IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Deeds Of Flesh Vorige pagina | Volgende pagina
Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 10-06-2005 13:15 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 15:52 schreef 0Tolerence het volgende:
hmm ik weet niet wat het is, maar ik kan de plaat niet interessant vinden. Tot dusver heb ik zo goed als alle platen van Deeds gekocht en ik word hier niet warm of koud van. Misschien wat vaker horen


Vreemd. kan nu niet echt zeggen dat deze plaat veel afwijkt van zijn voorgangers


None of us are saints - Albert Fish


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 10-06-2005 18:59 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2005 14:06 schreef Metal mind het volgende:
Gaat deeds of flesh binnenkort nog toeren? Want ik had gehoord dat ze een of ander ongeluk hadden gehad ofzo.

Van de site: "Deeds Tours: We're on hold till Mike and Jacoby recover from their injuries. We Plan to tour extensively is fall and winter."



B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 10-06-2005 19:42 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Deeds heerscht, ben alleen wat minder enthousiast over Mark of the Legion en Reduced to Ashes, die missen naar mijn idee het macabere van Inbreeding the Anthropophagi en Path of the Weakening...vooral de drums op Inbreeding vind ik extreem cool, niet zo extreem strak maar wel bruut

En live ont-zet-tend strakke band!!!



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-06-2005 20:08 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zoals ik al eerder zei in dit topic, Path of the weakening vind ik eigenlijk de eerste echt interessante release van Deeds of flesh. Maar die cd sloeg dan ook direkt in als een bom. De 2 cd's die daarna kwamen horen nogsteeds bij het beste dat de moderne death metal stroming voor heeft gebracht maar ze miste wel het donkere gevoel dat Path of the weakening wel had. Hoewel, Mark of the Legion had die feel ook nog wel maar toch iets minder.

Maar, dames en heren, Crown of souls is weer een dijk van een plaat geworden waar ik het helemaal warm van krijg. Deze nieuwe staat voor mij gewoon op 1 lijn met Path of the weakening. Heerlijk gewoon!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-06-2005 20:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hmmmmmm......
Ik vind de zang kut, de rest wel leuk.



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 10-06-2005 21:32 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl



Early Saturday morning Feb. 26th , Mike and Jacoby were involved in an accidental fall from a second story balcony. Meshell from Metal Judgment was also involved. Injuries were sustained by all three. Mike has a broken arm, Jacoby suffered a fractured vertebrae and a compressed disk, along with a badly sprained ankle, and Meshell suffered a broken leg. The injuries aren't as bad as initially thought, so Deeds will back in business within a month. "We apologize to all the fans and promoters of the shows we had to miss."














NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-06-2005 21:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hehe ja raar verhaal is dat.

Stond een tijdje terug al op de frontpage:

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/4058.html


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 11-06-2005 10:20 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Zolang als het nieuwe album maar niet zo'n shitty potten-en-pannen produktie heeft als "Reduced...". Die plaat heb ik váák moeten luisteren om door de vederlichte produktie de brute deathmetal te ontwaren. Jammer jammer jammer. "Inbreeding..." en "Mark..." zijn en blijven echter absolute deathmetal must-haves .


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-06-2005 13:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hmmm, ik vind Reduced to Ashes echt een super goeie plaat. Ben benieuwd naar Crown of Souls.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-06-2005 13:41]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-06-2005 13:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Deeds of flesh heeft inderdaad geen snoeierharde death metal productie. Maar bij hen draagt de productie juist bij aan de sfeer die de muziek uitademt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-06-2005 14:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2005 20:08 schreef XnegativeX het volgende:
Zoals ik al eerder zei in dit topic, Path of the weakening vind ik eigenlijk de eerste echt interessante release van Deeds of flesh. Maar die cd sloeg dan ook direkt in als een bom. De 2 cd's die daarna kwamen horen nogsteeds bij het beste dat de moderne death metal stroming voor heeft gebracht maar ze miste wel het donkere gevoel dat Path of the weakening wel had. Hoewel, Mark of the Legion had die feel ook nog wel maar toch iets minder.

Maar, dames en heren, Crown of souls is weer een dijk van een plaat geworden waar ik het helemaal warm van krijg. Deze nieuwe staat voor mij gewoon op 1 lijn met Path of the weakening. Heerlijk gewoon!


Hmm, naja ik ga het nog een keer een uitgebreide luisterbeurd geven. Misschien verander ik nog van mening


"This one is older than shit, heavier than time!"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-06-2005 13:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik zit net weer te luisteren en, wat valt mij op?!


De zwaard geluiden zijn er ook nog gewoon. Die samples. *ZWING* hahahah


Je weet toch!!

nummer 3 bij voorbeeld.


Suck my piss


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 12-06-2005 14:37 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 13:11 schreef skullfuck het volgende:
Ik zit net weer te luisteren en, wat valt mij op?!

De zwaard geluiden zijn er ook nog gewoon. Die samples. *ZWING* hahahah

Je weet toch!!

nummer 3 bij voorbeeld.

Ik vind het gaaf klinken!!! Heeft wel wat. Maar "Crown ..." klinkt super, gaaf cdtje!!



B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 12-06-2005 15:36 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ik heb de MP3's geluisterd van de site, ennuh.... Deeds did it again!!!



Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 13-06-2005 23:36 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

ke... heb nu de gehele nieuwe plaat een paar keer in z'n geheel gedraaid en ik moet zeggen: "they're back". t'is MODDERvet, werkelijk. 't geluid is nog steeds niet zo door en door heavy als op Mark of the Legion, maar t'is in een ieder geval een passende produktie voor een band als dit.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-06-2005 10:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik had em gister weer is op in de trein, het is geen path of the weakening killer. Maar het knalt wel!


"This one is older than shit, heavier than time!"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 11:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik vind disgorge, severed savior en decrepit birth veel beter als deeds om eerlijk tezijn .


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-06-2005 12:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 11:00 schreef jbassist het volgende:
ik vind disgorge, severed savior en decrepit birth veel beter als deeds om eerlijk tezijn .


Eigenlijk is suffocation ook beter en cryptopsy natuurlijk
Zo zijn er nog wel meer, maar daar ging het nu niet om


"This one is older than shit, heavier than time!"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-06-2005 12:38 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 juni 2005 23:36 schreef Melk is Goed het volgende:
ke... heb nu de gehele nieuwe plaat een paar keer in z'n geheel gedraaid en ik moet zeggen: "they're back". t'is MODDERvet, werkelijk. 't geluid is nog steeds niet zo door en door heavy als op Mark of the Legion, maar t'is in een ieder geval een passende produktie voor een band als dit.



Amen

(666)



Suck my piss


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-06-2005 13:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 12:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Eigenlijk is suffocation ook beter en cryptopsy natuurlijk
Zo zijn er nog wel meer, maar daar ging het nu niet om


ik bedoelde als band uit dat gebied en genre (US death).


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-04-2006 20:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 2 april 2006 19:51 schreef Melk is Goed het volgende:
ze zouden alleen Reduced to Ashes opnieuw moeten uitbrengen maar dan zwáár geremastered of liefst zelfs volledig geremixed. Vurreselijk slechte produktie heeft die plaat, die muzikaal gezien wel top is. Jammer dus. Verder één van DE deathmetalbands van de laatste jaren. Crown of Souls is de shit.



Die mening deel ik, MAAR;

MAAR!!!!!! Mark of the Legion =eternal, wat beteft luister beurten hier.



Suck my piss


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-04-2006 21:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, ik vind het laatste album eigenlijk best gaaf. Hoewel ik wel moet toegeven dat het geluid wel een stuk vetter had gemogen en het drum geluid minder digitaal.

Live vielen ze me vies tegen. De donderende energie die ik op hun cd's hoor kwam op het podium totaal niet uit de verf. En de heren stonden er een beetje bij als zoutzakken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 05-04-2006 14:41 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2006 21:11 schreef XnegativeX het volgende:
Hmmm, ik vind het laatste album eigenlijk best gaaf. Hoewel ik wel moet toegeven dat het geluid wel een stuk vetter had gemogen en het drum geluid minder digitaal.

Live vielen ze me vies tegen. De donderende energie die ik op hun cd's hoor kwam op het podium totaal niet uit de verf. En de heren stonden er een beetje bij als zoutzakken.


Een héle tijd terug in de Little Devil waren ze echt de bom. Topband. Morgen weer in de Effenaar dus dat wordt weer vet.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-12-2007 19:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Southern California death metallers DEEDS OF FLESH entered the studio in early November to begin recording their new album, "Of What's to Come", tentatively due late spring via Unique Leader Records.

Commented the band: "Drums are finished and they turned out killer!! With help from the recording talents of Colin Davis from VILE. Tracking the drums went smooth and we achieved some great tones! Erik [Lindmark] and Sean [Southern] have been working dilligently with the guitar writing, and they will not disappoint. Some of the best guitar work to date from DEEDS will be displayed on this album.

"We've received art comps from Raymond Swanland and they are mind-blowing in their detail and concept!"

DEEDS OF FLESH previously stated that the new CD would be "over-the-top technical" and would include a re-recorded version of "Infecting Them With Falsehood" from 1998's "Inbreeding the Anthropophagi".


http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=87382


Laat maar komen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-12-2007 19:08 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Goed nieuws!
En toch vind ik Crown Of Souls net iets te "netjes" klinken, wat vooral te danken is aan de productie van de drums. Beetje jammer, hoop dat het op deze plaat verholpen is. Voor de rest: Deeds Of Flesh


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen