|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe Nevermore, voor mij tot nu toe de beste album van dit jaar |
|
Nou voor mij eigenlijk ook wel , ik heb dit jaar weinig albums gehoord die van begin tot het eind blijven boeien |
|
Ach je moet het album eens meer proberen te luisteren gewoon als je bijvoorbeeld nog net geen kater heb maar geen zin heb om weg te gaan zondagmiddag bijvoorbeeld |
|
downloaden kan gewoon met Soulseek, daar heb ik hem althans vandaan. En plaat van het jaar? Dat weet ik niet, die live-cd van Kreator heerst toch ook wel grote tijd. En de nieuwe Dulce Liquido, maar dat is weer iets totaal anders... no text supplied |
|
en niet te vergeten Soilwork met Figure Number Five |
|
Goeie plaat, produktie minder... En Jeff regeert.... |
|
Achterlijk vette schijf!! |
|
Hmmzz, Nevermore.. Je mag me voor een ouwe knar uitschelden (doe dat in het echt en ik sla je hartstikke verrot), maar ik vond Sanctuary toch beter, en dan met name Into The Mirror Black. Zeer goede muzikanten, maar niet alle songs zijn even logisch (ene technische riff over een andere riff maakt geen goede song). Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Goede cd maar niet zo goed als Dead heart in a dead world . Ik krijg bij deze plaat af en toe een soort Orphanage gevoel |
|
quote: Ik ken Orphanage niet echt, maar ik vind de nieuwe schijf echt ontzettend vet. Gewoon helemaal mijn ding, vooral het riffwerk vind ik geniaal |
|
Bij de digi-pack zit nog een dvdtje met 5 clipjes er op ... is ook wel aardig. |
|
Hoorde dat die dvd wel tegenviel helaas...... Maar voor de rest een heersende cd !!! Evenals de nieuwe van Arch Enemy !!! |
|
quote: Ga je ook naar hun optreden in de 013??, cummie??? |
|
quote:tsja het zit er bij als bonus ... moet je niet te veel van verwachten voor dat geld. |
|
Mocht er iemand zijn die bonobo wil uitdagen tot een knokpartij; ik ben zeker op het concert van Nevermore in Tilburg. Je herkent me aan mijn megalomanie, arrogantie, en gepaste beleefdheid bij deernes. Live zijn die bastards in ieder geval groots. Ik geef toe dat de gitarist Jeff Loomis het niveau heeft dat ik, als een redelijk technisch bekwame gitarist, nooit zal bereiken. Tenzij Steve Vai's gitaartalenten reincarneren in bonobo natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 31-07-2003 22:22] Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: heee...iemand met dezelfde arrogantie als Shredmaster, I like that [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 31-07-2003 22:36] |
|
Had al iemand vermeld dat de support voor de Enemies of Reality tour van Nevermore in september Arch Enemy is? Zo niet: bij deze |
|
woei! daar loop ik wel even de straat voor uit no text supplied |
|
Lykle woont ook gewoonweg te dicht bij 013 om waar te zijn |
|
quote: Hee lekkerbekje, Heel 777 is daar, dus als je graag een overvloed aan heet zaad in je bilnaad wilt kun je het krijgen! |
|
quote: HAHAHAHAHHA one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Had gisteren de Limited edition van Enemies of Reality en de Limited edition van Live Kretaion in mn knuisten... toch maar Kreator gekocht... maar ik wil ALSNOG de nieuwe Nevermore en heb gene geld mee |
|
quote: en dan geef ik wel t startsein tot de daad.... |
|
quote: Nee, dank u, homosexualiteit is mij vreemd. Gaarne uw geluk met uw aarsmaten te beproeven bij dhr Claw of onze speciale sheboy Sater (foto heeft dit meisje als op het net gezet). Met vriendelijke groet, Accipiter Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |