|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
I Find That I Am Not There... |
|
quote: Uhuhuhuuu Ik wil voortaan meer doom doen spelfout weggehaald... |
|
ik vind de nieuwe (heel) goed maar het verschil met candlemass is mij toch niet zo duidelijk(dit in tegenstelling tot de eerste. Ja op de zang na, maar het had zo een nieuwe candlemass cd kunnen zijn. maar goed, dat is verder niet echt belangrijk de nummers zijn weer zeer OK. |
|
CD van de maand in de Aardschok, lees ik bij Displeased. |
|
quote: Ghehehe, toch gelukt dat verdoomd worden door god Leuke CD, II, fijne stoner / protodoom met net dat duistere randje (keyboards en het soms wat blackachtige gitaargeluid) erbij wat het boven de rest doet uitsteken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Stoner? Tsss Zelthor toch |
|
Tssss? Pas op he, opa, anders stuur ik die woestijnstorm die zich bij het luisteren van Kruk in mijn kamer opgebouwd heeft naar je bejaardentehuis! edit: ik bedoelde overigens dat er naast een meer algemeen protodoom geluid er wat stoner doorheen klinkt. En/of Grunge, whatever, toch een grote incestueze boel tegenwoordig... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-10-2006 17:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
KOM MAAR |
|
quote:*splut* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Protodoom ... Gewoon old school .. de basis van doom, niks meer niks minder. |
|
quote: Protodoom, mooie term toch? Nou ja, ik hoor er toch echt meer nieuwigheid in terugkomen dan dat. Maar dat zeg ik, tegenwoordig neukt alles maar met elkaar in die hoek. Wolfmother is ook maar het bastaardkind van Sabbath en Zep, en daar hoor ik ook van dat woestijngerommel in. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die nieuwe plaat is me een partij gaaf zeg... Favo nr. tot dusver "Devil Sun". Candlemass++ Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ken je debuut ook? Vind die minstens zo goe .. |
|
Nog niet maar die ga ik zeker checken. *edit* tering, ik zie op de bandsite dat ze de Aardschok-soundcheck gewonnen hebben da's lang geleden dat ik het met dat blad eens was [Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-10-2006 18:15] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
check hun DVD dan ook gelijk effe waar ze heel hun debuut megavet live spelen! |
|
Vind het nieuwe schijfje II wel vet. Komt wel in me jaarlijst denk ik. |
|
Pfff... ik vind II echt kut. Mijn excuses aan de fans hier, maar dit brengt ech niets nieuws. En de vocalen irriteren me. Krux --> ovens |
|
cd van het jaar voor mij |
|
Hij komt ook zeker in mijn jaarlijstje. Voorlopig favo nr: Devil Sun. Tering wat een vette opbouw, als dan die gitaarsolo erin knalt kan ik elke keer weer opnieuw een schone onderbroek aantrekken Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb deze band tot recentelijk links laten liggen en daar heb ik nu enorm veel spijt van... "Krux II" is echt supervet! Is de eerste CD net zo enorm goed? Geweldige zanger trouwens! edit: kennelijk wel, maar gauw eens gaan luisteren... [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 20-11-2006 20:19] no text supplied |
|
Geweldige band! de eerste plaat is zeker ook goed. Op de eerste plaat staat als ik het niet mis heb op z'n minst een nummer dat van Abstrakt Algebra afstamd. Daar vindt ik het overigens ook vrij vergelijkbaar mee. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
YYYYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KRUX To Enter Studio In The Fall - Aug. 16, 2010 KRUX — the Swedish band featuring CANDLEMASS bassist Leif Edling, ex-YNGWIE MALMSTEEN singer Mats Levén, ex-ENTOMBED drummer Peter Stjärnvind, guitarist Jörgen Sandstrom (also in THE PROJECT HATE, ex-ENTOMBED/GRAVE), OPETH/ex-ARCH ENEMY guitarist Fredrik Åkesson and OPETH keyboardist Pär Wiberg — will enter the studio this fall to record its third album for an early 2011 release. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zeer goed nieuw! |
|
quote: 2de hands anders ook hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-08-2010 23:34] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |