|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op school had je het vast ook moeilijk, of niet? |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
-geboren in ziekenhuis, vanaf m,n derde jaar hell en nog steeds in gevecht met iets of iemand wil rust |
|
Ik vraag me af waarom mensen op een boze manier reageren, natuurlijk ruikt het allemaal vaak een beetje naar aandachttrekkerij, maar zijn de mensen die boos zijn kwaad erover dat de een aandacht vraagt, of dat zij wel aandacht krijgen en de klager niet? Dat zou pas een kleuterschool mentaliteit zijn zeg "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Juf Phriar, ik moet plassen! Touché, pussycat! |
|
quote:Uhh, zeiken? Ik postte alleen mijn mening. Als je dat zeiken noemt, heb je zelf 'unresolved issues' ofzow "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Nee Sporty je bent net al geweest, nu hou je het maar een keertje binnen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
levensverhaal.... geboren----> klote ----> dood dat zullen denkik de lijnen zijn van hoe over het algemeen iemands leven verloopt. I am the 1%. |
|
quote: Het is alleen lullig als dat klote gedeelte wat teveel naarvoren geschoven zit. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
om je levensverhaal online te zetten....dan heb je volgens mij geen leven |
|
quote: Om reacties op dit topik te geven (niet dat ik het niet met je eens ben hoor...) toont ook niet erg van veel navolging van de filosofien van Nietzsche. Dit slaat nergens op. |
|
in de buik van mam had ik al 2 kids vermoord zo rond de 3e maand toen werd ik geboren, en scheet meteen in mijn moeders handen op mijn 2e heb ik de eerste gitaar gesmashed daar na ben ik tot mijn 14e vrij gelukkig geweest middelbare school was kut tot de 4e klas toen kwam de metal (er voor eigenlijk al) en toen was het weer draagbaar tot mijn 17e toen gingen mijn ouders scheiden, kut vanaf mijn 16e verslaafd aan festivals en concerten nu is't eigenlijk best te doen allemaal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
geboren->gay->gayer->dood! Dit slaat nergens op. |
|
Tot gisteravond liep alles volgens plan. Maar toen was er teveel bier... nu ben ik het spoor bijster. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bank. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: SOFA!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Whaaa, je komt toch niet uit Ellecom he? Waar zit je op de middelbare school (welke school bedoel ik)? NP: Nocturnal Winds - Son Of The Winterstorm For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Dit slaat nergens op. |
|
heb je wel eens van die dagen waarop het voelt alsof je voor die dag nooit geleeft hebt? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Heb ik wel gehad toen ik voor de eerste keer verliefd werd, toen had ik ineens het gevoel dat alles zin had, maar ja, aan alles komt een eind NP: Destruction - Nailed To The Cross For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |