|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Moah, ik als fotografie-nitwit laat lekker alles op auto staan en moet zeggen dat er nog best aardige foto's uit komen. Ok, niet super maar voor mij goed genoeg. Edit: een van de betere camera review sites: http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 06-05-2003 8:57] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Je moet verschillende foto zaken bezoeken en daar advies vragen, allemaal dragen ze wel weer iets extra's bij |
|
De foto's die ik hier wel es post van concerten of andere, zijn meestal genomen met een HP 120 zo 'n prul van 1,2 megapixel, *voorbeeldje* hopelijk komt daar ooit een mooie Nikon (of was dat Canon?) Coolpix (enige waar ik ooit mee werkte) of ander lekkers met 5 megapixel in de plaats, liefst volledig met de hand in te stellen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-05-2003 13:16] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb een Sony DSC-S70... Echt te gek ding!! 3.3 megapixel, erg goeie zoom, prettig lcd schermpje... Alleen wel prijzig... Voorbeeldfoto: (Heel erg geresized...) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
NOG EEN TIP: Als je er het geld voor over hebt, koop dan een camera met een draaibaar lcd-schermpje ipv een vast scherm. Op deze manier kun je zelfs als je het toestel bijv. boven je hoofd houdt nog duidelijk zien wat je fotografeert |
|
Is de Canon Powershot S45 of S50 een goede? |
|
Ook een leuke functie van sommige camera's is de macro functie. Dan kan je echt mooie pics maken. grrr |
|
quote: Ken ik niet... weet wel dat de Canon Powershot G2 en G3 (zelfde maar dan met 3 x optische zoom ipv 2x) erg goed zijn, erg snel en fantastisch resultaat.. bovendien alles handmatig in te stellen en eventueel altijd nog de mogelijkheid om er via een tussenring losse lenzen op te gaan zetten, een totaal draaibaar display, en mogelijkheden als macro enzo natuurlijk ook ... vet ding.. zal rond de 900 euro kosten denk ik, met een beetje voldoende geheugen (met standaar zit hij geloof ik rond de 699 ) |
|
Jenje: http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=13845 Misschien is het wat?? Errug goeie camera! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: dat ding van mij kan allebei |
|
Voor de liefhebbers van digitale cameras is er nu de volgende site http://www.albumprinter.com/ echt vet lachen. Superhandig gewoon voor als je op vakantie bent geweest. |
|
net vandaag deze rakker besteld: Communicatie Fujifilm FinePix A310 Besturingssysteem Mac èn PC Interface USB Video uitgang Ja Opname Fujifilm FinePix A310 Focus Autofocus Resolutieklasse Zeer fijn Pixels per chip 3140000 Max. resolutie 2816 x 2120 pixels Andere resolutie 2048 x 1536, 1280 x 960, 640 x 480 CCD formaat 1/2.7 Inch Diafragma F2.8 - F11 Sluitertijd 2 - 1/2000 sec Continue opname Nee Lens equivalent 38 - 114 mm Optische zoom 3x Digitale zoom 2.9x Geluidsopname Nee Kleurdiepte 24 ISO equivalent 200 - 800 Opslag Fujifilm FinePix A310 Aantal opnames (hoogste resolutie) 10 Aantal opnames (laagste resolutie) 122 Intern geheugen Geen Extern geheugen 16 MB xD-Picture geheugenkaart Special Fujifilm FinePix A310 Zoeker LCD en optisch Formaat LCD-scherm 1,5 Inch Flits Ja Rode ogen onderdrukking Ja Zelfontspanner Ja Overig Fujifilm FinePix A310 Inclusief software Ja Gewicht 155 g Batterij type NiMH Bijzonderheden Geen Afmetingen Fujifilm FinePix A310 Hoogte 64 mm Breedte 97 mm Diepte 33 mm Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Leuk apparaatje. Maar ik zou er wel nog een extra geheugen-kaartje bij kopen, want met 16 kom je niet ver (op hoogste qualiteit misschien 5 foto's?) |
|
|
|
Ik heb een Nykon.. denk ik.. alleszins geen bekend merk. Was in reclame in de Lidl Ik ben er wel heel tevreden van. |
|
Ik zou nu minimaal voor een 4Megabit gaan. Zo te zien is die 3Mbit |
|
Ik ga ff kijken als ik op het eind van de maand nog genoeg geld over heb ga ik misschien de Canon Powershot A70 kopen, schijnt een goed ding te zijn. Aan 4 megapixel heb ik niet zoveel (wil niet veel afdrukken gaan maken ofzo). |
|
Wij hebben sinds kort een casio EXILIM Z-3 met pentax zoomlens, 3,2 MP errug mooi! Een van de kleinste die er te krijgen is , zo groot als een creditcard alleeen iets dikker, was wel mega duur... maar ja mijn vriendin heeft hem gekocht HAHAHAHA Mijn oude Rollei 2,3 MP is verkocht was ook een leuk ding maar beduidend minder! |
|
Ik ben van plan een nieuwe Digi-cam te kopen, maar het budget ligt niet erg hoog, weet iemand een relatief goede digi-cam (beetje kwaliteit is natuurlijk vereist) tegen een schappelijke prijs? zo ja, waar? p.s. Niet aan komen kloppen als u Trust gaat noemen |
|
*bump* |
|
Ik ga zelf na de 20e ook eens rondkijken. Optische zoom is belangrijk, digitale zoom kun je negeren. Memory stick vind ik zelf wel handig, en ik ga voor minimaal 3.2 Megapixels (gebaseerd om verhalen van bekenden). En ik kijk verder wel wat ze me in die winkeltjes vertellen en wat het allemaal moet kosten. |
|
Digitale zoom kan je gewoon nabootsen in Photoshop inderdaad, de optische daarentegen..ik wil in ieder geval een zoomfunctie en een redelijke resolutie hebben! |
|
Ik heb een Fujifilm Finepix A202. 2.0 megapixel. Is wel ok voor "normale" foto's. Als je echt fanatiek foto's gaat maken dan is dit niet echt een aanrader. Maar voor mij is het prima. Wel extra geheugen bijkopen natuurlijk. Er zit 16 MB bij, daarmee kan je net 22 foto's opslaan. Ik heb er nu 128 MB inzitten. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-12-2003 15:25] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |