IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Enquête voor Metalwinkel Vorige pagina | Volgende pagina
Kramy
Usericon van Kramy
Posted 07-05-2003 13:08 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 7 mei 2003 13:05 schreef Vlkodlak het volgende:
Hoewel ik zelf op kortingspasjes tegen ben is dit natuurlijk wel een mooie manier van klantenbinding (bijvoorbeeld mensen kunnen voor 10 euro een pasje kopen en dan krijgen ze een jaar lang 5 % korting op bepaalde releases)


Maar hoe wil je dat dan online doen? of wil je het alleen irl laten gelden?



Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 13:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:05 schreef Vlkodlak het volgende:
Hoewel ik zelf op kortingspasjes tegen ben is dit natuurlijk wel een mooie manier van klantenbinding (bijvoorbeeld mensen kunnen voor 10 euro een pasje kopen en dan krijgen ze een jaar lang 5 % korting op bepaalde releases)


maar, dat bepaalde staat me niet aan, want ik dnk dat ik maar 2 cd's binnen dat hokje pas en dan dus nevernooitniet mijn korting eruit haal.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-05-2003 13:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ingevuld!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-05-2003 13:11 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:08 schreef Kramy het volgende:
Maar hoe wil je dat dan online doen? of wil je het alleen irl laten gelden?


Je kan dit bijvoorbeeld met accounts doen met password beveiliging die je krijgt als je zo'n pas hebt, is wel wat werk dus misschien handiger om dit eerst alleen irl te laten gelden.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 13:11 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:07 schreef Metal Maiden het volgende:
Gelukkig is er dan internet!!!


ja maar dan is het toch zonde als je een zaak hebt en (ik zeg STEL!) er niemand komt en de mensen enkel via internet kopen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-05-2003 13:11 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:10 schreef Sater het volgende:
maar, dat bepaalde staat me niet aan, want ik dnk dat ik maar 2 cd's binnen dat hokje pas en dan dus nevernooitniet mijn korting eruit haal.


was ook maar een voorbeeld


Pred
Usericon van Pred
Posted 07-05-2003 13:13 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

Enquête ingevuld


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 13:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:11 schreef Vlkodlak het volgende:
Je kan dit bijvoorbeeld met accounts doen met password beveiliging die je krijgt als je zo'n pas hebt, is wel wat werk dus misschien handiger om dit eerst alleen irl te laten gelden.


en fraudegevoelig, een iemand koopt dat pasje en geeft password aan als zijn vrienden, hoewel IRL dat ook heel goed mogelijk is, en ik denk dat je voor klantenbinding vooral aardig moet zijn voor je klanten, een vooral tips kunnen geven, dat als iemand zegt dat ie van zus en zo bands houd je er meteen 5 op kan noemen die in dat straatje passen


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 07-05-2003 13:14 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Internet is wel heel belangrijk, vooral omdat Maiden wereldwijd onzettend veel fans heeft. Ik denk dat er ook internationaal een enorm animo is voor een dergelijke internetzaak.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Maiden op 07-05-2003 13:15]


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 13:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:11 schreef Vlkodlak het volgende:
was ook maar een voorbeeld

zet dat er dan bij!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-05-2003 13:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nog meer tips

- In- en verkoop tweede hands spullen, kan ook erg handig zijn
- Een soort Aanbiedingsbak, waar afgeprijse (oude) cd's liggen
- Een Demo bak? Met allemaal demo's van bekende en onbekende bands, ook leuk lijkt mij


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-05-2003 13:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-05-2003 13:22]


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 07-05-2003 13:18 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Geniaal!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-05-2003 13:18 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:15 schreef Sater het volgende:
zet dat er dan bij!


quote:
Op 7 mei 2003 13:05 schreef Vlkodlak het volgende:
Hoewel ik zelf op kortingspasjes tegen ben is dit natuurlijk wel een mooie manier van klantenbinding (bijvoorbeeld mensen kunnen voor 10 euro een pasje kopen en dan krijgen ze een jaar lang 5 % korting op bepaalde releases)








Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 13:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:15 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Nog meer tips

- In- en verkoop tweede hands spullen, kan ook erg handig zijn
- Een soort Aanbiedingsbak, waar afgeprijse (oude) cd's liggen
- Een Demo bak? Met allemaal demo's van bekende en onbekende bands, ook leuk lijkt mij


ja precies, koopjes heerschen de pan uit!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2003 13:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2003 13:18 schreef Vlkodlak het volgende:







godver! ik keek nog of het er niet bij stond en dan lees ik er nog over heen


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-05-2003 13:19 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 7 mei 2003 12:43 schreef Kramy het volgende:
Ik MOET aan dimmu borgir - stormblast shirt komen!


Ik wil nog een shirt van Death en een shirt van Slayer (Slaytanic wehrmacht) ik mag hopen dat ik die tegenkom op With Full Force


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 13:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Klaar.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2003 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zorg ook voor een goede voorraad aan bijv darkwave, muziekstromingen die veel metalheads graag beluisteren


Metal Maiden
Usericon van Metal Maiden
Posted 07-05-2003 13:35 by Metal Maiden Wijzig reactieProfiel van Metal MaidenQuote dit bericht

Nogmaals bedankt u allen!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-05-2003 13:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vooral moeilijk te verkrijgen items (veel underground, oudere albums) maken het moeite waard om er naartoe te gaan cq om er te bestellen. Voor Cradle of Filth en Rammstein komt niemand naar Deventer.

Succes!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-05-2003 13:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hier heppie nog een ingevuld formulier!

kzit alleen in zweden dus langskomen in deventer zit er niet in maar via het net zou het toch leuk zijn!



I Find That I Am Not There...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-05-2003 14:08 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ingevuld... goed initiatief metal maiden, we kunnen nooit genoeg metal winkels hebben, hoe meer aanbod hoe beter natuurlijk


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-05-2003 14:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ook ingevuld.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 07-05-2003 14:22 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ingevuld

goed plan om in Deventer te gaan zitten, das iig niet zo'n klote-eind weg


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen