IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Grohl goes metal Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-06-2003 23:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:01 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik ben benieuwd. Heb hem als drummer altijd bewonderd.

Waarom, vraag ik me af, MAARRR JA ik heb dan ook weinig verstand van drummen .

Maar ik geloof sowieso niet in muzikanten die voor de lol, voor de nieuwigheid of wat dan ook ff een metal projectje beginnen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-06-2003 23:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom, vraag ik me af, MAARRR JA ik heb dan ook weinig verstand van drummen .

Maar ik geloof sowieso niet in muzikanten die voor de lol, voor de nieuwigheid of wat dan ook ff een metal projectje beginnen.

Waarom waarom waarom...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom, vraag ik me af, MAARRR JA ik heb dan ook weinig verstand van drummen .


Dave = DANOONTJE POWERRRRRRRRRRRRRRRR om maar iets te noemen..

quote:

Maar ik geloof sowieso niet in muzikanten die voor de lol, voor de nieuwigheid of wat dan ook ff een metal projectje beginnen.


En wie zegt dan dat Dave dat wel doet? Dat is een aanname die je maakt omdat hij bekend is uit Nirvana, de Foo Fighters en Queens of the Stone Age? Omdat dat geen metal is zal hij nu wel "voor de lol" metal maken ofzo?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-06-2003 23:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, dan is-ie toch lekker Danoontje Power .

Op basis van het persbericht ben ik behoorlijk sceptisch, ja. Het komt over als zo'n fun project waarvan er al zoveel zijn. Stel ouwelui die bij elkaar een potje gaan raggen. Die laatste platen van Motorhead, Celtic Frost, Trouble, Cathedral etc. waren ook zooooo goed .

Maar goed, ik heb wel wat beters te doen dan de metalzuurpruim te spelen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 23:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, dan is-ie toch lekker Danoontje Power .


Ja, fijn voor hem heh

Ik kan als drummer zijn enorm beukende geluid bij bijv. Queens of the Stone Age zeer waarderen.. Powerrrrrrrr

En, getuige de Foo Fighters is Dave in staat zelfs in zijn ééntje een release te schrijven, in te spelen en zingen waarmee hij zichzelf in 1 keer op de kaart heeft gezet.

Of je de muziek nu leuk vind of niet, die gast is zeker wel zeer muzikaal!

quote:
Op basis van het persbericht ben ik behoorlijk sceptisch, ja. Het komt over als zo'n fun project waarvan er al zoveel zijn. Stel ouwelui die bij elkaar een potje gaan raggen. Die laatste platen van Motorhead, Celtic Frost, Trouble, Cathedral etc. waren ook zooooo goed .


Die heb ik gelukkig niet gehoord

Maar goed, ik ben hier toch wel benieuwd naar.. Ik wacht wel met afzeiken tot de plaat uit is


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-06-2003 10:17 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Wat is er mis met de laatste platen van Motorhead?? OK de allerlaatste vond ik ook een beetje lauw, maar verder zeer constante kwaliteit!

Celtic Frost, da's al heeeeeeel lang geleden dat die en plaat hebben uitgebracht.

Cathedral hou ik niet zo van dus daar zal ik niet over oordelen!



Klei
Goddammit!
Usericon van Klei
Posted 03-06-2003 14:48 by Klei Wijzig reactieProfiel van KleiQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 22:37 schreef Snaack het volgende:
I second Azzie, ik baseer mijn ordeel pas op iets NADAT ik het gehoord heb

Dave is een geweldige muzikant, ben zeer benieuwd wat hij hier van gaat bakken!


Daar sluit ik me ook volledig bij aan!


Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-06-2003 16:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, dan is-ie toch lekker Danoontje Power .

Op basis van het persbericht ben ik behoorlijk sceptisch, ja. Het komt over als zo'n fun project waarvan er al zoveel zijn. Stel ouwelui die bij elkaar een potje gaan raggen. Die laatste platen van Motorhead, Celtic Frost, Trouble, Cathedral etc. waren ook zooooo goed .

Maar goed, ik heb wel wat beters te doen dan de metalzuurpruim te spelen.

In het geval van Motörhead, Trouble en Cathedral waren ze inderdaad ook erg goed.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 03-06-2003 16:22 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

wat een ophef toch allemaal weer! gaaj ut toch niet luisteren! hoef je dur ook niet over te zeiken dus.....


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 22-07-2003 17:41 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Nog iets bekent over dit project?


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 22-07-2003 18:05 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Hmm... zouden er al mp3'tjes van rondzwerven? :D Hebbe! Hebbe! Hebbe!


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-07-2003 20:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht








Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-07-2003 20:43 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Hahahaa...gave foto's!


Don't blush when I rip you open


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2003 23:19 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hé,ik heb de Foo Fighters altijd goed gevonden! Grohl kan aardig zingen,schrijft goeie teksten en speelt deftig gitaar,dus waarom niet?En hun livereputatie mag er best wezen...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Benhume
Usericon van Benhume
Posted 23-07-2003 0:44 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

GROLSCH goes metal? YEUH!!!

Hebben NU!



Dissection
Heerscht!
Usericon van Dissection
Posted 23-07-2003 11:04 by Dissection Wijzig reactieProfiel van DissectionQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

Grohl is zeker een hele goede muzikant.
Persoonlijk had ik liever een normale formatie gezien die deze nummers zou spelen dan deze "warchild"compilatie.
Neemt niet weg dat ik hem ga luisteren


Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-07-2003 13:18 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 23:06 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom, vraag ik me af, MAARRR JA ik heb dan ook weinig verstand van drummen .
Toevallig heb ik er wel een beetje verstand van. Kijk, dat het je niet zoveel doet, is een kwestie van smaak, maar wat ie doet, doet ie gewoon erg goed. Snaack noemde al het beukende geluid, maar hij bedenkt ook echt toffe partijen. Vooral op "Songs for the Deaf" van Queens of the Stone Age staan zeer mooi dingen, ook al vallen ze misschien niet direct heel erg op. Luister bijvoorbeeld maar eens naar de drumpartij die hij speelt op het refrein van "First it Giveth." Ik vind het een gave dat hij inventieve (soms gecompliceerde) dingen makkelijk/pakkend kan laten klinken.


Touché, pussycat!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-08-2003 9:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Foo Fighters - Low

Dikke vette heersch! Plaat is enorm gay, maar niet in de zin van fout [zie zieke clip en je snapt 'em].

Nu is muziek bestempelen als gay natuurlijk niet echt een lokkertje, maar wees nu maar nieuwsgierig en checkt het uit!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-08-2003 10:12 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ben benieuwd wat dit gaat worden,.......


Wiegen Meister !


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-08-2003 22:12 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

En er is meer : sinds Youth weg is bij Killing Joke,neemt Grohl zijn plaats in! Zeker ook omdat Nirvana de beginriff van 'Eighties'(KJ-nummer uit 1984) geleend heeft voor 'Come as you are.' Je moet maar eens luisteren. En vergelijken.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-08-2003 22:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 9:53 schreef Slechtheid het volgende:
Foo Fighters - Low

Dikke vette heersch! Plaat is enorm gay, maar niet in de zin van fout [zie zieke clip en je snapt 'em].

Nu is muziek bestempelen als gay natuurlijk niet echt een lokkertje, maar wees nu maar nieuwsgierig en checkt het uit!


ja die clip is echt geweldig!

met Jack Black van Tenacious D


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-08-2003 22:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 22:15 schreef Chelman het volgende:
ja die clip is echt geweldig!

met Jack Black van Tenacious D

ja die clip heerst!!!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-08-2003 1:44 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

echt ... uhm... apart,


maar zeker respect voor Grohl als muzikant


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 15-08-2003 2:54 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

kewl, dave bij killing joke

ben echt zeer benieuwd naar die plaat van hem, hoop dat er snel eens iets van sampletjes komen ofzo


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-08-2003 12:25 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

het nummer met lemmy is zeer goed te doen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen