|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
voor jou misschien one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
pssssssssst iron maiden ZUIGT!!!!!!!! |
|
*klik* verstuurd |
|
nee Nijverdal vind ik ook nog steeds ver weg en daar is niet normaal te komen met Openbaar vervoer ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ow Nijverdal heeft een NS station ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
half uurtje met de trein, 25 minuten lopen vanaf enschede .. |
|
quote:nijmegen/dukkenburg ook niet |
|
Ja, maar die winkel in Nijverdal, dan moet je eerst een pokkeeind lopen vanaf het station. De winkel heerst wel. |
|
quote: Jammer dat je dat vind, Lunar Aurora heerst! |
|
quote:klopt |
|
Ik vind postorder echt een uitkomst, ik zou zelf denk ik niet snel meer iets in een reguliere winkel gaan kopen, tenzij ik er per toeval ben. Postorder moet je gewoon hebben tegenwoordig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ingevuld |
|
quote: nee die zitten ook ver weg ze moeten gewoon alle metal winkels in 1 stad doen een Winkelcentrum met alleen metal-stores ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Een metal-Mekka, hehehe |
|
quote:Moet dus int oosten liggen! Enschede!! |
|
Zeker weten, het oosten heerst, wat metal betreft! |
|
quote: int Oosten is ok ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
liever in Gouda one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Misschien open ik daar wel een winkel over 10 jaar ofzo??? |
|
Heb je trouwens al een pand gezien of nog niet? Zo ja, heb je er foto's van? (ook al leuke naam bedacht? zo ja: welke ) |
|
quote: ik hoop het, als ik er dan nog woon tenminste one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb 'm ook verstuurd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Thanks! Nou ja, de winkel wordt waarschijnlijk Metal Maiden, de websiteopzet is er al. Een pand heb ik nog niet echt op het oog, hoewel ik tijdens koninginnendag een erg mooi en geschikt pand heb gezien!! |
|
Wat dacht je van: Buy Quick or be Dead. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |