IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Krux Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 20:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

zeur

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2003 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 20:43 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
zeur

ga "st. anger" luisteren of zo.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-06-2003 22:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 20:46 schreef attila_de_hun het volgende:
ga "st. anger" luisteren of zo.

damn you!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-06-2003 22:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 20:38 schreef vitus_frank het volgende:
Ik blijf me er over verbazen, dat iemand die zich de voice of doom noemt, pure doom metal bands bagger vindt. Eerst Jack Frost, nu weer Candlemass! Straks misschien nog Saint Vitus?

Dus ik moet ALLE pure doom metal bands goed vinden?
Droom maar lekker verder...

Het was trouwens de oude Candlemass, met die clown als zanger...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 05-06-2003 22:20]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 05-06-2003 22:42 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

newsflash: the clown has returned! moehahaha

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-06-2003 22:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Oeps...quote i.p.v edit

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 05-06-2003 22:49]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-06-2003 22:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja daarom zuigt die reünie ook zo...

Achteraf ben ik blij dat ik ze gemist heb op Wacken.

Solitude Aeturnus was natuurlijk DE doomband(net als Trouble 10x maal zo goed als Candlemass met de clown!).

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 05-06-2003 22:50]

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 05-06-2003 22:48 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Messiah is geweldig man! zal em overmorgen weer ns zien

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 12-11-2003 11:43 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Iemand de Krux DVD al gezien?? Ik vind hem heel sfeervol (al zijn die gigantische woorden op de achtergrond soms een beetje overdone). De zanger is een beetje spastisch, maar dat past ook wel bij de aparte sfeer van de band.

De DVD is nogal minimalistisch, maar dat maakt niet echt veel uit.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2003 15:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 11:43 schreef Grom het volgende:
Iemand de Krux DVD al gezien?? Ik vind hem heel sfeervol (al zijn die gigantische woorden op de achtergrond soms een beetje overdone). De zanger is een beetje spastisch, maar dat past ook wel bij de aparte sfeer van de band.

De DVD is nogal minimalistisch, maar dat maakt niet echt veel uit.

ja, ik heb die DVD ook. schitterend gewoon. laat ze maar snel naar Nederland (en Vlaanderen) komen

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 12-11-2003 17:37 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

dat was een enigste concert ooit, ik ga de dvd van het weekend eens bekijken

Do androids dream of electric sheep?

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-11-2003 18:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Als ik de interviews met Leif lees denk ik dat Krux nog wel gaat touren hoor. En een nieuwe studioplaat zal ook wel verschijnen... wees maar niet bang.

Krux op DVD heerscht echt intens, hoop ze ook live te zien ooit

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 13-11-2003 13:41 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 18:15 schreef Staalman het volgende:
Als ik de interviews met Leif lees denk ik dat Krux nog wel gaat touren hoor. En een nieuwe studioplaat zal ook wel verschijnen... wees maar niet bang.

Krux op DVD heerscht echt intens, hoop ze ook live te zien ooit

Zodra ze er de tijd voor hebben zullen ze ongetwijfeld wel ns gaan touren.

Hoewel, ze zeggen altijd dat ze het te druk hebben met Candlemass en Entombed, maar nu las ik dat Candlemass nogmaar 2 nieuwe nummers heeft gemaakt in al die tijd!

[Dit bericht is gewijzigd door Grom op 13-11-2003 13:42]

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-08-2004 9:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Kheb net die DVD van Krux besteld...

dus ik geloof dak een goeie koop heb gedaan!!!

wat heerscht deze band zeg!

kwa vocalen moet ik nou niet meteen denken aan Solitude Aeternus. die zang is echt wel anders. dit klinkt stukken ruiger!!

I was born in the dead of night!!! aaaarrrgghhhh heerlijk gewoon! en die loze nummers..... heerlijk gewoon sfeervol en depressief!!!

I Find That I Am Not There...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-08-2004 12:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 13:41 schreef Grom het volgende:
Zodra ze er de tijd voor hebben zullen ze ongetwijfeld wel ns gaan touren.

Hoewel, ze zeggen altijd dat ze het te druk hebben met Candlemass en Entombed, maar nu las ik dat Candlemass nogmaar 2 nieuwe nummers heeft gemaakt in al die tijd!

Candlemaas in ondertussen alweer uit elkaar, dus dat belooft.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 09-12-2004 9:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Candlemass is intussen ook weer bij elkaar dus dat beloofd wat!!!

Krux heerscht echt heel hard, die MAts Leven heeft echt een varierende stem, let u maar eens op zijn preformance bij Therion.

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 10-12-2004 22:23 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Niks dan lof over dit album, geweldige riffs, geweldige zang en zeer goede structuur.

Candlemass zegt volgend jaar maart weer een nieuwe cd uit te brengen (zal wel wat uitgesteld worden).

Ik denk dat er nog wel een 2de krux cd aan zit te komen over een paar jaar. Ze zijn officieel iniedergeval nog bij elkaar.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 18-10-2005 17:32 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Van blabbermouth:

KRUX, the Swedish band featuring CANDLEMASS mainman/bassist Leif Edling, ex-YNGWIE MALMSTEEN singer Mats Levén, ENTOMBED drummer Peter Stjärnvind, guitarist Jörgen Sandstrom (also in THE PROJECT HATE, ex-ENTOMBED/GRAVE), and current ARCH ENEMY guitarist Fredrik Åkesson, recently entered Studioland studio in Upplands Väsby, Sweden to record a three-song demo of material to be included on the band's forthcoming sophomore album. The tracks currently being recorded are (working titles): "Lex Lucifero", "The Big Empty" and "Devil Sun". If all goes well, KRUX will return to Studioland in late December to begin recording their second full-length effort, tentatively due in early 2006 via an as-yet-undetermined label.

KRUX, who are currently unsigned, released their self-titled debut album in 2002 via Holland's Mascot Records. A live DVD containing the band's entire performance from May 18, 2003 at Kägelbanan in Stockholm, Sweden, plus a promo video for the track "Black Room" and an interview, was issued in 2003.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-10-2005 18:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gaaf!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

slome
Usericon van slome
Posted 18-10-2005 20:46 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Heerschend nieuws!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2005 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Löike band joa

ScientistotInvisible
Usericon van ScientistotInvisible
Posted 18-10-2005 21:53 by ScientistotInvisible Wijzig reactieProfiel van ScientistotInvisibleQuote dit berichthttp://www.kindamuzik.net

quote:
Op 18 oktober 2005 17:32 schreef CTTS het volgende:
The tracks currently being recorded are (working titles): "Lex Lucifero"

Goede band hoor, maar voor mijn gevoel moet het 'Lex Luciferi' zijn.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 04-10-2006 17:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Nieuwe samples te beluisteren op www.kruxdoom.se

heerscher de heersch!!!!

verplichte aanschaf straks

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 05-10-2006 9:26 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kwilde toch graag weten hoe deze nieuwe schijf nou klinkt.....

Oeh oeh oeh.... wat ga ik deze cd kopen straks! verschil met de vorige? de ultra subtiele keyboard lijntjes, en de nog betere vocalen van Mats!

Dit is geen gezeur.... Dit is DDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMM in zijn puurtse vorm!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-10-2006 9:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 9:26 schreef rvanderholst het volgende:
kwilde toch graag weten hoe deze nieuwe schijf nou klinkt.....

Oeh oeh oeh.... wat ga ik deze cd kopen straks! verschil met de vorige? de ultra subtiele keyboard lijntjes, en de nog betere vocalen van Mats!

Dit is geen gezeur.... Dit is DDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMM in zijn puurtse vorm!

GE-NI-ALE doomplaat idd. Zo verdomde puur ja, geweldig!

spelfout weggehaald...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com