|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
darkthrone |
|
Manowar Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Pantera gisteren. |
|
de eerste keer dat ik een grunt hoorde (was 13) moest ik heel hard lachen. |
|
Darkthrone Immortal Marduk |
|
quote: Ah, zo de eerste keer dat ik die dude van Cob hoorde dacht ik dat ie een wezel in zijn keel had zitten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Oh ja, wie net als ik een hekel had aan de eerste twee CD's van Linkin Park, moet toch maar 'ns wat van die nieuwe luisteren. Niet dat 't nu opeens zo'n goeje band is, maar er zit toch wel vooruitgang in. Nummers als Easier to Run vind ik bij vlagen toch best wel om aan te horen |
|
quote:toen ik de eerste keer zoiets hoorde ( toevallig ook 13) was ik meteen verkocht |
|
quote: Vooruit gang? Ik zat me juist vanmorgen te verbazen aan het typische "hoe maak je een nummer" popschema dat ze (nu) gebruiken. |
|
quote: Ik en een vriend van me in de lokale Games Workshop (waar ze vrij harde muziek draaiden) gingen altijd meezingen *zo laag mogelijke stem voor een 12-jarige* "Ik heb een zere keel!!" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
hmm eerste keer dat ik death hoorde dacht ik dat die zanger verkouden was Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Emperor, ik moest echt heel erg lachen om die black metal!!! wat een snelle zut! maar goed nu is het echt super! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Je weet wat ze zeggen he ... "Eens een poser ..." Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Moet toch wel een mening terug kunnen draaien Ik denk hierbij aan Carpathian Forest steengoed moet wel wennen aan de saxofoon |
|
Alice Cooper en Judas Priest MAAR.... ik heb het licht gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik ook Emperor, had een keer een cd van hun geleend van iemand, en vond het niet echt geweldig, dus niet gebrand (). Tijdje terug toch mar gedownload: en is het nog best goed ook nog! |
|
Ook nog een vrij recente ontdekking: De oudere CD's van Aerosmith |
|
met die alicia silverstone video's? |
|
quote: O dan zal ik die ervaring nog wel moeten meemaken Ik heb namelijk die laatste CD en ik vind er geen zak aan |
|
Iron maiden!!! dat vond ik zo vreselijk erg die stem...., maar een aantal jaren later ben ik daar toch anders over gaan denken |
|
quote: Je hebt dan ook de verkeerde cd. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Hoezo ? Is HIM geen verwijfde kut muziek dan ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
pain of salvation wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
alle deathmetal releases, tot een aantal jaar geleden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Taake Hakkuh |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |