|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: triest Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
*schop* Wie kunnen we nu allemaal verwachten van dit forum? Ik heb er in ieder geval wel zin in! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
hoe laat moet arms of valour spelen? |
|
ik ben er en desire ook |
|
quote: Ik denk dat ik voor deze vraag een hulplijn moet gebruiken. Sterker nog, ik weet niet eens hoe laat ik er zelf moet zijn. Maar als ik het programma weet zal ik het zo snel mogelijk hier posten. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
potverdorie! kunnen we het nummer winteroorlog niet beter zomeroorlog noemen aanstaande zaterdag? ik weet niet wat jullie doen maar mn hawai blouse ligt klaar hoor hehe Paul overigens al meer nieuws van onze druk-vrienden van tiger print? gr, Niels de trance nicht die naar Impulz en Sensation gaat |
|
Als jullie maar voor 12 uur klaar zijn met spelen |
|
Ik ben er zekerste weten bij! HEIDEVOLK |
|
ja ik hoop ook dat we rond 12en klaar zijn met spelen, kan ik ook de trein nog pakken hehehe |
|
Pffft, werd afgelopen weekend heel hard geronseld door iemand uit zevenaar (ook op't forum? ) dat ik erheen moest komen, maar het ligt een eindje uit de richting... Maar goed, die dag ben ik in hengelo (na BG in Rijssen), dus misschien, als ik nog niet genoeg met m'n kop geschudt heb, zal ik over mijn hart strijken en trachten een slaapplaats te fixen voor die nacht en dus ook aanwezig te zijn For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Present =)) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
pff er gaan er gaan echt veel mensen zaterdag zeg De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
YES!! een Transformer fan, ze bestaan dus toch nog! [offtopic] die dvd boxen met alle seizoenen al? ik heb alleen de laatste nog niet zaterdag word druk idd |
|
ok alvast een voorproefje van het optreden :D http://www.so-web.org/~apolman/heidevolk.htm wij gaan heerschen zaterdag :D |
|
maar er is nog steeds niets bekend over een line-up? |
|
je bedoeld hoe laat en in welke volgorde? ik heb geen idee.. ik denk eerst Arms of Valour, dan Boombaard en dan Heidevolk... |
|
Ik wist niet eens dat er gefilmt was. Maarre bruut filmpje |
|
Word gezellig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Aanwezig, met apendixen |
|
en het was gaaf mensen!! allemaal bedankt voor het komen |
|
ik heb het helaas moeten missen, het viel niet te combineren met cremation in ede |
|
was heel gezellig! Bands waren zeker goed! Volgende week weer goudvishal [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 08-06-2003 11:40] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ja.. heidevolk en boombaard waren erg goed.. AOV zoog dikke vette hivbesmette negersnikkels Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: haha, beetje laat, maar: sukkel Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |