|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dødheimsgard - 666 International is de essentie van moderne BM naar mijn mening. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
offtopic: je post is binnen Je moeder. |
|
schøn! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Troll I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Moderne black metal what the hell is dat nu weer...maar ik begrijp je ja....hmmm de techniek ( )overheerst de spirit maar't is toch niet echt voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 14-05-2003 15:34] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: TSSSsssss, een andere spirit mischien! heeft trouwens niet gek veel met techniek te maken! is gewoon innovatief met muziek omgaan! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
666 International is pure techniek en geniale songwriting. Het album kon niet eens normaal opgenomen worden vanwege de krankzinninge maatwisselingen. Vandaar dat Dodheimsgard live altijd zo kut klinkt. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
wil het toch nog us live meemaken! treden ze nog welles op? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Er komt een nieuw album aan, en dan gaan ze dacht ik ook weet touren. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ha ja nieuw album dat staat al een tijd op hun site! (geweldige site trouwens) maar wanneeer het nou precies gaat gebeuren the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
wha moderne black! ik ban fan! aborym and oceans (laatste 2) diabolicum limbonic art (dynasty of death) meridian myrkskog mysticum (jaja) satyricon (nieuw) troll (laatste 2) the wicked zyklon en noem maar op ik vinnet heerlijk lekker hakke op BM |
|
Dit hele topic gaat echt nergens over.Moderne blackmetal en dan oude Ulver en oude Enslaved noemen Maar goed,Dodheimsgard.Er word inderdaad hard aan de nieuwe cd gewerkt maar ik betwijfel het of ze gaan touren na de verhalen die ik heb gehoord in Oslo vorige maand. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Helemaal mee eens.Dit is nou moderne blackmetal!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Trollheim's grott. |
|
quote:Waar komen die vandaan?Finland? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad. Bekijk dit is: http://www.zenial.nl/html/trollhei.htm |
|
quote:Net bekeken,ben weer op de hoogte Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dit is een stukje review uit Vampire Magazine (NL): "When the first track they take you to a high level of SATYRICON styled black metal, very good composed and very aggressive. The whole concept of GORATH is to bring a mixture between modern ways of composing black metal and old school black metal. They also mix the Swedish furious type of black metal with the epic Norwegian way of playing even some STORM like passages" |
|
quote: dus ze spelen satyricon styled-, moderne-, old skool-, Zweeds/Noorse Black Metal WTF kut review Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
naar mijn mening: old school black: bathory, celtic frost, poison, hellhammer, venom, .... modern black: al die bullshit die vlakgeschaafde sound heeft en zich black durft noemen enslaved en dergelijke zijn gewoon noorse black, zoals ze die maakten begin en midden jarn 90, een beter beschrijving is er niet np: vikinglir veldi |
|
ik wil best dat gorath downen, alleen heb ik een aversie tegen mp3.com... ik krijg er nooit wat vanaf en me beeldscherm komt vol te staan met shit. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ok, Gorath heerst dus... check ook even mijn band Control Human Delete, zekers weten dat je dat ook kan waarderen, meneer Gorath. [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-05-2003 2:36] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Bwa... Ik heb er geen problemen mee. Als je je registreert, vul dan de grootste zever in als je spam mails vreest. It does work here |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 17-05-2003 11:01] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |