|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
alles paletti he lekker ratje van me |
|
quote: haaaaa... alles paletti |
|
GVD, die link naar het nieuwe nummer werkt niet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Idd godverdomme.... |
|
quote: insgelijks, ik heb t ook gisteren gedownload en kan ook niet meer wachten totdat de cd uitkomt !!! |
|
Check het nieuws op Vampire en je ziet waar je de titelsong al vast kan downloaden + de nieuwe hoes... www.vampire-magazine.com, voor mensen die pas een week headbanger zijn Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
wat een ontzettend VET nummer!! Volgend weekend ga ik ze zien |
|
Vet Vet Vet !!!!!!!!!!!! Hopelijk komt die cd snel uit !!!!! |
|
idd klinkt te gek!!! |
|
oh my ik heb net dat nummertje geripped en jezus wat klinkt het weer bruut ! lekker hard hmm ik heb m al heel vaak gedraaid en krijg er geen genoeg van. Nevermore schopt echt zwaar kont! Als die hele cd zo is dan hmmm Vroeger Dead Heart in a dead world helemaal grijs gedraaid, ik kan echt niet wachten op enemies of reality ! Kankerlul |
|
fuk ja man... is alweer effe geleden dat ik nog zo onder de indruk was van iets wat ik voor de eerste keer hoorde...schoft was van zijn zokken geblaasd,./.duizelig sorry folks Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote:Yep ik heb hem gehoord !!!! Ik heb hem al van Internet !!! Wat kan ik erover zeggen hij is anders maar ook weer niet Volgens mij is een stuk harder uitgevallen dan hun vorige album en er staan rare aparte stukken op wat ook typerend is voor Nevermore . Ga hem gewoon luisteren en ik kan een ding zeggen er zijn niet veel bands van tegenwoordig waar ik het hele album laat afspelen en waar ik voor gaat zitten |
|
Kan iemand die nieuwe ff uploaden op een zekere plek? |
|
quote: ikke wille ook hooorrren |
|
Hmmm, die catchy refreintjes moeten weg maar verder zitten er weer erg vette gitaarstukken in. Ik vind Nevermore altijd wel fijn, en 'Dreaming Neon Black' heeft wl betekenis voor me gehad (zeker qua teksten). Verfrissend ook is het dat het een moderne metalband is zonder nu/elektro/pop-toeters en bellen. Komen ze op Wacken?? |
|
Ik vind de refreintjes wel gaaf eigenlijk lekker die open stukken met brute stukken afwisselen, erg gaaf! |
|
Klinkt echt goed, vooral Seed Awakening met heerlijke drums |
|
Ik heb hem nu een week of 2 in huis en hij heerscht echt de pannen van het dak af.. |
|
Tof album! De productie is alleen iets minder dan DHIADW, maarja, dan hadden ze Sneap maar moeten nemen. |
|
wilde de platenmaatschappij niet betalen... |
|
Wat een ontzettende heersplaat! Jeff Loomis full shred!! |
|
Het album "Enemies of Reality" heerst m.i. de pan uit en doet niets onder voor "Dead Heart in a Dead World". Vooral de eerste 3 nummers... wow! Hij is behoorlijk hard uitgevallen voor een Nevermore album, de productie is botervet, songs zijn sterk... weinig meer aan toe te voegen. no text supplied |
|
Inderdaad het is een verdomde goede plaat en hoe meer ik hem draait hoe beter die word Nummer 1 vind erg bruut met die brute hakstukken en op het laatst die solo met die double bass Ook nummmer drie van ik erg apart en ik kan nog wel uren doorgaan!!! Ik weet niet waar je hem kan downloaden , ik heb hem ook maar van een maat ik zal wel effe vragen aan hem |
|
die solo in het derder nummer |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |