IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Enquête voor Metalwinkel Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 12:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

en hoe wilde je dat van die cd's luisteren aanpakken?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 12:44 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Heb hem ook verstuurd


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 12:46 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 12:43 schreef Kramy het volgende:
Ik MOET aan dimmu borgir - stormblast shirt komen!

of For All Tid

Maar Metal Maiden, succes ermee

En heb het ook in de enquette gezet: per genre de cd's zetten. En niet Black en Heavy door elkaar of Thrash en Death, lastiger zoeken/kijken als je alleen Black wilt hebben oid


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 07-05-2003 12:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 7 mei 2003 12:38 schreef MBMarduk het volgende:
Mee eens maar onder voorbehoud dat er een afzuigkap over de -overigens afgezonderde- rook ruimte
Ben ruim 3 jaar geleden gequit. (en trouwens; de politiek heeft het toch al (bijna?) verboden gemaakt)


Als werknemer mag je een rookvrije werkruimte eisen. Maar als niemand er problemen mee heeft dan kan je het toestaan. Hier in Hilversum kan ik rustig een peukie roken tijdens het beluisteren van mijn potentiele aankoop



Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 07-05-2003 12:47 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

ingevuld


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 12:48 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 12:46 schreef Azagthoth het volgende:
Als werknemer mag je een rookvrije werkruimte eisen. Maar als niemand er problemen mee heeft dan kan je het toestaan. Hier in Hilversum kan ik rustig een peukie roken tijdens het beluisteren van mijn potentiele aankoop

Bij Dollhouse hier in Arnhem staan er ook astbakjes bij de plaats waar je cd's kan luisteren, dus blijkbaar mag je daar ook roken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-05-2003 12:50 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 7 mei 2003 12:46 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
of For All Tid

Maar Metal Maiden, succes ermee

En heb het ook in de enquette gezet: per genre de cd's zetten. En niet Black en Heavy door elkaar of Thrash en Death, lastiger zoeken/kijken als je alleen Black wilt hebben oid


Dat zou ik niet doen! Je ziet al zeer vaak op dit forum dat er problemen zijn met het in hokjes plaatsen van muziek, er zijn nu zoveel verschillende soorten bands en velen zijn ook gewoon kruisingen tussen verschillende genre's enzo, en er komen ook allemaal genre's bij zoals dark metal, dus het wordt er alleen maar onoverzichtelijker op.

voorbeeld: Dan zoek je iets van een bepaalde in jou ogen black metal band, en zit je heel de bak met black metal af te gaan, blijkt hij daar niet tussen te staan, en dan kan je iedere bak af gaan zoeken.



Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 12:50 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 12:46 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
En heb het ook in de enquette gezet: per genre de cd's zetten. En niet Black en Heavy door elkaar of Thrash en Death, lastiger zoeken/kijken als je alleen Black wilt hebben oid


Ja, dat is mischien wel zo, maar als ik opzoek ben naar toffe black metal cd's en er staat plotsklaps een toffe thrash cd tussen, dan is de kans groot dat ik die ook koop, terwijl ik anders de thrash had over geslagen, en sowieso sommige bands zijn nogal moeilijk te definieren, waar zet je dan Nifelheim neer? Bij de Black of de Thrash. Of wat dacht je van Katatonia? De oude cd's bij de Doom en de nieuwere cd's bij de pop? En maar een bak met gothic/electro maken omdat je anders The Kovenant niet weet te plaatsen? Gewoon alles op alfabet werkt denk ik beter dus.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 12:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 12:50 schreef Kramy het volgende:
Dat zou ik niet doen! Je ziet al zeer vaak op dit forum dat er problemen zijn met het in hokjes plaatsen van muziek, er zijn nu zoveel verschillende soorten bands en velen zijn ook gewoon kruisingen tussen verschillende genre's enzo, en er komen ook allemaal genre's bij zoals dark metal, dus het wordt er alleen maar onoverzichtelijker op.

voorbeeld: Dan zoek je iets van een bepaalde in jou ogen black metal band, en zit je heel de bak met black metal af te gaan, blijkt hij daar niet tussen te staan, en dan kan je iedere bak af gaan zoeken.


Same here


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 12:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ja, maar stel je bent alleen op Death gericht (je hebt van die mensen ik zelf niet ) maar je weet nog niet welke cd je gaat kopen, wilt gewoon even kijken. Dan is het fijner als er geen Thrash of Black tussen staan, want je hoeft toch alleen Death

ik geef jullie ook gelijk, het is soms moeilijk te bepalen.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-05-2003 12:53 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Juist, alfabetisch werkt beter, als je bijvoorbeeld 1 item zoekt dan kan je dat zo op zijn snelst vinden, en als je komt om gewoon wat rond te neuzen en wat te beluisteren ga je toch zo ongeveer alles af.... en dan weet je ook zeker dat je niets overslaat. Bijvoorbeeld sentenced, die heeft vroeger death metal gemaakt en nu van die heavy metal, er kan best kans zijn dat de oudere albums ook maar bij de heavy metal staan. In de heavy metal bak zou ik nooit kijken. En zo zou ik dan toch weer items die ik graag zou willen hebben kunnen missen.



Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 07-05-2003 12:54 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Misschien iets van een computertje die aangeeft waar een bepaalde cd staat of eventueel kan staan?

Moet met een 486 te doen zijn hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Maiden op 07-05-2003 12:56]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2003 12:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 12:54 schreef Metal Maiden het volgende:
Misschien iets van een computertje die aangeeft waar een bepaalde cd staat of eventueel kan staan?
Juist! Een zoekmachine en verder alles gewoon op alfabet, niet op stijl (alleen verzamelaars misschien)


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 07-05-2003 12:57 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

En Iron Maiden apart


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 12:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

ow ja! een soort kleine bak met daarin de zojuist nieuw uitgebrachte cd's is ook wel handig lijkt mij!


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 12:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

met een computer wordt het een ander verhaal, maarrrrr ik vind het authentieke door de bakken spitten veel leuker en sfeervoller dan een band naam intypen en kijken of ze die hebben, sowieso vergeet ik dan tientallen bands die ik tof vind


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-05-2003 12:58 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 7 mei 2003 12:58 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
ow ja! een soort kleine bak met daarin de zojuist nieuw uitgebrachte cd's is ook wel handig lijkt mij!


Yup! goed plan!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2003 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 12:57 schreef Metal Maiden het volgende:
En Iron Maiden apart
Dan kun je inderdaad een meter of 2 apart houden voor je Iron Maiden spullen .. kun je ook mooi aankleden etc etc


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-05-2003 12:59 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 7 mei 2003 12:58 schreef Sater het volgende:
met een computer wordt het een ander verhaal, maarrrrr ik vind het authentieke door de bakken spitten veel leuker en sfeervoller dan een band naam intypen en kijken of ze die hebben, sowieso vergeet ik dan tientallen bands die ik tof vind


Mjah... computer is alleen handig als je echt naar 1 item zoekt, maar daarvoor kan je ook op de internet sectie van de winkel kijken, of gewoon aan de verkopers vragen, en als het alfabetisch gesorteerd is, dan kan je het toch wel redelijk snel vinden.



Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 07-05-2003 13:02 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Inderdaad, en je hebt natuurlijk de keuze of je die computer gebruikt of niet...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2003 13:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Enneeeuuh ..zorg voor korting voor ZM-ers


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-05-2003 13:03 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb hem ook ingevuld. Zoals hier al aangegeven is lijkt mij een breed assortiment en redelijke prijzen het belangrijkste. Wil je zorgen dat mensen bij jou bestellen langskomen is het natuurlijk zaak dat je meer te bieden hebt dan de plaatselijke platenzaak, dus niet alleen de bekende bands maar ook de meer underground bands en natuurlijk vinyl, maar goed daar had je waarschijnlijk zelf ook al wel aangedacht veel succes in ieder geval


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-05-2003 13:05 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:02 schreef Jenje het volgende:
Enneeeuuh ..zorg voor korting voor ZM-ers


Hoewel ik zelf op kortingspasjes tegen ben is dit natuurlijk wel een mooie manier van klantenbinding (bijvoorbeeld mensen kunnen voor 10 euro een pasje kopen en dan krijgen ze een jaar lang 5 % korting op bepaalde releases)


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 13:06 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik zou best wel langs willen komen, maar dan wel pas als ik een ov heb, want nu kost het zo'n 25 pleuro om ff heen en weer te gaan vanuit Gouda.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 07-05-2003 13:07 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Gelukkig is er dan internet!!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen