IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 7 Juni: Heidevolk, Boombaard en Arms Of Valour Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2003 16:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 14:17 schreef mörke het volgende:
Is toch wel een beetje onhandig.

Naast het feit dat ik meestal op plaatsen waar ik niet welkom ben me niet zo op mijn gemak voel, maar je merkt al aan meer mensen (General Skullfucker bijv.) dat het op sommige punten wat te strikte beleid niet wordt gewaardeerd. Die komen hier nooit meer, wat ik bewonder wegens de structurele principe-aanhouding. Applaus, misschien wordt ik ook wel een digitale Sanyassin

De generaal heerst!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-05-2003 16:58 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2003 16:23 schreef Claw het volgende:
Soms gaat bannen door password veranderen.

triest

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 04-06-2003 13:19 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

*schop*
Wie kunnen we nu allemaal verwachten van dit forum?

Ik heb er in ieder geval wel zin in!

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 13:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoe laat moet arms of valour spelen?

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-06-2003 13:26 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik ben er en desire ook

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 04-06-2003 13:32 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 4 juni 2003 13:20 schreef ghoulliette het volgende:
hoe laat moet arms of valour spelen?

Ik denk dat ik voor deze vraag een hulplijn moet gebruiken.
Sterker nog, ik weet niet eens hoe laat ik er zelf moet zijn. Maar als ik het programma weet zal ik het zo snel mogelijk hier posten.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 04-06-2003 13:38 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

potverdorie! kunnen we het nummer winteroorlog niet beter zomeroorlog noemen aanstaande zaterdag? ik weet niet wat jullie doen maar mn hawai blouse ligt klaar hoor hehe
Paul overigens al meer nieuws van onze druk-vrienden van tiger print?
gr,

Niels de trance nicht die naar Impulz en Sensation gaat

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-06-2003 16:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Als jullie maar voor 12 uur klaar zijn met spelen

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 04-06-2003 16:08 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik ben er zekerste weten bij!

HEIDEVOLK

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 04-06-2003 16:10 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

ja ik hoop ook dat we rond 12en klaar zijn met spelen, kan ik ook de trein nog pakken hehehe

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 04-06-2003 16:20 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Pffft, werd afgelopen weekend heel hard geronseld door iemand uit zevenaar (ook op't forum? ) dat ik erheen moest komen, maar het ligt een eindje uit de richting... Maar goed, die dag ben ik in hengelo (na BG in Rijssen), dus misschien, als ik nog niet genoeg met m'n kop geschudt heb, zal ik over mijn hart strijken en trachten een slaapplaats te fixen voor die nacht en dus ook aanwezig te zijn

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 04-06-2003 18:10 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Present =))

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 04-06-2003 18:16 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

pff er gaan er gaan echt veel mensen zaterdag zeg

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 04-06-2003 18:28 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

YES!! een Transformer fan, ze bestaan dus toch nog! [offtopic] die dvd boxen met alle seizoenen al? ik heb alleen de laatste nog niet
zaterdag word druk idd

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 04-06-2003 18:34 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

ok alvast een voorproefje van het optreden :D
http://www.so-web.org/~apolman/heidevolk.htm
wij gaan heerschen zaterdag :D

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-06-2003 18:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar er is nog steeds niets bekend over een line-up?

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 04-06-2003 18:40 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

je bedoeld hoe laat en in welke volgorde? ik heb geen idee.. ik denk eerst Arms of Valour, dan Boombaard en dan Heidevolk...

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-06-2003 19:01 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik wist niet eens dat er gefilmt was.
Maarre bruut filmpje

Visor
Usericon van Visor
Posted 04-06-2003 19:05 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Word gezellig

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 04-06-2003 23:55 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Aanwezig, met apendixen

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 08-06-2003 9:51 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

en het was gaaf mensen!! allemaal bedankt voor het komen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2003 9:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb het helaas moeten missen, het viel niet te combineren met cremation in ede

Visor
Usericon van Visor
Posted 08-06-2003 11:36 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

was heel gezellig! Bands waren zeker goed! Volgende week weer goudvishal

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 08-06-2003 11:40]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 08-06-2003 11:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja..
heidevolk en boombaard waren erg goed..

AOV zoog dikke vette hivbesmette negersnikkels

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-06-2003 12:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 23 mei 2003 16:58 schreef FireFox het volgende:
triest

haha, beetje laat, maar: sukkel

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com