|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee, met dit soort ongefundeerd gelul komen we een eind verder.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Hehe, als originaliteit een criterium voor bestaansrecht was, dan konden 9 van de 10 metalbands wel inpakken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: volgens mij quote je de verkeerde, maar ik ben het wel met je eens! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Nee, was ter ondersteuning van jouw opmerking. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ah, okay This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Wat een kut ''band''. |
|
quote:Hehe...put him in place! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Toffe band, erg "fris" doch "retro". Ik heb (en ken) alleen Elephant, staan erg sterke songs op, een groot deel van de liedjes zijn regelrechte klassiekers die over 20 jaar nog "goed" zullen klinken. Ben erg benieuwd naar het vorige werk (3 albums?) van Meg & Jack ookal ben ik bang dat het mij snel zal vervelen. Elephant hoef ik ook niet dagelijks te horen. Ow, en mods, fix please de topictitel ff! |
|
Die derde vind je dan ook geheid goed, SnaacK !!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik zal er eens wat van downen |
|
ik zag ze live op tv, mtv-awards ofzo. gitaar, drums, zang. beetje erg kaal. geen bas-gitaar dus. Oud Vuil. |
|
quote: Maar ze zijn ook maar met zijn tweeën... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat weet ik, maar er zijn sessie-muzikanten zat, dacht ik zo. de stones zijn maar met z'n "vieren", toch staan er nog 20 man op het podium. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 15-12-2003 22:58] Oud Vuil. |
|
Wat ik ervan ken vind ik leuk, maar nu ken ik er niet zo bar veel van. (wel genoeg om te weten dat het géén punkrock is, maar dat ter zijde) |
|
Mja...het is geen punk...maar ze spelen af en toe wel met dezelfde attitude... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik hoor er eerder de Kinks ed. in que attitude dan de heideroosjes anders |
|
quote:ik had het dan ook niet over sound... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ze zien er niet vies uit... [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-12-2003 23:28] |
|
Wacht maar tot je ze van dichtbij ziet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik vind het irritante muziek...geen andere omschrijving voor |
|
zaadloze kut bands...over kopieeren gesproken....hehehe... |
|
quote: mwah..dat is ook de reden van hun succes....en een downtuned gitaartje om de bas te camoufleren natuurlijk.. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Jack speelt op een mega cheap-ass gitaar van multiplex van de K-mart geloof ik Dat ding heeft de sustain van een platgereden konijn De bastonen haalt hij idd uit een volop gedowntunede snaar (bijv. het basloopje in 7 nation army) Een ander duo waar ik zatorrrdag kennis mee heb gemaakt is het 'Ollandse "I drive a UFO". HEEEEEEL anders als The White Stripes, ik vind het erg lekkere noise!! De website is de moeite van het klikken op het linkje zeker waard, erg mooi gemaakt Dat ter illustratie dat duo's niet per definitie "leeg" hoeven te klinken, wat een bak herrie maken die gasten samen zeg |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |