|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg jammer natuurlijk! had ze erg graag eens live gezien |
|
Geweldig nieuws. Dat ze maar snel in de vergetelheid mogen raken. MC Hammer Smashed Face |
|
Jon Spencer Blues Explosion, kijk, dat was nog eens wat nieuws inderdaad. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Het zal me idd worst wezen dat ze niet meer zijn, maar mislukte Blues Explosion rip off is / was het zeker niet. Daarvoor doe je ze tekort. De eerste drie platen waren fris en stonden vol korte garagerock 'n roll bommetjes. Met Elephant ging het mis, heel erg mis...niet dat de plaat zo slecht is, maar het ergste wat een garage act kan overkomen; opgepikt worden door de masses. Deze muziek leent zich niet goed voor stadions, maar komt beter tot zijn recht in niet te grote, dompige, warme zaaltjes. Ik misgun het ze totaal niet een vette bankrekening te hebben, waardoor vooral meneer White kan doen wat hij wil. Ben benieuwd of hij nog wat kan betekenen in muziekland. The Dead Weather is redelijk. |
|
Vet nummer! Ben niet zo heel bekend met al hun werk maar zo op z'n tijd is het best lekker. En The Raconteurs is ook best leuk met vlagen. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-02-2011 12:13] Je moeder. |
|
Ik vond Elephant eigenlijk net erg lekker los van het feit dat het hun grote doorbraak was door die wereldhit en hun 2 covers |
|
quote: Ik hoop dat dit gaaf wordt: "Since 2005, Danger Mouse has been composing a spaghetti western album with composer Daniele Luppi. Jack White and Norah Jones do the main vocals on the album. Instrumentation was done mainly by musicians who played on the original Ennio Morricone scores. Danger Mouse does not play any instruments on the album. The style of the album reflects on much of Danger Mouse's work since 2005, such as segments of Beck's "Modern Guilt", aspects of "Dark Night of the Soul", and songs like "Mongrel Heart" off of the self-titled Broken Bells album. The album is titled "Rome" and will be released on February 28, 2011." Het werk van Danger Mouse met James Mercer van The Shins was in ieder geval goddelijk! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |