IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 7 Juni: Heidevolk, Boombaard en Arms Of Valour Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 08-06-2003 12:15 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 11:53 schreef irritante klootzak het volgende:
ja..
heidevolk en boombaard waren erg goed..

AOV zoog dikke vette hivbesmette negersnikkels

Leuke covers

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-06-2003 12:38 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Heidevolk heerschte de Stort uit!

Erg gaaf

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 08-06-2003 14:18 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

GRRRRRRR moest weg, om laatste trein te halen en heb heidevolk gemist

And my marlboro light

Moordlustige Hamster
Posted 08-06-2003 14:48 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 14:18 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
GRRRRRRR moest weg, om laatste trein te halen en heb heidevolk gemist

He, volgens mij had ik jou nog een Heidevolk tekst gegeven!

Heb Ilyc ook gezien denk ik, vooraan bij Heidevolk

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 08-06-2003 14:54 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

welke idioten zaten dan zo te flitsen voor het podium? mijn ogen waren er minder blij mee hehehe.. het nodigde uiteraard wel uit tot wat stoere Manowar poses (voor zover mogelijk op het kleine podium hehehe)

Moordlustige Hamster
Posted 08-06-2003 14:56 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

de camera van Afke (ken je vast wel ) heeft een irritante flits, die twee keer fel flits. Blame her

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 08-06-2003 14:57 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

hehe okay.. maar er stonden wel meer mensen te foto'en.. en te filmen of whatever

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-06-2003 14:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik heb weer wat gemist potverdrie!
Ik wil het heidense kabael van heidevolk wel is in het echt horen!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-06-2003 15:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 14:58 schreef wladimir het volgende:
Moet je komen

Moordlustige Hamster
Posted 08-06-2003 15:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 14:58 schreef wladimir het volgende:

Je hebt zeker wat gemist!
Volgende keer beter

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-06-2003 15:33 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

hoe was boombaard?

Moordlustige Hamster
Posted 08-06-2003 15:34 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Niet echt gezien, heb alleen Heidevolk helemaal gezein en AoV een stuk, Boombaard laatste paar liedjes

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-06-2003 15:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 15:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Je hebt zeker wat gemist!
Volgende keer beter
volgende keer mijn heidens folk feest!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-06-2003 15:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Boombaard was ook wel leuk, het publiek moest alleen nog een beetje wakker worden.

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 08-06-2003 17:08 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ik vond de zanger van boombaard niet zo bijzonder...

And my marlboro light

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 08-06-2003 17:24 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik ben niet meer gegaan, was vrij kapot na Blind Guardian (en aanverwante activiteiten), dus ben gewoon terug gegaan naar Grunnen, maar goed, klinkt leuk in ieder geval

NP: Iced Earth - Diary

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 08-06-2003 17:37 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Sorry, ik had beloofd te komen, samen met Eelco, maar ik was bier aan het zuipen, en we konden echt niet meer...

Dit slaat nergens op.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 08-06-2003 17:53 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

DIKKE ZIEKTEZOOI!!!!!!

kwam er net te laat achter. ... whhrraaaahg!!
nah jah.....volgende keer maar beter dan... ofzow

Nikos
Usericon van Nikos
Posted 08-06-2003 17:54 by Nikos Wijzig reactieProfiel van NikosQuote dit berichthttp://controlhumandelete.tk

quote:
Op 8 juni 2003 17:37 schreef mörke het volgende:
Sorry, ik had beloofd te komen, samen met Eelco, maar ik was bier aan het zuipen, en we konden echt niet meer...

Dat is erg voorstelbaar nagaand uw bier consumptie

to manage is to keep

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 09-06-2003 19:16 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Heb Heidevolk en de rest geeneens gezien haha,het was echt veels te druk en buiten kreeg ik gratis bier dus...........

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-06-2003 19:56 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

IVM het feit dat ik een pauper ben heb ik hier niet bij kunnen zijn.
Maar ik heb mogen vernemen dat Micha de linkse rakker weer heeft lopen uithangen??

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 09-06-2003 20:13 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

er waren idd wat komische (niet geheel-serieuze) discussies gaande tussen Micha en anderen, ghehe
en ik denk (vrees?) dat't 2 van mijn vrienden kunnen zijn geweest die recht van voren hebben staan flitsen
ik was er zelf ook maar kon't binnen niet lang volhouden, het was mie warm!!! dus heb me mooi buiten vermaakt zowat de hele avond

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

Aroussa
I'm looking foreward to regretting this..
Usericon van Aroussa
Posted 09-06-2003 20:14 by Aroussa Wijzig reactieProfiel van AroussaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 17:24 schreef Pil het volgende:
Ik ben niet meer gegaan, was vrij kapot na Blind Guardian (en aanverwante activiteiten), dus ben gewoon terug gegaan naar Grunnen, maar goed, klinkt leuk in ieder geval

mietje, ik ben vrijdag ook nog naar BG geweest

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 09-06-2003 20:37 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Was erg goed zaterdag! Wanneer gaat er een CD opgenomen worden?

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 09-06-2003 21:03 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 9 juni 2003 20:14 schreef Aroussa het volgende:
mietje, ik ben vrijdag ook nog naar BG geweest

Jah, maar ik was donderdag al op weg naar hengelo, hebben we een flinke bierbeque gehad, een paar uurtjes geslapen op een minuscuul matje zonder kussen, daarna de hele dag voor de lucky gezeten (vanaf ongeveer 12:00), wederom gebarbequed en gedronken, die avond (laat) weer geslapen op de grond (maar dit keer met kussen ), de volgende dag had ik geen zin meer om kenissen (vrienden van m'n ouders) op te bellen of ik ze alsjeblieft midden in de nacht mocht storen omdat ik daar wilde slapen, dus ging ik maar met de trein en twee anderen (en drie sixpackjes Hertog jan) terug naar grunnen, hebben we gehangen bij de burgerking en hebben we nog tot het licht in de kroeg gezeten.

Maar als ik in de buurt van arnhem had gewoond was ik zeker gekomen

NP: Grave Digger - Mordred's Song

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com