|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben je geboren met een afwijking of gewoon extreem dom? |
|
quote:idd bek houden |
|
quote: Ik geloof ik iets van 56 |
|
Na het lezen van zo'n verhaal ga je toch even stilstaan bij de vraag hoe de zaken zo verkeerd kunnen gaan. Ligt het aan toeval (geluk of ongeluk), de verkeerde mensen op de verkeerde plaats tegenkomen, of zit het in je karakter, of in keuzes die je gemaakt hebt? Het zal alles tesamen wel zijn, maar uit metaalslet's verhaal begrijp ik dat zij vooral haar omgeving de schuld geeft (iets wat ikzelf ook graag doe btw). Nu kan een mens al wat pech meemaken in het leven, maar er is toch altijd 1 constante waarop je kan rekenen, nl. jezelf. Je eigen keuzes zijn altijd in grote of kleinere mate beperkt in vrijheid, maar toch kan je vrij actief problemen vermijden (ik zie dan wel het krijgen van een kind als een redelijk groot probleem - anderen zullen daar anders over denken). Ik weet het niet, het komt me allemaal een beetje vreemd voor. Misschien komt het omdat ik veel egoïstischer en manipulatief ben, of misschien heb ik natuurlijk gewoon geluk gehad.. Anderzijds zijn mijn keuzes dan weer tamelijk laf, alle verantwoordelijkheid en plichten uit de weg gaand zoals altijd.. Problemen aanpakken doe ik nooit, daar loop ik van weg, wat gerust kan omdat ik geen geweten of principes heb. In ieder geval wens ik metaalslet het beste toe (een gezond slim kindje, een sexy vent en veel plezier etc..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Je neemt me de woorden uit de mond-RESPECT!!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
heavy wat je hebt meegemaakt!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wat bedoel je met jezelf als constante, dat je er zelf altijd bij bent, of dat je jezelf altijd kunt vertrouwen? |
|
quote: Allebei, maar het eerste is natuurlijk het zekerste. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Pascal kerel! |
|
quote: zekers wel! Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: ik denk dat het beter is dat jullie dat doen, want astaroth heeft wel gelijk.. oke, het is waar dat iedereen zijn eige mening heeft maar goed.. Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: Volgens mij begreep je mijn post niet helemaal. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
'ze werd op een school gegooid voor moeilijk lerende kinderen? omringt door de meest grote debielen werdt ze gek ze werd niet van school gelaten omdat ze leerlingen tekort hadden ze zeiden zelfs dat metaalslet niet met een trein kon reizen' -Onontkoombaar, gezien je beheersing van de nederlandse taal... |
|
quote: Voor iemand met een ROZE broek heb je geen recht van spreken Wiegen Meister ! |
|
Hehehehe... Hey Effete... Wat, ben ik hier nog steeds? :> |
|
quote: Dat zegt niets over hoe slim ik ben. |
|
quote: *kuch*zekers wel*kuch* |
|
quote: Deze post zegt echter wel iets over hoe slim Ghoulliette is. |
|
quote: Tja I'm gifted |
|
Ik vind het knap dat mensen op zo'n extreme manier hun hart kunnen luchten op een forum, door hun levensverhaal eventjes neer te typen. Persoonlijk zou ik dat niet kunnen, ik moet namelijk m'n hart kunnen openen en dat kan ik absoluut niet via een toetsenbord. Maar goed, da's mijn mening...... |
|
Nee dat is jou manier van doen .. ik heb redelijk hetzelfde. Maar veel sterkte en succes verder metaalslet! |
|
Ik ben het niet eens met de stelling dat je altijd op jezelf terug kan vallen... Je bent namelijk altijd afhankelijk van je omgeving. WAAR DENK JE DAT DIE GRIND BANDS VOOR KNOKKEN !! Ehh... Okay... Maar wou nog ff kwijt dat ik niet echt vond dat metaalslet heel labiel overkwam. Ze gaat tenminste niet bij de pakken neerzetten/zitten of hoe je het ook schrijft... In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote:Ja, bij één persoon mijn dingen roepen, daar ben ik al een beetje bang voor om afgeknald te worden of whatever, maar op een forum helemaal! Ik moet echt eerst een heel erg goed gevoel hebben over iemand voor ik er mijn hartje bij ga luchten. Daar ken ik maar een paar personen voor; een heuse elite als je kijkt naar het aantal mensen dat ik eigenlijk "ken". @ metaalslet; je hebt iig een enorme dosis lef, of niets te verliezen. Misschien beide. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
...of het scheelt dat niemand haar persoonlijk kent... als ze uitgelachen zou worden is er nix voor haar aan het handje... In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |