|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
waar haal je die vandaan dan? |
|
Ghrol sucks!!!!! Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: want? |
|
quote: Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een voor haar ongelooflijk moeilijke vraag stelde.. Als je gewend bent dag in dag uit uitsluitend de worden "cool" en "sucks" te gebruiken zonder verder na te denken over de reden van je oordeel... |
|
ik heb gewoon een hekel aan z'n kop.... Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Als ik alleen bands goed zou vinden waarvan ik de muzikanten aantrekkelijk vind blijven er maar erg weinig over |
|
quote: Ik heb een hekel aan je argument, dus: WhiteRose SUCKS!!! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hé,hoe weet jij dat ik blowjobs geven leuk vind [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRose op 15-08-2003 19:17] Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Dat weet ik niet, ik weet alleen dat je het leuk zou vinden bij mij te doen... ugh, laat maar, slechte grap... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: oew je houd er dus wel van .. in dat geval... |
|
quote: Bij jou doen... Ik ken je niet eens... Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: heel erg,maar buiten dat feit... On topic dan maar weer? Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Ik lig me nog steeds in een hoekje te schamen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: waarom??? Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
M'n slechte grap van zo-even? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
haha grohl en cronos. zolang cronos maar nie live gaat spelen ist goed.. (venom venom venom) en kvin grohl masarn sukkeltje. vieze overloper. laattem lekker bij vage grungebandjes drummen ofzo. maar niet bij KING DIAMOND want hij heet niet voor niks KING diamond. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
kvind het jusit wel oke dat hij meerdere stijlen probeert... signature |
|
quote: Komt daarbij nog dat de foofighters de audioversie zijn van buikkrampen... |
|
signature |
|
Ik heb dus laatst een aantal van die Probot nummers gehoord en het klonk niet mis. Ze zijn al volop op Soulseek te vinden. Op http://www.southernlord.com/ staan allemaal foto's van hun release party. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
euh, ik heb net de sweet dreams met king diamond, centuries of sin met cronos en big sky met tom g. warrior gedowned, maar ik heb de rest van de downloads maar gauw stop gezet. niks over de zankwaliteieten, maar dit soort "hardrock" is niet aan mij besteed. nogal saai, vind ík dan. maar tis idd ruim te verkrijgen via soulseek. Oud Vuil. |
|
De CD viel me zwaar tegen! |
|
hehe mij ook wou hem blindelings kopen, toch slim om hem eerst ff te hebben geluisterd. zo'n cd download ik liever Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |