|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ff serieus; Wie gaat er allemaal naar NM/Arch enemy in 013; - Ratje (+ aanhang) |
|
Wie gaat er allemaal naar NM/Arch enemy in 013; - Ratje (+ aanhang) - shredhead - mies - joep 777 - hollie! - Triple-Dan - Devilicious Pem |
|
- Ratje (+ aanhang) - shredhead - mies - joep 777 - hollie! - Triple-Dan - Devilicious Pem - Tormented Soul |
|
- Ratje (+ aanhang) - shredhead - mies - joep 777 - hollie! - Triple-Dan - Devilicious Pem - Tormented Soul - Wolfheart no text supplied |
|
Wie gaat er allemaal naar NM/Arch enemy in 013; - Ratje (+ aanhang) - shredhead - mies - joep 777 - hollie! - Triple-Dan + Luah - Devilicious Pem |
|
quote: klopt, wat ik ervan heb gelezen in een interview is dat de platenmaatschappij er geen geld meer in wilde stoppen, dit is immers ook de laatste cd, onder t contract van die platenmaatschappij. Vandaar de kut kwaliteit, de songs zijn wel errug gaaf en Loomis regeert!!!!! |
|
quote: jezus wat een naaistreek... denken dat Nevermore toch wel verkoopt dus kutkwaliteit geven Maar ik snap niet waarom ze WEL geld hebben voor een Special edition met een bonus DVD ( ) en dan GEEN geld voor een goeie geluidskwaliteit... [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 02-08-2003 20:51] |
|
quote: weet jij 't?????? |
|
Jij zegt het |
|
is goed, als jij begint oke..... |
|
Heb em vandaag ook gehaald,al had ik al wat tegenvallende reacties gehoord,maar ik vind het een bereheavy plaat die voorlopig wel effe in de cd speler blijft zitten. spelfout weggehaald... |
|
Ik vind de plaat zelf ook super... maar ik irriteer me heel erg aan de opname :S |
|
De productie is niet optimaal, maar toch erg goed te hebben naar mijn idee. Lekker rauw gitaargeluid. Eigenlijk vind ik de productie erg gaaf. Ik ben niet zo'n fan van zo'n ontzettend gepolijst geluid wat ze op de vorige plaat hadden (niet dat dat slecht is hoor). |
|
Maar nogmaals; tis wegens omstandigheden dat deze plaat minder is geproduceerd..... Anders was t misschien wel hun beste plaat ofzo |
|
quote: dat valt dus te betwisten OF ie wel minder is geproduceerd Blijft allemaal een kwestie van smaak naar mijn idee. |
|
quote: hahaha, ik moest mijn eq. behoorlijk aanpassen met deze cd (dat hoef ik normaal nie te doen) Ik ken demo's die even goed klinken... leg jullie nieuwe demo maar eens ernaast. |
|
quote: Kijk Connie, een echte stereo, zoals de mijne, speelt alles meteen goed af |
|
quote: WIL JE ZEGGEN DAT MIJN KENWOODSET EN MIJN COMBISET (PIONEER EN TECHNICS) NIET GOED IS!!!!!!! |
|
quote: psst, je capslock staat aan (pfff, tegenover mijn Marantz, Akai, Denon, Bose zooi zeker ) [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 03-08-2003 15:46] |
|
quote: ik wilde mijn uiting van woede, goed over laten komen......je hebt me diep gekwetst |
|
Zeikerds |
|
Moet nog kaartje halen... sletjes.... |
|
kep t vermoeden dat die verkoop snel gaat, dus Bonnie..... |
|
Ligt t nu aan mijn dvd speler, of is tie dvd zwart/wit..... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |