IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Krux Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2006 10:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 9:59 schreef varanus het volgende:
GE-NI-ALE doomplaat idd. Zo verdomde puur ja, geweldig!
... ik haat je .. intens .. diep .. zwaar

HIER DIE PROMO GODVERDOOMME!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 05-10-2006 10:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

promo??

zoek maar effe op www.mediaportal.ru

I Find That I Am Not There...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-10-2006 10:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 10:08 schreef Jenje het volgende:

Uhuhuhuuu
Ik wil voortaan meer doom doen

spelfout weggehaald...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-10-2006 20:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind de nieuwe (heel) goed maar het verschil met candlemass is mij toch niet zo duidelijk(dit in tegenstelling tot de eerste. Ja op de zang na, maar het had zo een nieuwe candlemass cd kunnen zijn. maar goed, dat is verder niet echt belangrijk de nummers zijn weer zeer OK.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-10-2006 18:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

CD van de maand in de Aardschok, lees ik bij Displeased.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2006 17:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 10:08 schreef Jenje het volgende:

Ghehehe, toch gelukt dat verdoomd worden door god

Leuke CD, II, fijne stoner / protodoom met net dat duistere randje (keyboards en het soms wat blackachtige gitaargeluid) erbij wat het boven de rest doet uitsteken

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 17:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stoner? Tsss Zelthor toch

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2006 17:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Tssss? Pas op he, opa, anders stuur ik die woestijnstorm die zich bij het luisteren van Kruk in mijn kamer opgebouwd heeft naar je bejaardentehuis!

edit: ik bedoelde overigens dat er naast een meer algemeen protodoom geluid er wat stoner doorheen klinkt. En/of Grunge, whatever, toch een grote incestueze boel tegenwoordig...

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-10-2006 17:21]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 17:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

KOM MAAR

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2006 17:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 17:21 schreef Jenje het volgende:
KOM MAAR

*splut*

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 17:20 schreef ZelThoR het volgende:
edit: ik bedoelde overigens dat er naast een meer algemeen protodoom geluid er wat stoner doorheen klinkt. En/of Grunge, whatever, toch een grote incestueze boel tegenwoordig...
Protodoom ...

Gewoon old school .. de basis van doom, niks meer niks minder.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2006 17:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2006 17:23 schreef Jenje het volgende:
Protodoom ...

Gewoon old school .. de basis van doom, niks meer niks minder.

Protodoom, mooie term toch?

Nou ja, ik hoor er toch echt meer nieuwigheid in terugkomen dan dat. Maar dat zeg ik, tegenwoordig neukt alles maar met elkaar in die hoek. Wolfmother is ook maar het bastaardkind van Sabbath en Zep, en daar hoor ik ook van dat woestijngerommel in.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2006 18:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die nieuwe plaat is me een partij gaaf zeg... Favo nr. tot dusver "Devil Sun". Candlemass++

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2006 18:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ken je debuut ook? Vind die minstens zo goe ..

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2006 18:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nog niet maar die ga ik zeker checken.

*edit* tering, ik zie op de bandsite dat ze de Aardschok-soundcheck gewonnen hebben da's lang geleden dat ik het met dat blad eens was

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-10-2006 18:15]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2006 7:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

check hun DVD dan ook gelijk effe waar ze heel hun debuut megavet live spelen!

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 25-10-2006 12:33 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vind het nieuwe schijfje II wel vet. Komt wel in me jaarlijst denk ik.

moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-10-2006 13:30 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Pfff... ik vind II echt kut. Mijn excuses aan de fans hier, maar dit brengt ech niets nieuws. En de vocalen irriteren me.

Krux --> ovens

creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 29-10-2006 13:59 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

cd van het jaar voor mij

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-10-2006 20:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hij komt ook zeker in mijn jaarlijstje. Voorlopig favo nr: Devil Sun. Tering wat een vette opbouw, als dan die gitaarsolo erin knalt kan ik elke keer weer opnieuw een schone onderbroek aantrekken

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-11-2006 19:53 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik heb deze band tot recentelijk links laten liggen en daar heb ik nu enorm veel spijt van... "Krux II" is echt supervet! Is de eerste CD net zo enorm goed?

Geweldige zanger trouwens!

edit: kennelijk wel, maar gauw eens gaan luisteren...

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 20-11-2006 20:19]

no text supplied

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-02-2008 15:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Geweldige band! de eerste plaat is zeker ook goed. Op de eerste plaat staat als ik het niet mis heb op z'n minst een nummer dat van Abstrakt Algebra afstamd. Daar vindt ik het overigens ook vrij vergelijkbaar mee.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-08-2010 19:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

YYYYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

KRUX To Enter Studio In The Fall - Aug. 16, 2010

KRUX — the Swedish band featuring CANDLEMASS bassist Leif Edling, ex-YNGWIE MALMSTEEN singer Mats Levén, ex-ENTOMBED drummer Peter Stjärnvind, guitarist Jörgen Sandstrom (also in THE PROJECT HATE, ex-ENTOMBED/GRAVE), OPETH/ex-ARCH ENEMY guitarist Fredrik Åkesson and OPETH keyboardist Pär Wiberg — will enter the studio this fall to record its third album for an early 2011 release.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

number_17
Usericon van number_17
Posted 16-08-2010 20:42 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

Zeer goed nieuw!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-08-2010 23:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2010 20:42 schreef number_17 het volgende:
Zeer goed nieuw!

2de hands anders ook hoor...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-08-2010 23:34]

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com