IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Grohl goes metal Vorige pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-02-2004 11:08 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik heb nog geen nummer gehoord, ben wel erg benieuwd..
Maar buiten de zang, hoe klinkt de muziek?


Don't blush when I rip you open


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-02-2004 17:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

beetje standaard rock, alleen dan wat harder. ik durf het iig geen metal te noemen.


Oud Vuil.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-02-2004 16:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ok, hier dan maar nog een keer:

quote:

Ik heb 'm ff gedownload, maar ik vind het op zich wel een leuk cd'tje.

Het geinige is dat het nummer met Cronos zo een Venom-nummer had kunnen zijn, het nummer met Lemmy zo een Motörhead-nummer of het nummer met Lee Dorrian zo een Cathedral-nummer, well, you get the idea, terwijl als ik goed geïnformeerd ben, Dave Grohl in zijn eentje alle muziek heeft geschreven. Het enige dat de verschillende zangers geschreven hebben, zijn de teksten.

Ok, het haalt vaak het niveau van de bands waar de desbetreffende zangers in actief zijn/waren (net) niet, maar ik vind het toch wel een geslaagde poging.



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-02-2004 16:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De CD is onderweg als het goed is (kadootje bij een abo op de Oor..)


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-02-2004 16:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Wel een leuke cd, maar niet wereld schokkend. Het eerste nummer (met Cronos) is helaas gelijk ook verreweg het beste nummer van de cd.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-02-2004 16:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

By the way, van het nummer met Lemmy is een videoclip. Die was gister bij MTV Rockzone (was zo'n beetje ook de enige goede clip... ).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2004 17:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

misschien handig om Probot aan de titel toe te voegen i.v.m. zoekfunctie?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-03-2004 23:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



nu een clip op mtv.

lemmy op vocalen. grohl drumt 't wel lekker, net zoals philty het gedaan zou hebben.

maar ja, tis verder 3X nix.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-03-2004 23:25]


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2005 12:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat is dit een fijne CD


astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 13-06-2005 1:55 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

huuey, die meisjes uit de clip zijn van www.suicidegirls.com en zien er niet mis uit. goeie plaat ook trouwens, vooral Lemmy is als vanouds gewoon vet.


www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 14-06-2005 12:09 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Probot, inderdaad een fijn schijfje afwisselende rock/metal.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2006 15:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind er weinig aan

spreekt me niet aan,

de zang soms wel, de rest niet


signature


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 26-10-2006 19:00 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik vind het een toffe plaat en bij onder de indruk van Dave Grohl z'n drumpraktijken.
Die gast kan wat de metaldrummers nog wel eens vergeten: Ouderwets Beuken.
Ook tof dat ie het allemaal met enkele pedaal speelt en veel met dubbele bass imitaties werkt (e.g. Red War).


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 26-10-2006 19:39 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht



Rathi
Usericon van Rathi
Posted 26-10-2006 19:57 by Rathi Wijzig reactieProfiel van RathiQuote dit bericht

ach, wel aardig...
niet bijzonder maar wel aardig


Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-02-2022 7:47 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 18-02-2022 10:53 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Joh. Wtf. Klinkt lekker.
Niet verwacht.


Niles_
Usericon van Niles_
Posted 18-02-2022 11:54 by Niles_ Wijzig reactieProfiel van Niles_Quote dit bericht

Geinig: in de url staat death metal, in de kop en het artikel thrash (wat ook klopt). Vast een aanpassing na publicatie. Blijft lastig die subgenres


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 18-02-2022 12:22 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Tieke zal blij zijn.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-02-2022 19:06 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

De slaggitaren in de coupletten doen mij iig erg aan ouwe Venom denken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2022 2:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 19-02-2022 7:13 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Das gewoon Toxic Holocaust, maar dan minder goed.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen