|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar hoe wil je dat dan online doen? of wil je het alleen irl laten gelden? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ingevuld! |
|
quote: Je kan dit bijvoorbeeld met accounts doen met password beveiliging die je krijgt als je zo'n pas hebt, is wel wat werk dus misschien handiger om dit eerst alleen irl te laten gelden. |
|
quote: ja maar dan is het toch zonde als je een zaak hebt en (ik zeg STEL!) er niemand komt en de mensen enkel via internet kopen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: was ook maar een voorbeeld |
|
Enquête ingevuld |
|
quote: en fraudegevoelig, een iemand koopt dat pasje en geeft password aan als zijn vrienden, hoewel IRL dat ook heel goed mogelijk is, en ik denk dat je voor klantenbinding vooral aardig moet zijn voor je klanten, een vooral tips kunnen geven, dat als iemand zegt dat ie van zus en zo bands houd je er meteen 5 op kan noemen die in dat straatje passen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Internet is wel heel belangrijk, vooral omdat Maiden wereldwijd onzettend veel fans heeft. Ik denk dat er ook internationaal een enorm animo is voor een dergelijke internetzaak. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Maiden op 07-05-2003 13:15] |
|
quote: zet dat er dan bij! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nog meer tips - In- en verkoop tweede hands spullen, kan ook erg handig zijn - Een soort Aanbiedingsbak, waar afgeprijse (oude) cd's liggen - Een Demo bak? Met allemaal demo's van bekende en onbekende bands, ook leuk lijkt mij |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-05-2003 13:22] |
|
Geniaal! |
|
quote: quote: |
|
quote: ja precies, koopjes heerschen de pan uit! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: godver! ik keek nog of het er niet bij stond en dan lees ik er nog over heen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik wil nog een shirt van Death en een shirt van Slayer (Slaytanic wehrmacht) ik mag hopen dat ik die tegenkom op With Full Force Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Klaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zorg ook voor een goede voorraad aan bijv darkwave, muziekstromingen die veel metalheads graag beluisteren |
|
Nogmaals bedankt u allen! |
|
Vooral moeilijk te verkrijgen items (veel underground, oudere albums) maken het moeite waard om er naartoe te gaan cq om er te bestellen. Voor Cradle of Filth en Rammstein komt niemand naar Deventer. Succes! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hier heppie nog een ingevuld formulier! kzit alleen in zweden dus langskomen in deventer zit er niet in maar via het net zou het toch leuk zijn! I Find That I Am Not There... |
|
ingevuld... goed initiatief metal maiden, we kunnen nooit genoeg metal winkels hebben, hoe meer aanbod hoe beter natuurlijk "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ook ingevuld. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ingevuld goed plan om in Deventer te gaan zitten, das iig niet zo'n klote-eind weg ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |