|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom waarom waarom... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dave = DANOONTJE POWERRRRRRRRRRRRRRRR om maar iets te noemen.. quote: En wie zegt dan dat Dave dat wel doet? Dat is een aanname die je maakt omdat hij bekend is uit Nirvana, de Foo Fighters en Queens of the Stone Age? Omdat dat geen metal is zal hij nu wel "voor de lol" metal maken ofzo? |
|
Nou, dan is-ie toch lekker Danoontje Power . Op basis van het persbericht ben ik behoorlijk sceptisch, ja. Het komt over als zo'n fun project waarvan er al zoveel zijn. Stel ouwelui die bij elkaar een potje gaan raggen. Die laatste platen van Motorhead, Celtic Frost, Trouble, Cathedral etc. waren ook zooooo goed . Maar goed, ik heb wel wat beters te doen dan de metalzuurpruim te spelen. |
|
quote: Ja, fijn voor hem heh Ik kan als drummer zijn enorm beukende geluid bij bijv. Queens of the Stone Age zeer waarderen.. Powerrrrrrrr En, getuige de Foo Fighters is Dave in staat zelfs in zijn ééntje een release te schrijven, in te spelen en zingen waarmee hij zichzelf in 1 keer op de kaart heeft gezet. Of je de muziek nu leuk vind of niet, die gast is zeker wel zeer muzikaal! quote: Die heb ik gelukkig niet gehoord Maar goed, ik ben hier toch wel benieuwd naar.. Ik wacht wel met afzeiken tot de plaat uit is |
|
Wat is er mis met de laatste platen van Motorhead?? OK de allerlaatste vond ik ook een beetje lauw, maar verder zeer constante kwaliteit! Celtic Frost, da's al heeeeeeel lang geleden dat die en plaat hebben uitgebracht. Cathedral hou ik niet zo van dus daar zal ik niet over oordelen! |
|
quote: Daar sluit ik me ook volledig bij aan! Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: In het geval van Motörhead, Trouble en Cathedral waren ze inderdaad ook erg goed. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wat een ophef toch allemaal weer! gaaj ut toch niet luisteren! hoef je dur ook niet over te zeiken dus..... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Nog iets bekent over dit project? |
|
Hmm... zouden er al mp3'tjes van rondzwerven? :D Hebbe! Hebbe! Hebbe! "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hahahaa...gave foto's! Don't blush when I rip you open |
|
Hé,ik heb de Foo Fighters altijd goed gevonden! Grohl kan aardig zingen,schrijft goeie teksten en speelt deftig gitaar,dus waarom niet?En hun livereputatie mag er best wezen... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
GROLSCH goes metal? YEUH!!! Hebben NU! |
|
Grohl is zeker een hele goede muzikant. Persoonlijk had ik liever een normale formatie gezien die deze nummers zou spelen dan deze "warchild"compilatie. Neemt niet weg dat ik hem ga luisteren Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote:Toevallig heb ik er wel een beetje verstand van. Kijk, dat het je niet zoveel doet, is een kwestie van smaak, maar wat ie doet, doet ie gewoon erg goed. Snaack noemde al het beukende geluid, maar hij bedenkt ook echt toffe partijen. Vooral op "Songs for the Deaf" van Queens of the Stone Age staan zeer mooi dingen, ook al vallen ze misschien niet direct heel erg op. Luister bijvoorbeeld maar eens naar de drumpartij die hij speelt op het refrein van "First it Giveth." Ik vind het een gave dat hij inventieve (soms gecompliceerde) dingen makkelijk/pakkend kan laten klinken. Touché, pussycat! |
|
Foo Fighters - Low Dikke vette heersch! Plaat is enorm gay, maar niet in de zin van fout [zie zieke clip en je snapt 'em]. Nu is muziek bestempelen als gay natuurlijk niet echt een lokkertje, maar wees nu maar nieuwsgierig en checkt het uit! |
|
Ben benieuwd wat dit gaat worden,....... Wiegen Meister ! |
|
En er is meer : sinds Youth weg is bij Killing Joke,neemt Grohl zijn plaats in! Zeker ook omdat Nirvana de beginriff van 'Eighties'(KJ-nummer uit 1984) geleend heeft voor 'Come as you are.' Je moet maar eens luisteren. En vergelijken. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ja die clip is echt geweldig! met Jack Black van Tenacious D KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja die clip heerst!!! |
|
echt ... uhm... apart, maar zeker respect voor Grohl als muzikant "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
kewl, dave bij killing joke ben echt zeer benieuwd naar die plaat van hem, hoop dat er snel eens iets van sampletjes komen ofzo |
|
het nummer met lemmy is zeer goed te doen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |