IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Nare ervaringen tijdens uitgaan. Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 13:36 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het was op een moter/metal feest en ik ontmoette daar een gozer die heel aardig leek, maar die probeerde me de hele tijd overal aan te raken, en hij probeerde me de hele tijd plat op de grond te duwen.
Het werd dus uiteraard niks tussen ons, toch probeerde hij het na een jaar weer, we hadden elkaar al een jaar niet meer gezien.
Op een gegeven moment zat 'ie me zo te stalken dat ik me onder een tafel heb moeten verstoppen.
Aldus, weer een jaar later, hij liep weer achter me aan, maar nu had 'ie een plan; hij zal wel gedacht hebben, als ik 'r niet gewoon kan krijgen, dan maar op een andere manier.
Hij had dus GHB in mijn drankje gestopt.
GHB is een geur -en smaakloze drug, ook wel bekend als de Rape Drug , maar ik had al alcohol gedronken, en ik slik anti-depressiva, en die combinatie met GHB is dus uiterst gevaarlijk.
Ik heb me als een idioot gedragen, en ik ben dus heel boos op hem, maar het is al na 8 uur uit je bloed, dus toon het maar eens aan!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

WOW .. heb je hem aangegegven ??


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-05-2003 13:38 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 23 mei 2003 13:36 schreef Leviathanica het volgende:
Het was op een moter/metal feest en ik ontmoette daar een gozer die heel aardig leek, maar die probeerde me de hele tijd overal aan te raken, en hij probeerde me de hele tijd plat op de grond te duwen.
Het werd dus uiteraard niks tussen ons, toch probeerde hij het na een jaar weer, we hadden elkaar al een jaar niet meer gezien.
Op een gegeven moment zat 'ie me zo te stalken dat ik me onder een tafel heb moeten verstoppen.
Aldus, weer een jaar later, hij liep weer achter me aan, maar nu had 'ie een plan; hij zal wel gedacht hebben, als ik 'r niet gewoon kan krijgen, dan maar op een andere manier.
Hij had dus GHB in mijn drankje gestopt.
GHB is een geur -en smaakloze drug, ook wel bekend als de Rape Drug , maar ik had al alcohol gedronken, en ik slik anti-depressiva, en die combinatie met GHB is dus uiterst gevaarlijk.
Ik heb me als een idioot gedragen, en ik ben dus heel boos op hem, maar het is al na 8 uur uit je bloed, dus toon het maar eens aan!

Wat een lijer zeg !, ik heb mensen door die drug op de ic zien belanden. Dan ben je er met jezelf als idioot gedragen er nog goed afgekomen, maar leuk is anders.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 23-05-2003 13:39 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

maar als het een geur en smaakloze drug is hoe weet je dan dat ie het erin gedaan heeft??

(zat ik me gewoon af te vragen!)

verder is het natuurlijk wel een KUT streek


I Find That I Am Not There...


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 13:39 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

Is toch je eigen verantwoordelijkheid?
Als je op je drinken had gelet met die gast in de buurt....


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 13:40 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 13:37 schreef Jenje het volgende:
WOW .. heb je hem aangegegven ??


Nee, nog niet, maar ik heb geen keihard bewijs..helaasch..
Ik moet nog een goede manier verzinnen.

quote:
Op 23 mei 2003 13:39 schreef rvanderholst het volgende:
maar als het een geur en smaakloze drug is hoe weet je dan dat ie het erin gedaan heeft??

(zat ik me gewoon af te vragen!)

verder is het natuurlijk wel een KUT streek


Er waren bepaalde vreemde gedragingen en symptonen, en ook het vreemde gevoel in mezelf.
Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan, ben naar instanties enzo gegaan, heb 't daar exact vertelt, ik heb op internet gezocht, en alles wees erop.
En er zijn meer dingen die het duidelijk maken, maar dat is zo'n groot verhaal, dat ik niet uit de doeken wil doen.

Maarja, ik vroeg me dus af of er meer mensen zijn die dit soort misselijke acties hebben meegemaakt.


[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-05-2003 13:56]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 13:40 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 13:39 schreef Ragnarok het volgende:
Is toch je eigen verantwoordelijkheid?
Als je op je drinken had gelet met die gast in de buurt....


Het was op een feest bij wederzijdse vrienden thuis!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 mei 2003 13:39 schreef Ragnarok het volgende:
Is toch je eigen verantwoordelijkheid?
Als je op je drinken had gelet met die gast in de buurt....
Wat een retardreactie. Die gast moet met zijn poten van haar drankje afblijven. En van haar by the way.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-05-2003 13:43 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 23 mei 2003 13:39 schreef Ragnarok het volgende:
Is toch je eigen verantwoordelijkheid?
Als je op je drinken had gelet met die gast in de buurt....

Als jij een stoot voor je muil krijgt is het toch ook je eigen verantwoordelijkheid want je had gewoon ff moeten bukken ofzo.



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL ja, ja het is toch echt je eigen schuld dat je neer geschoten bent ..

Je hoorde die kogel toch afgeschoten worden


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 13:44 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 13:42 schreef Jenje het volgende:
. Die gast moet met zijn poten van haar drankje afblijven. En van haar by the way.


Hahaha,tuurlijk maar alsof iedereen dat doet,als je weet dat die gozer al eerder irritant deed let je toch extra goed op?


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 mei 2003 13:44 schreef Ragnarok het volgende:
Hahaha,tuurlijk maar alsof iedereen dat doet,als je weet dat die gozer al eerder irritant deed let je toch extra goed op?
Zal ze ook vast gedaan hebben, maar let je 100% van de tijd op je biertje? NEE, dus lulk nu niet net of het haar schuld is.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 13:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 13:44 schreef Ragnarok het volgende:
Hahaha,tuurlijk maar alsof iedereen dat doet,als je weet dat die gozer al eerder irritant deed let je toch extra goed op?


Dat deed ik ook echt wel, hij was gewoon supersneaky..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 23-05-2003 13:46 by EvilPietje Profiel van EvilPietje

Ik heb gelezen dat GHB helemaal niet smaakloos is, als je dat in je drankje krijgt, proef je het meteen. Althans dat las ik


BLASTBEATS FOREVER


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 23-05-2003 13:46 by Ragnarok Profiel van Ragnarok

quote:
Op 23 mei 2003 13:43 schreef FireFox het volgende:
Als jij een stoot voor je muil krijgt is het toch ook je eigen verantwoordelijkheid want je had gewoon ff moeten bukken ofzo.




ok voorbeeld:
Je bent tijdens het uitgaan al een paar keer een aggresief gastje tegengekomen die je uitdaagt en wil vechten.
de volgende keer komt ie weer en ramt je gewoon op je mond.

dan had je toch zien aankomen???


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2003 13:48 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 mei 2003 13:47 schreef Jenje het volgende:



Ik dacht eerder aan deze smiley


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 mei 2003 13:48 schreef Sharteel het volgende:
Ik dacht eerder aan deze smiley
Ook ..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 13:49 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 13:46 schreef EvilPietje het volgende:
Ik heb gelezen dat GHB helemaal niet smaakloos is, als je dat in je drankje krijgt, proef je het meteen. Althans dat las ik


Uit mijn ervaring en uit de door mij opgezochte info. blijkt dat het wel smaak -en geurloos is.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-05-2003 13:49 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Maar euh.. Heeft niemand dan ook maar iets gezien als het bij vrienden van je was? Dan heb je toch tenminste een getuigenverklaring.. Of gewoon al het feit dat hij jou lastig viel moet toch ook iemand gezien hebben..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-05-2003 13:50 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Hoe zielig en wanhopig moet je zijn om jezelf te gaan verlagen tot het drogeren van vrouwen om aan je trekken te komen?

Godverdomme wat is dat een laag figuur zeg

Kotsmisselijk word ik van zo'n verhalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 23-05-2003 13:50]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-05-2003 13:50 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 23 mei 2003 13:46 schreef Ragnarok het volgende:
ok voorbeeld:
Je bent tijdens het uitgaan al een paar keer een aggresief gastje tegengekomen die je uitdaagt en wil vechten.
de volgende keer komt ie weer en ramt je gewoon op je mond.

dan had je toch zien aankomen???

de volgende keer was een jaar later, en het is een feest met allemaal vrienden en bekenden... maar afgezien daarvan, het is niet je eigen verantwoordlijkheid als anderen jou iets aan willen doen omdat ze je niet kunnen krijgen (met uitzonderingen die in dit geval niet op gaan daargelaten)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 mei 2003 13:50 schreef Phriar het volgende:
Hoe zielig en wanhopig moet je zijn om jezelf te gaan verlagen tot het drogeren van vrouwen om aan je trekken te komen?

Godverdomme wat is dat een laag figuur zeg

Kotsmisselijk word ik van zo'n verhalen.
Hear hear.
Ach we hebben hier ook zo'n prutser rondlurken die het leuk vind om mijn vriendijn constant aan te spreken als ik net ff niet kijk of weg ben.
Gelukkig is mijn vriendin niet van het slappe aangelegd.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-05-2003 13:52 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 mei 2003 13:49 schreef Sharteel het volgende:
Maar euh.. Heeft niemand dan ook maar iets gezien als het bij vrienden van je was? Dan heb je toch tenminste een getuigenverklaring.. Of gewoon al het feit dat hij jou lastig viel moet toch ook iemand gezien hebben..


Dat hij mij lastig viel wisten ze wel ja, maar op een gegeven moment is iedereen lekker dronken of aangeschoten, dan merken ze dat sneaky gedrag niet.
1 Seconde is al genoeg om iets te flikken.

-Maar zijn er meer mensen met nare ervaringen?
Hoeft niet met drugs ofzo..-


Iedereen heeft recht op mijn mening.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-05-2003 13:55 by FireFox Profiel van FireFox

Ok een keer een mannetje gehad wat met me wilde knokken bij de baroeg, wat wel leuk was maar gezien ik een schop in mn rug ving liep ik daarna nog een week met pijn in mn rug (maar goed eerlijk is eerlijk, hij zal de week ook niet vrolijk doorlopen hebben ) Verder ooit een dronken vriend van me die over mn hoofd heen kotste, etc etc.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2003 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach .. je hebt zo af en toe last van hitsige gasten die wat bij je vriendin willen flikken .. meestal als ze me zien (of als me vriendin boos word) tiefen ze op.

Toen ik nog bij Atak werkte kwam ik dat soort dingen wel meer tegen. Een keer een dronken neger (ook zo high as a kite) stapte zo achter de bar en greep de barvrouw bij de tieten

Hij heeft darana de grond niet meer geraakt totdat ie buiten op de stoep lag.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen