|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.twilight-mailorder.com/index.php?cat=item&id=1547 |
|
quote: Weetje, ik heb een trekkie verleden. En die naam, komt me voor als een Klingon uit een of andere aflevering. Iemand enig idee waar de naam vandaan komt? Vette band trouwens na luisteren van de MP3, maar ik ben defenitely geen BM kenner dus met alle respect. [Dit bericht is gewijzigd door Julius Civilis op 22-08-2005 14:44] |
|
quote: Vroeger zou ik heel boos zijn geworden met deze verwarring van franchises. Nu niet. * Must control anger* |
|
thnx for e link!!! Expired,Erased and Forgotten |
|
Verwarring? Ik weet heel goed waar ik het over heb young Civilis Darth Barabas heet je welkom Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Valt Blacklodge dan ook 'moderne bm'? Ja tis idd Industrial bm but still. Is dr ook iemand hier die wat cd's van ze heeft? |
|
Ja Blacklodge is wel modern. Ik heb die Login: Satan en een cd van het zijproject van hun zanger The Arrival of Satan wat een beetje standaard Transilvanian Hunger-achtige black is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Login: Satan heb ik ook. Gave plaat. |
|
quote: Die Heerscht zeker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: verdomme wat een lelijk kreng, ben nl ook nog opzoek naar een taake shirt maar deze ga ik echt niet dragen.. en dan dat TNBM logo er ook nog bij Edit: Ik ben ook in het bezit van een originele kopie van Login:Satan , maar vind em wat matig... productie is me net iets té slecht waardoor alle industriele elementen zowat wegvallen, af en toe wel leuk om te horen... liever Aborym [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-08-2005 22:29] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb een shirt met deze opdruk: ehh sorry Zenial |
|
ragnarok - its war my only fear is my mom... |
|
quote: ondertussen voorbijgegaan door Wanhoop! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-09-2005 16:16] signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |