IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Krux Vorige pagina | Volgende pagina
verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 17-08-2010 0:16 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 16 augustus 2010 23:33 schreef Staalman het volgende:
2de hands anders ook hoor...

Uitermate goed nieuw(s) dit.

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-08-2010 2:33 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Vet!

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 17-08-2010 9:23 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2010 19:37 schreef Staalman het volgende:
YYYYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

KRUX To Enter Studio In The Fall - Aug. 16, 2010

KRUX — the Swedish band featuring CANDLEMASS bassist Leif Edling, ex-YNGWIE MALMSTEEN singer Mats Levén, ex-ENTOMBED drummer Peter Stjärnvind, guitarist Jörgen Sandstrom (also in THE PROJECT HATE, ex-ENTOMBED/GRAVE), OPETH/ex-ARCH ENEMY guitarist Fredrik Åkesson and OPETH keyboardist Pär Wiberg — will enter the studio this fall to record its third album for an early 2011 release.

Uitstekend nieuws natuurlijk.
Ik weet nog wel een idee voor een voorkant...een schedel of zo met een hmm, blauwe achtergrond.

bub

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-08-2010 9:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En als ze hem nou III noemen ipv hun eerdere beetje standaard titels.
Ik hoop alleen wel dat deze nou eens op vinyl gaat verschijnen, schande dat hun voorgaande werk alleen op cd te krijgen is.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-10-2011 19:57 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Krux news...van het Krux forum.
http://www.candlemass.se/forum/viewtopic.php?id=920

quote:
So here's the latest offical news on the new Krux album.

The album is titled "Krux III-He Who Sleeps Amongst the Starts". The CD version will be released at the end of November on the GMR label and the vinyl version will be released by High Roller Records. There are 7 songs on the album and the style is of course heavy but maybe a bit more straight forward this time, a bit more....metal. Standout tracks are the title track, the ultra heavy "Emily Payne", the schizoid, heavy and bizarre "Hades Assembly" and the progressive 10 minuete opus "Prince Azaar and the invisible Pagoda".

Ben zelf nou niet zo gecharmeerd van deze hoes.
Eigenlijk vind ik hem kut. Maar het gaat om de muziek.
Die zal wel goed zijn.

bub

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-10-2011 20:02 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Mooie hoes, ben wel weer siked hier voor

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 08-10-2011 20:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik vind het ook wel een mooie hoes. En ben zeker benieuwd naar het album.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-10-2011 22:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Godverdomme, GENIAAL!!!!!!!!

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-10-2011 9:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Erg benieuwd naar de nieuwe release van deze doomband die werkelijk alle goeie eigenschappen van doom in zich heeft I & II waren echt van ziek hoog niveau.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-10-2011 10:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En nu maar hopen dat Steffen Krux I & II ook op vinyl gaat uitbrengen...

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-10-2011 10:43 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 9 oktober 2011 9:36 schreef Dirge for november het volgende:
Erg benieuwd naar de nieuwe release van deze doomband die werkelijk alle goeie eigenschappen van doom in zich heeft I & II waren echt van ziek hoog niveau.
Dat klinkt veelbelovend. Ik ga het checken want ik ken Krux totaal niet.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Dirge for november
Posted 09-10-2011 10:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het is prima vinylmuziek inderdaad.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-10-2011 11:02 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Cleane zang.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

nark
Usericon van nark
Posted 09-10-2011 11:04 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Cleane zang

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-10-2011 11:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2011 11:02 schreef G.I.R.L. het volgende:
Cleane zang.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-10-2011 11:32 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Nee is gewoon een dikke turn off voor me. 40 Watt Sun en Electric Wizard idem dito.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-10-2011 11:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2011 11:32 schreef G.I.R.L. het volgende:

Nee is gewoon een dikke turn off voor me. 40 Watt Sun en Electric Wizard idem dito.

en dus ook Candlemass, Saint Vitus...ergo; doom is niets voor jou.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-10-2011 12:10 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 9 oktober 2011 11:55 schreef Spirit In Black het volgende:
en dus ook Candlemass, Saint Vitus...ergo; doom is niets voor jou.
Gewone doom misschien niet, maar funeral doom dus wel.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 09-10-2011 12:31 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Ben benieuwd, II vond ik niet zo, maar I heb ik grijs gedraaid.

quote:
Op 9 oktober 2011 11:02 schreef G.I.R.L. het volgende:
Cleane zang.

metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 09-10-2011 13:23 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

1
2
3

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-10-2011 13:27 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

II vind ik geniaal
I minder tot me door laten dringen, omdat die minder indruk op me maakte (kan ook wel komen doordat ik ze leerde kennen met II)

III kijk ik zeker naar uit en vind de hoes wel wat hebben

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-10-2011 13:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik maak me geen zorgen, Leif levert altijd prima muzikaal werk af!

Dirge for november
Posted 09-10-2011 13:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

+1

@tool-fan. I is een stuk desolater, misschien is dat t. Iets meer een groeier.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-10-2011 13:31 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2011 13:31 schreef Dirge for november het volgende:
+1

@tool-fan. I is een stuk desolater, misschien is dat t. Iets meer een groeier.

dan toch nog enkele luisterbeurten geven

Dirge for november
Posted 09-10-2011 13:51 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ach misschien ligt hij je ook gewoon minder. Kan natuurlijk ook! Maar t kan sowieso geen kwaad

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com