|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
haha, ok, nou, dan mag 't Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Gelukkig maar NP: Slayer - Postmortem For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Iedereen nog bedankt voor het helpen realiseren van het feest! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Hehehe, ja, kan heel goed kloppen idd Verder was Heidevolk echt uber, Boombaard was ook goaf en AoV vond ik weinig an, alleen wat van meegekregfen onderweg naar het toilet .. |
|
danku! het was leuk en warm |
|
quote: Heb jij Boombaard en Heidevolk gezien dan? Jij stond toch ook best veel buiten? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Toen Boombaard begon was ik bier halen, dus was ik maar gelijk blijven kijken en bij Heidevolk was ik speciaal naar binnen gegaan Alleen het einde daarvan kon ik niet zien ivm. de laatste trein Maar tijdens Arms of Valour wsa ik wel heel de tidj buiten |
|
quote: Vandaar dat het zo lang duurde voordat mijn bier kwam ( ) |
|
Ik zal nog eens bier halen zeg .. |
|
You'd better Maar ff ontopic, heb geen enkele band echt gezien, was veel te gezellig buiten |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |