|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik denk dat bands als Disiplin & Eibon ook in deze categorie horen [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 22-05-2003 14:10] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Axis of perdition I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Da's ronduit 'n kutband X. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Zozo, Zyklon? Da's een kompliment, maar wel wat erg ver gezocht, Thorns, ja, daar kan ik nog inkomen... Dit slaat nergens op. |
|
quote:ja ik snap dat ook niet helemaal Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: zeit hij, al knipogend. Dit slaat nergens op. |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
moderne black? vergeet mayhem - grand declaration... niet! misschien iets te modern... o ja, gorath, [Dit bericht is gewijzigd door Yot op 22-05-2003 23:36] |
|
ja tuurlijk Mayhem - Grand Declaration Of War Satyricon - Rebel Extravaganza Thorns - Thorns Thorns - Thorns vs. Emperor Khold - Phantom, MOP Diabolicum - The Dark Blood Rising dit zijn wel bands die modern klinken maar die (naar mijn mening) wel de traditionele black wel de boventoon laten voeren. Bands als Dodheimsgard en Aborym hebben een minder duidelijke link met de tradionele black en gaan muzikale andere wegen in... of je dit nog moet scharen onde bm weet ik niet, wel is zo dat dit soort bands pioniers zijn en vaak nu nog (ten onrechte) verguisd worden, maar dat was begin jaren 90 ook niet anders. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Enthral op Displeased klinkt ook wel modern. En ik wil ook laten weten I'm in for trades. |
|
--edit door paul-- nazi troep [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-06-2003 10:12] |
|
--edit door paul-- nazi troep [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 22-06-2003 10:12] |
|
chukc! |
|
Weer zo'n nazi sukkel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
idd |
|
Ik vind the quiescent beter eigenlijk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Enthral??? |
|
quote: We zijn sinds vandaag ook terug met 5 leden en hopen binnen een half jaar weer op het podium te staan met the Quiescent! |
|
quote:nee,niet Enthral,die zijn geweldig.Heb alle 3 cd's en enkele demonummers Met nazisukkel bedoelde ik Schemerzang(of hoe noemt hij zich ook alweer).Je had de plaatjes maar moeten zien die nu verwijderd zijn. Laat ik het nog 1 keer duidelijk zeggen:nazisme heeft niks met metal te maken!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-06-2003 16:45] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hail to that. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Zie ik dat goed... een DEMUUR woord op.. zm? |
|
quote: Komop! Verhuizen! Dit slaat nergens op. |
|
:: Nieuwe site online :: :: Gorath heeft een black metal klassieker geupdatet :: Download de mp3 op: http://users.pandora.be/fiep/varia/Gorath_Track_IV.mp3 |
|
leuk, andere nummers vonk beter echter Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |