|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb verder helemaal geen problemen, deze post staat er omdat ik het gewoon wilde neerzette en het staat er mischien niet op de geweldigste manier op gescheven en ja dat weet ik ik ben 22 en hoe gaat het nu met je vampie lijkt me zwaar om al een kind op je 17de te hebben [Dit bericht is gewijzigd door METAALSLET op 03-05-2003 16:03] |
|
Dank je.Met mij gaat het redelijkMedicijnen en therapie helpen erg goed.Zo goed dat er gesprekken tussen ex en mij zijn geweest om eventueel zoon weer bij mij te laten wonen.Helaas is dat nu nog niet mogenlijk.Het gaat nog te vaak niet goed om hem dat nog een keer aan te doen. Maar ik ben dolblij dat hij bij zijn vader woont.Anders had ik ook het hele gezeik met kinderbescherming en pleeggezinnen gehad.En ik ga ervan uit dat een kind zijn eigen vader en moeder nodig heeft.Mits ze voor hem/haar kunnen zorgen uiteraard. Ik hoop voor je dat alles goed komt.Veel sukses! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Jij gaat vrienden maken hier! Sodeflikker maar weer op, N00b, en ga mensen op www.tmf.nl het leven zuur maken. Jouw soort moeten de meesten hier niet. Made. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dude!! ik heb echt een saai leven HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:wees er zo te lezen maar blij om... FREEZE |
|
Ik heb wel een fantastisch leven als ik dit zo lees. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: ach ... alles is toch relatief?? Metaalslet kan zichzelf immers ook wel weer gaan vergelijken met iemand die nog een erger leven heeft, waarbij ze zelf gelukkig zal zijn met haar leven,,, net zoals jullie jezelf kunnen vergelijken met iemand die zoveel meer heeft dan jullie, waarbij jullie leven weer vrij kut lijkt... |
|
quote: Wees fucking blij! Het is echt niet leuk als je door zulke shit heenmoet... Zelf ook wel wat shit meegemaakt maar ik ben *redelijk* op mn pootjes terecht gekomen(al ben ik pas 19...). My madness, my sadness |
|
Hier heeft /Argentumfeles gelukkig geen kaas van gegeten, dus kan ze er ook niets nuttigs op zeggen. Waarom post ik hier? Nogal opvallende post... |
|
Dit is mijn eigen account. In de begindagen van dit forum (waarschijnlijk VER voor jouw tijd) poste ik hier nog wel eens onder mijn gr0und_zer0_ account, maar omdat er toen nog weinig gebeurde ben ik maar weer opgehoepeld. Heb een beetje raakgeklikt hier, zo kwam ik hier terecht. 17 Jaar en je eerste kind? Sheesh... Was vast niet de bedoeling? |
|
Als je je levensverhaal kwijt wilt kun je beter naar een psycheloog dan het op een of ander forum te zetten. Wat wil je ermee bereiken door het hier te zetten? |
|
uitlaatklep...geen oplossing [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2003 11:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ieder zijn meug dan maar |
|
JEUGDZORG SUCKS!! It will fuvk up youre live, and youre childrens life! mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was, we waren in 1 jaar tijd 7 keer verhuist, omdat me vader me moeder mishandelde.. toen ik 8 was kwam ik onder jeugdzorg en OTS te staan.. er werden testjes bij me afgenomen.. zodat ze konden zien wie er beter voor me was, me moeder of me vader.. ik moest om het weekend bij me vader slapen, waar ik dan steeds vragen naar me kop kreeg gesmaten, waar ik steeds werd uitgescholden etc etc...(geestelijke mishandeling) we zijn enrom veel rechtzaken aangegaan, en we hebben 2 keer in een opvang tehuis gezeten, en in het leger des heils vrouwen opvang.. ik was bijna in een tehuis/internaat beland.. maar of het erg was?? nee..als ik niet naar me vader toe wil, gaat ik niet nu zijn we compleet van de OTS en Jeugdzorg af, maar het gevecht is nog niet voorbij, we hadden laatst nog een rechtzaak gehad omdat mijn vader volledige voogdij over mij en me broertje wou, en binnenkort waarschijnlijk weer omdat hij een bezoeksregeling wilt.. hey, maar verder gaat alles goed hoor.. (hmm kheb lol) Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
mijn levensverhaal: ik werd geboren.. toen kwam een groot zwart gat... toen was het gisteren, heb ik op de PC DoD gespeeld, toen weer een zwart gat, en nu zit ik dit te type |
|
Geboorte, hel, scheiding, hel, depressie, hel, ... |
|
quote: ehm.. hoezo vaag?? Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: ja, me geheugen is beetje slecht geworden |
|
lol, ik weet dat ik toen ik klein was nare operaties heb gehad, maag streek(melk allergie bleek later ) , heb kinkhoest gehad, maar verder redelijk rustig verlopen jeugd, nooit echt gepest, verder heb ik een havo/vwo diploma en doe ik waterpolo en studeer ik nu INF 2e jaar aan de VU "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ach jah.. bij mij me ogen.. volgens sommige mensen kan ik niet lezen of schrijven omdat ik zoveel fouten maak.. als we dan toch slecht gaan praten oven ons leven, dan maar goed!! Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
- In het ziekenhuis geboren. - Vier jaar in de stad gewoont. - Verhuist naar het dorp omdat vader daar werk vond. - Daar naar de kleuterspeelzaal en de basisschool gegaan. - Ondertussen zwemles gehad, aan judo gedaan en daar weer mee gestopt en een poosje algemene muzikale vorming gedaan maar dat was niet leuk dus gitaar gaan spelen. - Naar de middelbare school gegaan. - Een elektrische gitaar gekregen voor mijn verjaardag. - Veel naar muziek gaan luisteren. Jezus wat heb ik een spectaculair leven gehad tot nu toe! |
|
Geweldig topic dit. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nou, laat ik dan alle 'belangrijke' feiten van mijn leven even op een rijtje zetten... - geboren in het ziekenhuis, in stuitligging en met heupdisplasie (ofzo..) - na een paar weken naar huis - in het dorp naar de basisschool geweest, alwaar ik mijn veterstrik-, ehbo- en verkeersdiploma behaalde (en een cito-toets-score van 550, ha!) - naar de middelbare school in dieren, in de bovenbouw in rozendaal tja dat was het HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ik had maar 549 Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |