IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Deeds Of Flesh Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 26-11-2008 12:02 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2008 11:56 schreef NecRobert het volgende:
Ze gaan een beetje richting bands als Psycroptic op dit nieuwe album vind ik, maar ondanks dat ze licht wat van hun eigen sound ingeleverd hebben een beul van een technisch death metal album!

Daar is helemaal niets mis mee, dood aan lompe death!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-11-2008 12:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik vind hier en daar sommige nummers wat te technisch overkomen (veel breaks enzo) wat weer ten koste gaat van de bruutheid. Maar over het algemeen is het een prima album ja.


marduklegions
-45
Usericon van marduklegions
Posted 26-11-2008 14:44 by marduklegions Wijzig reactieProfiel van marduklegionsQuote dit berichthttp://Skål!

Vreemd,

Bijna alle eerder DoF albums kan ik (zeer) goed waarderen, maar deze?

mijn god, ik ZELDEN zo'n saaie plaat gehoord. Hoe kan dat nou? of geef ik het echt te weinig kans?
Ik heb constant het gevoel dat elk nummer zich op het zelfde niveau door een gigantische laag modder moeizaam doorploegt.
Monotoon is het eerste wat bij me opkomt.
Ik vind het moeilijk om er een diepgaande review over te schrijven, maar wellicht zijn er meerdere mensen die ook moeite hebben met deze plaat of die het anders/beter kunnen belichten.


'Vo


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-11-2008 12:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wat ik vooral mis in de huidige DoF stijl is de bruutheid, luister deze plaat maar eens naast Inbreeding bijvoorbeeld. Het verschil in bruutheid is echt heel groot en dat is tevens een van de redenen waarom ik de nieuwe stijl niet kan waarderen. Het is idd een dikke laag modder geworden waar ze doorheen ploegen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-11-2008 12:31 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 27 november 2008 12:22 schreef 0Tolerence het volgende:
Het verschil in bruutheid is echt heel groot en dat is tevens een van de redenen waarom ik de nieuwe stijl niet kan waarderen.


haha wat bedoel je met bruutheid???


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2008 12:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WWWWWWWWWWWWWWWWWURHHHRHH


signature


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 27-11-2008 12:43 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 12:32 schreef Hypnos het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

WWWWWWWWWWWWWWWWWURHHHRHH


Precies, best goede plaat!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-11-2008 13:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 12:31 schreef Black Jew het volgende:
haha wat bedoel je met bruutheid???


Als je dat niet weet na het beluisteren uberhaupt deathmetal dan kan ik je niet verder helpen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-11-2008 13:12 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 27 november 2008 13:05 schreef 0Tolerence het volgende:
Als je dat niet weet na het beluisteren uberhaupt deathmetal dan kan ik je niet verder helpen.


ik stel een heel normale vraag toch?Dat jij vervolgens met de bek vol tanden staat komt niet door mij.

Ik heb niet een standaard beeld van bruut. Doe eens waT aan je zInSopBouw trouwens.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2008 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 27-11-2008 15:16 by Beginning of Sorrow Wijzig reactieProfiel van Beginning of SorrowQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2008 14:44 schreef marduklegions het volgende:
Vreemd,

Bijna alle eerder DoF albums kan ik (zeer) goed waarderen, maar deze?

mijn god, ik ZELDEN zo'n saaie plaat gehoord. Hoe kan dat nou? of geef ik het echt te weinig kans?
Ik heb constant het gevoel dat elk nummer zich op het zelfde niveau door een gigantische laag modder moeizaam doorploegt.
Monotoon is het eerste wat bij me opkomt.
Ik vind het moeilijk om er een diepgaande review over te schrijven, maar wellicht zijn er meerdere mensen die ook moeite hebben met deze plaat of die het anders/beter kunnen belichten.


Kon je ze allemaal meteen waarderen? Ik heb de nieuwe nog niet gehoord, maar bij Inbreeding koste het me toch wel een x aantal luisterbeurten voordat ik hem kon waarderen, en dat ik hem gruwelijk vond kwam nog later.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2008 15:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het werkwoord kossen bestaat denk ik niet



maar ik begrijp u wel


bij dat tweede album (denkk) heb ik dat nog steeds


signature


Beginning of Sorrow
Usericon van Beginning of Sorrow
Posted 29-11-2008 14:44 by Beginning of Sorrow Wijzig reactieProfiel van Beginning of SorrowQuote dit bericht

Ik weet het, ik moet echt is wat aan mn gaan spelling doen.
Toch maar ff die nieuwe aanschaffen, ik denk dat ik daar ook wel even zoet mee ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Beginning of Sorrow op 29-11-2008 14:48]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-12-2008 14:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2008 13:12 schreef Black Jew het volgende:
ik stel een heel normale vraag toch?Dat jij vervolgens met de bek vol tanden staat komt niet door mij.

Ik heb niet een standaard beeld van bruut. Doe eens waT aan je zInSopBouw trouwens.


Ik geef je een duidelijk voorbeeld in mijn eerste post over dit onderwerp, als jij die vergelijk niet snapt. Dan moet je niet tof lopen ouwehoeren hier.
Luisteren dus! Succes ermee.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-12-2008 14:46 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

yeah yeah yeah, what ever..

het nieuwe album doet mij goed.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-12-2008 14:53 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

idd whatever. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Ik help je wel ff een eind op weg. Luister een nummer van het nieuwe album en daarna een nummer van het album Inbreeding.. Behold! Het verschil!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-12-2008 14:54 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

hahaha

ik heb alles van ze in huis dus nogmaals

whatever.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-12-2008 14:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2008 14:54 schreef Black Jew het volgende:
hahaha

ik heb alles van ze in huis dus nogmaals

whatever.




Cool man, dan weet je allang wat ik bedoel.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-12-2008 15:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

wat een bruutheid hahah



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 02-12-2008 0:42 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Bruut ploatje, ga ik zeker aanschaffen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 04-04-2009 15:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Verdammt! Gisteren in de auto Of what's to come nog even laten blazen. Wat een onzin met die "bruutheid". Dit album is harder dan z'n twee voorgangers. De enige gegronde kritiek die je zou kunnen hebben op dit album is dat ze af en toe duidelijk leentjebuur hebben gespeeld bij Psycroptic. Maar voor mij is het nog steeds een typische Deeds of flesh plaat. Misschien wel de sterkste Deeds plaat na Path of the weakening.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 11-11-2010 17:29 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Waarom touren deze gasten eigenlijk niet meer (voor het laatst in 2006?)



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 18-10-2013 15:47 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Waarom is hier zo lang niet gepost, de nieuwe is supervet!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-10-2013 19:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zekers! Maar ik vind Of What's To Come net een tikkeltje beter.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-10-2013 20:18 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 18 oktober 2013 15:47 schreef Sjon het volgende:
Waarom is hier zo lang niet gepost, de nieuwe is supervet!




Is hij een beetje bruut?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen