IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : The White Stripes Vorige pagina | Volgende pagina
dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 22:12 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 19:55 schreef filosofem het volgende:
Hun derde bedoel je, denk ik. De Stijl is hun 1e.

fout, de 1e heet gewoon The White Stripes, 2e De Stijl, 3e White Blood Cells en hun 4e millionseller heet Elephant......en ja de band heeft wat teweeg gebracht op het gebied van 'garage rock 'n roll spelen doe je gezellig met z'n tweetjes!' en ze doen dat niet onverdienstelijk...

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 22:16 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 20:17 schreef antipop het volgende:
een nog grotere hype dan nu-metal,koop een ouwe plaat van de stones,mix er een beetje stooges door en wola-the white stripes,nee dan is de gemiddelde idols puber toch een stuk origineler

nee, met dit soort ongefundeerd gelul komen we een eind verder....

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-12-2003 22:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:16 schreef dr. brain het volgende:
nee, met dit soort ongefundeerd gelul komen we een eind verder....

Hehe, als originaliteit een criterium voor bestaansrecht was, dan konden 9 van de 10 metalbands wel inpakken...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 22:19 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:17 schreef altx het volgende:
Hehe, als originaliteit een criterium voor bestaansrecht was, dan konden 9 van de 10 metalbands wel inpakken...

volgens mij quote je de verkeerde, maar ik ben het wel met je eens!

altx
Usericon van altx
Posted 15-12-2003 22:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:19 schreef dr. brain het volgende:
volgens mij quote je de verkeerde, (...)

Nee, was ter ondersteuning van jouw opmerking.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 22:24 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:22 schreef altx het volgende:

ah, okay

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 15-12-2003 22:45 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Wat een kut ''band''.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-12-2003 22:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:12 schreef dr. brain het volgende:
fout, de 1e heet gewoon The White Stripes, 2e De Stijl, 3e White Blood Cells en hun 4e millionseller heet Elephant......
Hehe...put him in place!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-12-2003 22:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Toffe band, erg "fris" doch "retro".

Ik heb (en ken) alleen Elephant, staan erg sterke songs op, een groot deel van de liedjes zijn regelrechte klassiekers die over 20 jaar nog "goed" zullen klinken.

Ben erg benieuwd naar het vorige werk (3 albums?) van Meg & Jack ookal ben ik bang dat het mij snel zal vervelen.

Elephant hoef ik ook niet dagelijks te horen.

Ow, en mods, fix please de topictitel ff!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-12-2003 22:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die derde vind je dan ook geheid goed, SnaacK !!!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-12-2003 22:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zal er eens wat van downen

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-12-2003 22:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik zag ze live op tv, mtv-awards ofzo.

gitaar, drums, zang. beetje erg kaal. geen bas-gitaar dus.

Oud Vuil.

altx
Usericon van altx
Posted 15-12-2003 22:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:55 schreef webblaster wim het volgende:
ik zag ze live op tv, mtv-awards ofzo.

Maar ze zijn ook maar met zijn tweeën...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-12-2003 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 december 2003 22:57 schreef altx het volgende:
Maar ze zijn ook maar met zijn tweeën...

dat weet ik, maar er zijn sessie-muzikanten zat, dacht ik zo.

de stones zijn maar met z'n "vieren", toch staan er nog 20 man op het podium.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 15-12-2003 22:58]

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-12-2003 23:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wat ik ervan ken vind ik leuk, maar nu ken ik er niet zo bar veel van. (wel genoeg om te weten dat het géén punkrock is, maar dat ter zijde)

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-12-2003 23:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mja...het is geen punk...maar ze spelen af en toe wel met dezelfde attitude...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-12-2003 23:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik hoor er eerder de Kinks ed. in que attitude dan de heideroosjes anders

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-12-2003 23:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 23:22 schreef ghoulliette het volgende:
Ik hoor er eerder de Kinks ed. in que attitude dan de heideroosjes anders
ik had het dan ook niet over sound...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-12-2003 23:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze zien er niet vies uit...

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-12-2003 23:28]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-12-2003 23:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wacht maar tot je ze van dichtbij ziet...

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-12-2003 23:33 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ik vind het irritante muziek...geen andere omschrijving voor

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 15-12-2003 23:38 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

zaadloze kut bands...over kopieeren gesproken....hehehe...

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 15-12-2003 23:40 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:55 schreef webblaster wim het volgende:

mwah..dat is ook de reden van hun succes....en een downtuned gitaartje om de bas te camoufleren natuurlijk..

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 16-12-2003 0:03 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 22:22 schreef altx het volgende:

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-12-2003 0:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 23:40 schreef dr. brain het volgende:
mwah..dat is ook de reden van hun succes....en een downtuned gitaartje om de bas te camoufleren natuurlijk..

Jack speelt op een mega cheap-ass gitaar van multiplex van de K-mart geloof ik

Dat ding heeft de sustain van een platgereden konijn

De bastonen haalt hij idd uit een volop gedowntunede snaar (bijv. het basloopje in 7 nation army)

Een ander duo waar ik zatorrrdag kennis mee heb gemaakt is het 'Ollandse "I drive a UFO".

HEEEEEEL anders als The White Stripes, ik vind het erg lekkere noise!!

De website is de moeite van het klikken op het linkje zeker waard, erg mooi gemaakt

Dat ter illustratie dat duo's niet per definitie "leeg" hoeven te klinken, wat een bak herrie maken die gasten samen zeg

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com