|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
SKYCLAD PANTERA (nou ja hun herstart in 1990 dan!) IN FLAMES (vind ik onderdehand al niet goed meer) MITHOTYN (bestaat al niet meer) FIGHT EXHORDER PRIMAL FEAR ANNIHILATOR (nou ja bijna dan alice in hell had ik nit toen ie uitkwam) RITUAL CARNAGE En nog veel meer met name true metal bandjes waar ik nu helemaal niet meer naar luister maar toen wel leuk vond! |
|
Ehm.. Siegfried, denk ik, en da is't... |
|
quote: yo welke van de eerste 2 RITUAL CARNAGE albums bevat de meeste slayer invloeden *>? dus voor birth ( ik neem aan dat ze 3 albums hebben) [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-05-2003 10:10] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik zou best hele grote bands willen noemen die ik graag van het begin gevolgd zou hebben. maar toen was ik nog niet geboren, dus dan houdt het op. Ken verders alleen vooral plaatselijke onbekende bands vanaf het "begin" volgens mij. |
|
ik volg eigenlijk geen 1 band vanaf het begin , dat komt omdat de meeste bands die ik luister uit de jaren 80 stamen en ik zelfs pas in 85 geboren ben *helaas dus heb ik bijna alle vette shit gemist Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat heb ik dus ook Er is trouwens wel 1 band die ik vanaf het hele begin ken Pantserpuist. De opnames van hun eerste (en enige) nummer heb ik van dichtbij kunnen meemaken |
|
Crowbar. Zwaar heerschende band (op meer dan 1 manier) |
|
Hmmm wel een paar die ik vanaf hun debuutcd ken. Anathema is er eentje die me te binnen schiet. The Crestfallen E.P. vond ik meteen al fantastisch en nog steeds hun beste. Sear Bliss had ik gekocht omdat ze zo'n toffe hoes hadden (Kris Verwimp), en de debuutcd van Ancient had ik gekocht omdat ze zo'n tof nummer op die World Domination verzamelcd hadden staan. Maar geen enkele die ik al sinds demo-dagen volg, zo underground ben ik nou ook weer niet hehehe. Zenial |
|
Ik denk dat Birth Of Tragedy het meest thrashy is, wel meer in de stijl van Forbidden! The highest law heeft waarschijnlijk het meeste slayeresque loopjes maar is ook wel death metal achtig, ik zou de laatste (birth) halen die is het vetst IMO! Ben zelf geboren in 1978 dus ik heb het meeste ook wel gemist, pas vanag 1990 echt geinteresseerd geweest! Maar heb vooral nogal wat leuke concerten gezien, OZZY op de no more tears tour i Paradiso, MOtorhead op de 1916 tout (afgelast AHHAHAH ook Paradiso!) Het laatste concert van de Ramones hier enzo, maar toch het meeste heb ik toch ook gemist! Oh Ja SKYCLAD heb ik vaak live gezien wat was dat een vette band zeg! |
|
Hmmm.. dat zullen Darkane en Soilwork wel zijn, meer bands laat de leeftijd niet toe BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Slipknot, Children of Bodom en Spineshank. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
*Cradle of Filth (in aflopende mate na Cruelty...); *Emperor (tenminste vanaf In The Nightside Eclipse, volg de afzonderlijke bandleden nu nog steeds) *Satyricon *Borknagar (wat een debuut! ) *Helheim *Enthroned *Bal-Sagoth (A Black Moon Broods Over Lemuria! ook in aflopende mate) *Dissection (is de laatste jaren niet veel te volgen) *Aeternus *Arcturus en vast nog wel meer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niets eigenlijk, ik ben niet zo honkvast I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Void of Silence Within Temptation eej komop, ik ben nog jong Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hehe, Epica misschien |
|
Kom ik voel me met 24 ook nog lang geen veteraan! |
|
zo verschrikkelijk luister ik nog geen metal, maar toch wel cob denk ik. Verder volg ik al behoorlijk lang In Flames |
|
maggots wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Testament Bazzio Attacks!!! |
|
Dan ben jij echt niet een van de jongste meer HAHAHAHA KIKKE MAN TESTAMENT RULES! |
|
Anathema In The Woods... Within Temptation Nightwish Rhymes Of Destruction The Gathering Katatonia en misschien nog wel meer, maar wat maakt het ook uit... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Haha, idd opa bazzio. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Kerel, ken jij Crowbar eigenlijk? |
|
Hierbij vergat ik natuurlijk de nieuwe bandjes, een goed voorbeeld is Tothamon, een deense death metal band, het debuut, Vormearz,, is uitermate kontschoppend |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |