![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
haha, ok, nou, dan mag 't ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
quote: Gelukkig maar ![]() NP: Slayer - Postmortem For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
Iedereen nog bedankt voor het helpen realiseren van het feest! ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote: Hehehe, ja, kan heel goed kloppen idd ![]() Verder was Heidevolk echt uber, Boombaard was ook goaf en AoV vond ik weinig an, alleen wat van meegekregfen onderweg naar het toilet .. ![]() |
|
danku! ![]() het was leuk en warm ![]() |
|
quote: Heb jij Boombaard en Heidevolk gezien dan? Jij stond toch ook best veel buiten? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: Toen Boombaard begon was ik bier halen, dus was ik maar gelijk blijven kijken en bij Heidevolk was ik speciaal naar binnen gegaan ![]() Maar tijdens Arms of Valour wsa ik wel heel de tidj buiten ![]() ![]() |
|
quote: Vandaar dat het zo lang duurde voordat mijn bier kwam ![]() ( ![]() ![]() |
|
Ik zal nog eens bier halen zeg .. ![]() ![]() |
|
You'd better ![]() Maar ff ontopic, heb geen enkele band echt gezien, was veel te gezellig buiten ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |