|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had het met de soundtrack van Star Wars Episode 2, die werd niet eens herkend door de CD Rom en/of DVD speler. Gelukkig bracht een degelijk ripprogrammaatje uitkomst (te wetn; dBpowerAMP) |
|
Het kan ook liggen aan de kwaliteit van de cd zelf (persing). In het verleden heb ik ook de cd Deicide - Deicide getracht te copieeren met een gangbaar copieerprogramma. Liep steen vast vast. Toen heb ik exact audio copier geprobeerds. Dat is het enige software pakket die een ingebouwde error correctie heeft. Die cd gaf errors als de nete maar met dat programma (is nog gratis ook) kreeg ik hem wel gecopieerd. Misschien het proberen waard? http://www.exactaudiocopy.de/ I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Je moet ook helemaal geen cd's kopiëren! |
|
quote: BLAAT!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Absu - Tara heeft ook kopieer beveiligin Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Da's strikt genomen geen kopiëerbeveiliging, maar eerder een CD-afspeel-beveleiging toch? Omdat CD-ROMs het ding weigeren af te spelen... Of is het zo dat je de CD na de bekende truuk nog steeds niet kunt kopiëren? |
|
Moedeloos wordt ik ervan! Ik kopieer vaak ceedee's om af te spelen in me discman. Bij een aantal ceedee's loopt het brand-progamma gelijk vast, of je krijgt een waarschuwing dat deze ceedee niet te fikken valt. Kortom; Irritant! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ja, dat heb ik ook gemerkt! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wat mij opviel bij de laatste cd's van Osmose productions is dat als ik die in mijn computer wil afspelen, de cd-rom speler niet herkend dat er een cd inzit. Maar ja copieren sux toch hard alles origineel, en nou niet mekkeren van het is teduur........................ KOPUH |
|
had ik bij litany van vader verdomme!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Osmose-CD's komen uit de Sony-fabriek (het fysieke schijfje dus) en die hebben sinds een jaar of anderhalf een soort beveiliging... aan de buitenkant van de CD zit dummy data, je kunt het extra streepje ook zien als je goed kijkt. Wil je zeker weten of de CD op die manier beveiligd is, aan de onderkant van de CD staan rond de opening een hoop nrs. en ook 'Sony DADC'. Dan is-ie dus op die manier beveiligd en spelen alleen audio-CD spelers hem. Wat je eraan kunt doen is met een watervaste stift een streepje zetten over die rand met dummy-data heen. Dan kan-ie ook door de computer gelezen worden (of-ie dan ook kopieerbaar is weet ik niet). Moet zeggen dat de viltstiftmethode bij mij maar half werkt, hij herkent nu wel alle tracks en tracklengte ook, maar spelen doet-ie nog steeds niet. Kan ook aan m'n krakkemikkige CD-romspeler liggen natuurlijk. |
|
quote: ja hoor, dat doe ik wel. ik geef al kapitalen aan originele cd's uit en kan de stroom gewoon niet bijhouden. dan kopieer je gewoon maar wat op zijn tijd. en dan voral de cd's die wel leuk zijn voor zo en nu en dan af te spelen. |
|
precies, dat geouwehoer. of je nou een ceedee op een bandje(teep) pletterd of op ceedee, wat maakt dat nou uit, allebei een vergankelijk medium. Oud Vuil. |
|
Met de juiste stekkertjes en programma, kan je beveiligde cd's via je discman en de mic poort van je geluids kaart copiëren. Die stekkertjes kosten je nog 2 pleuro en je heb geen verlies " quality " Wiegen Meister ! |
|
quote: Ja, je kan hem niet in je cd-rom afspelen. Maar "de bekende truuk" heb ik wel geprobeerd, maar nu heb ik een Tara cd die niet in je cd-rom afgespeeld kan worden en een zwarte streep erop heeft Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Het probleem met die beveiligingen zijn dat ik zo'n CD nooit kan afspelen omdat ik alleen CD-rom spelers heb. |
|
Diablo LOD kun je ook niet kopieren |
|
Clone CD al es geprobeert http://www.clonecd.net |
|
quote: Tja, maar niet iedere brander kan de beveiliging inlezen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dat je m dus niet eens kan imagen? |
|
quote: precies kijk anders eens op www.gamecopyworld.com voor een tutorial. Het is al weer lang geleden dat ik een game heb gecopieerd en misschien kunnen alle huidige branders het wel aan. [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 18-05-2003 17:27] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
alles is copieerbaar, gebruik Alcohol 120% of CloneCD V4.x "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hebben ze die ook in fles-vorm En exact audio copy + lame is de manier op je cd's te rippen |
|
quote: Inderdaad! En als ik een cd niet gewoon via de cd-rom speler kan rippen, dan neem ik hem wel op via m'n stereo, moet je alleen een kabel van je koptelefoonuitgang van de stereo naar de audio-in op de geluidskaart aansluiten. Ben echter nog nooit een cd tegen gekomen die ik niet kon kopieren (ook Absu - Tara niet). Hoewel ik die geloof ik alleen heb omgezet naar mp3. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ja dat had ik ook met de laatste Anorexia Nervosa, lekker irritant. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |