IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Deeds Of Flesh Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 04-08-2003 14:52 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Gatverdamme wat is die nieuwe schijf lekker zeg!
Dit gaat me de eerste tijd nog niet vervelen denk ik zo.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2003 14:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 14:52 schreef No Nonsense het volgende:
Gatverdamme wat is die nieuwe schijf lekker zeg!
Dit gaat me de eerste tijd nog niet vervelen denk ik zo.


WERELDSCHIJF!
En dan komt Vital Remains ook nog met zo'n ultrabrute plaat aanzetten!

Gatverdamme, zeg dat wel.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 04-08-2003 15:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 14:59 schreef NecRobert het volgende:

WERELDSCHIJF!
En dan komt Vital Remains ook nog met zo'n ultrabrute plaat aanzetten!

Gatverdamme, zeg dat wel.


Ik vind 't altijd wel weer even wennen als je het een tijdje niet meer gehoord hebt.
Het stikt werkelijk van de tempowisselingen.
En dan dat vieze geluid van die grunts en gitaar.
Lekker hoor.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 04-08-2003 16:10 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Inderdaad, zeer goed materiaal. Maar dit vergelijken met Vital Remains is blasfemie. Vital Remains verdient een eigen prive-holocaust.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-08-2003 16:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 16:10 schreef bonobo het volgende:
Inderdaad, zeer goed materiaal. Maar dit vergelijken met Vital Remains is blasfemie. Vital Remains verdient een eigen prive-holocaust.

Het was ook geen vergelijking.
Ik gaf alleen even aan dat death metal LEEFT als bijna nooit tevoren!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 05-08-2003 21:06 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

DEEDS OF FLESH is super
nieuwe 'Reduced to Ashes' is weer 100 % DEEDS OF FLESH
Alle albums zijn op en top Death Metal zoals ik mijn Death Metal het liefst heb, hoewel ik 'Path of the Weakening' wellicht hun beste werk vind


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 05-08-2003 21:34 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2003 21:06 schreef Gheraert Den Duyvel het volgende:
DEEDS OF FLESH is super
nieuwe 'Reduced to Ashes' is weer 100 % DEEDS OF FLESH
Alle albums zijn op en top Death Metal zoals ik mijn Death Metal het liefst heb, hoewel ik 'Path of the Weakening' wellicht hun beste werk vind


Ik hoor hier wel vaker dat Path Of The Weakening hier een favoriet is. Ik heb 'm nog nooit gehoord eigenlijk.
Ik heb zelf Mark Of The Legion en Reduced To Ashes in m'n bezit, allebei erg gaaf mijns inziens.
Ik zal Path Of The Weakening ook is checken.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Maggotlord
eaten from the inside by maggots
Usericon van Maggotlord
Posted 25-10-2003 19:48 by Maggotlord Wijzig reactieProfiel van MaggotlordQuote dit bericht

Deeds of flesh
Ik heb pas Reduced to ashes gekocht.
Iemand anders die deze heersende cd al heeft gekocht?

[Dit bericht is gewijzigd door Maggotlord op 25-10-2003 19:49]


Born to grind


Nix
Usericon van Nix
Posted 25-10-2003 19:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 19:48 schreef Maggotlord het volgende:
Deeds of flesh
Ik heb pas Reduced to ashes gekocht.
Iemand anders die deze heersende cd al heeft gekocht?


*steekt dr hand op*


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-03-2004 20:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 19:48 schreef Maggotlord het volgende:
Deeds of flesh
Ik heb pas Reduced to ashes gekocht.
Iemand anders die deze heersende cd al heeft gekocht?

Ja, ik heb hem pas geleden gekocht. Klinkt als een klok


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-03-2004 20:57 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:02 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat hier nog geen topic over is, schaam!

Geweldige band, strak en technisch. Nieuwe cd zit er ook aan te komen!

"Deeds of Flesh has finished recording 'Reduced to Ashes'. The new album contains 8 new brutal songs at over 45 minutes in length. The new album will be in stores on June 24th, 2003"

Oh en deze quote is ook wel aardig:

"DEEDS GETS PLAYED WHILE IRAQ GETS BLASTED!
A loyal fleshcamp member blasts Deeds over the airwaves as Tomahawk cruise missiles are launched from a war ship.
"During the
war every time while we were launching Tomahawk missles, I blasted Ya'lls
music down in the combat control room." - Steven, San Antonio
"

http://www.deedsofflesh.com/




Ja ja OTel. Strak en goed ingespeelde Death Metal band. Een ding(hoeft niet echt van mij, maar toch) soms verlang ik naar 'n beetje afwisseling. Net zoals de nieuwste CC. Maar volgens de laatste berichten hebt u daar geen oog voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-03-2004 20:57]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-03-2004 22:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 20:57 schreef Faust het volgende:
Ja ja OTel. Strak en goed ingespeelde Death Metal band. Een ding(hoeft niet echt van mij, maar toch) soms verlang ik naar 'n beetje afwisseling. Net zoals de nieuwste CC. Maar volgens de laatste berichten hebt u daar geen oog voor.


muhahaha, nou nou. Ga jij eens ff Butchered At Birth luisteren of Tomb Of The Mutilated, dan hoor je pas het verschil waarom de nieuwste plaat me niet kan boeien. De nummers zeggen niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 13-03-2004 16:11 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Inbreeding the anthropophagi


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-03-2004 17:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 16:11 schreef Stennis!! het volgende:
Inbreeding the anthropophagi


Dat is zeker een vette plaat ja, moeilijk in te komen, maar als je em door heb zit er een zee van vette stukken in
Het meest technische werk van deeds denk ik toch wel


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-03-2004 17:55 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 17:10 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is zeker een vette plaat ja, moeilijk in te komen, maar als je em door heb zit er een zee van vette stukken in
Het meest technische werk van deeds denk ik toch wel




Raggen zonder erbij na te denken.
CC maakt standaard Death Metal volgens meneer
Nou het spijt me maar Inbreeding is geen kut aan. Ik denk vaak als ik u schrift lees dat u helemaal geen Death Metal luistert.
Ik lees vaak in u schrift standaard zinnen als meest technische werk of 'n lekkere vette Death Metal plaat.
Inbreeding het meest technische werk van Deeds Ik denk persoonlijk Mark of the legioen. Kom niet steeds met die standaard zinnen AUB.
Verzin iets nieuws.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-03-2004 17:56]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-03-2004 19:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

faust, ga het is een keer luisteren en dan snap je waarom het complexer is.
Het draait en krioelt heen en weer in de nummers. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken, want het blijkt wel weer dat je er geen fuck verstand van heb



"This one is older than shit, heavier than time!"


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 13-03-2004 19:53 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Wanneer je over standaard death metal praat dan staat CC toch wel op de 1ste plaats! Niet?
En Deeds of flesh is zeker wel technisch of is het teveel input voor je?
Ik vind die laatste 2 cds JUIST minder, omdat ze TE standaard/neutraal klinken.
Alle werk t/m path of the weakening is juist technischer EN vettter! (Dankzij de ex-drummer die sinds de laatste 2 weg is).


edit: Damn! Je was me voor! Otolerence..
Faust verraadt zijn onkunde!


[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 13-03-2004 19:56]


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-03-2004 20:25 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 19:53 schreef Stennis!! het volgende:
Wanneer je over standaard death metal praat dan staat CC toch wel op de 1ste plaats! Niet?
En Deeds of flesh is zeker wel technisch of is het teveel input voor je?
Ik vind die laatste 2 cds JUIST minder, omdat ze TE standaard/neutraal klinken.
Alle werk t/m path of the weakening is juist technischer EN vettter! (Dankzij de ex-drummer die sinds de laatste 2 weg is).


edit: Damn! Je was me voor! Otolerence..
Faust verraadt zijn onkunde!




Nu heb ik stennis met Stennis
Is al goed jongen ik verraad m'n onkunde.
Path of the weakening is veruit hun beste werk meneer Stennis mee eens.
Maar het werk voor Path is totaal insperatieloos en wordt maar door 'n klein achterban gewaardeerd. Ja natuurlijk wordt dit album door jou gewaardeerd want je wilt er gewoon bij horen. ik zeg het gewoon op de man af(de CD's zijn gekopieerd door Displeased Records en jij zult wel in bezit zijn van die kopij's uit het Zaandam fabriekje) Maar de originele hebben toch nog zelfs 'n beter geluid, maar ik blijf het kut vinden.
De drummer op Inbreeding kan niet eens z'n stokjes vasthouden en dat moet ik erbij zeggen. Hij drumt ook vaak uit de maat.
En dan heb ik het nog niet over Trading pieces gehad Ik luister liever naar donder en bliksem. Ik heb beide albums origineel en het hapt zo'n nu en dan lekker weg. Onkunde ik Toen ik 10 was danste ik al op Child in time




[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-03-2004 20:27]


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 13-03-2004 21:01 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Keb toch echt allen origineel! (zelfs 2 gepreordered)
Beetje lopen schreeuwen dat deeds kut is en beweren dat cannibal corpse geen standaard death metal is.






[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 13-03-2004 21:02]


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-03-2004 21:15 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 21:01 schreef Stennis!! het volgende:
Keb toch echt allen origineel! (zelfs 2 gepreordered)
Beetje lopen schreeuwen dat deeds kut is en beweren dat cannibal corpse geen standaard death metal is.








Ik H E B niet lopen roepen dat Deeds kut is Man ga naar bed het is kinderbedtijd.
Ik vind Deeds een prima band. Alleen de eerste twee albums vond ik standaard en insperatieloos. En CC is zeker geen standaard Death Metal. En die twee originelen heb je zeker tweede hands in Belgie gekocht om er bij te horen


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 13-03-2004 21:24 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 17:55 schreef Faust het volgende:
Raggen zonder erbij na te denken.
CC maakt standaard Death Metal volgens meneer
Nou het spijt me maar Inbreeding is geen kut aan. Ik denk vaak als ik u schrift lees dat u helemaal geen Death Metal luistert.
Ik lees vaak in u schrift standaard zinnen als meest technische werk of 'n lekkere vette Death Metal plaat.
Inbreeding het meest technische werk van Deeds Ik denk persoonlijk Mark of the legioen. Kom niet steeds met die standaard zinnen AUB.
Verzin iets nieuws.
Dus dit heb je niet geschreven
En dan proberen met pipo verhalen (zoals: je wilt ergens bij horen, is het geen tyd om naar bed te gaan) mijn woorden te ontkrachten. Das pas cliche!
(ondanks je leeftyd ahaha)

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 13-03-2004 21:24]


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-03-2004 21:34 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 21:24 schreef Stennis!! het volgende:
Dus dit heb je niet geschreven
En dan proberen met pipo verhalen (zoals: je wilt ergens bij horen, is het geen tyd om naar bed te gaan) mijn woorden te ontkrachten. Das pas cliche!
(ondanks je leeftyd ahaha)



Goed lezen mein hern


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 13-03-2004 21:37 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Quote: Nou het spijt me maar Inbreeding is geen kut aan.
Inbreeding het meest technische werk van Deeds Ik denk persoonlijk Mark of the legioen.

-------------------------------------------

Dus je vindt de oude cds van deeds niet kut en de nieuwe wel..

Beetje kansloze discussie zo he..


[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 13-03-2004 21:40]


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-03-2004 21:49 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 21:37 schreef Stennis!! het volgende:
Quote: Nou het spijt me maar Inbreeding is geen kut aan.
Inbreeding het meest technische werk van Deeds Ik denk persoonlijk Mark of the legioen.

-------------------------------------------

Dus je vindt de oude cds van deeds niet kut en de nieuwe wel..

Beetje kansloze discussie zo he..




Jij leest de zin verkeerd Inbreeding het meest technische werk van Deeds (vraagteken) Ik denk persoonlijk Mark of the legion(ik denk dus persoonlijk dat ik Mark of the legion technischer en dus ook beter vindt) Kansloze discussie excuse me.

D I M E N S I O N A L P S Y C H O S I S

Wie ben jij Trol Herbert misschien
of Gollum wie is de ware achter Stennis.
Leuke foto's mooie site

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 13-03-2004 21:51]


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 13-03-2004 21:53 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

DUH bedankt om mijn sarcasme uit te leggen (ik beweerde dus het tegenovergestelde!)
Maaruh in welke band speelt u?
..en geen van drieen btw!

thx voor site

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 13-03-2004 21:59]


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen