volgens mij verkoopt ie geen bootlegs
Solistium uit Duitsland is anders niet geheel te vertrouwen(wat bandcontracten aangaat).Ik hoop voor jou dat het de originele is


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-07-2003 13:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb gister de MCD binnen gekregen.
Klinkt idd wel lekker. Ik hoor een beetje oude Satyricon.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-07-2003 17:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan wacht maar tot je zijn debuut cd hoort.Die is tig keer beter.Geniale duistere blackmetal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-07-2003 20:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En wanneer moet die uitkomen? En via welk label?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-07-2003 21:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik denk op Apocalyptic Empire?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-07-2003 21:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 21:12 schreef Gangrad het volgende:
Ik denk op Apocalyptic Empire?

Oh ja, dat zal idd wel.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-07-2003 21:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad op Apocalyptic empire en hij komt deze zomer.De cd gaat trouwens "Necromanzee Cogent" heten.
Ik krijg binnenkort de promo


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-07-2003 17:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik krijg nu ook de "First feast for freedom" 7"picture ep en de "Trident Autocrat" mlp.Mijn dag is weer goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-07-2003 21:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Je weet niet wanneer de nieuwe volledige CD uitkomt?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-07-2003 17:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 21:05 schreef NecRobert het volgende:
Je weet niet wanneer de nieuwe volledige CD uitkomt?
De bedoeling zou zijn ergens deze zomer maar een precieze datum is nog niet gegeven.

Het word in ieder geval een blackmetal knaller,vooral het 12 minuten durende laatste nummer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 06-07-2003 19:18 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ook al klinkt ie vreemd, maar Trident Autocrat is in ierdergeval een aanrader!
(Bij de lp versie zit ook een poster van de cover!)

Denk dat ik em maar eens weer opzet, tenminste als het mij lukt om de Thou Art Lord cd stop te zetten...alhoewel....The era of satan rising....nah



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-07-2003 19:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Die zang doet me trouwens heel erg denken aan Lunar Aurora op hun Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres-album!
Bijna fluisterend, met hier en daar een uithaal.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-07-2003 21:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag eindelijk de "Trident autocrat" vinylversie gekregen met poster.Verder de langgezochte EP "First feast for freedom" gekregen.Geniaal singletje

Nu maar wachten op de volledige cd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 17-07-2003 21:21 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Hmm staat niet op rhodium, dacht ik download t effe maar helaas...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen