|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
A-subtiel inzoomen op tietjes in het publiek ftw! [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 05-11-2007 9:26] |
|
Op zich niet veel.dat iedereen trouwens dark funeral de clowns van de BM scene vind, ik zie ONHEIl als nog grotere clowns.wat eendraak van een clip trouwens. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou nou, en waarom dan wel niet? |
|
quote:zie die clip maar eens. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, de helft daarvan heb ik zelf gefilmd. :') Dus, nogmaals, wat is je punt? |
|
Heb jij zo lopen in te zoomen? |
|
quote: quote: |
|
quote: Vast wel, geen idee, is lang geleden. De zwart-witbeelden zijn niet van mij, de meeste kleurbeelden wel, voor zover ik weet. |
|
quote:+1. |
|
Ik vind het best cool klinken, eens een keer wat meer dan één clip beluisteren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vond destijd de 'We hebben de Hel gezien' demo-cdr best ok. De eerste demo was echter bedroevend slecht en 'The Treath' was zaaddodend. Tijd niets vernomen over de bandje btw. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een aantal nummers van Onheil vind ik best oke, maar ik zou het niet dagelijks opzetten. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 06-11-2007 7:11] |
|
Ik ook niet, het is kutmuziek. |
|
Een bandje die meelifte op de anti-Islam hype golf, of zit ik fout? |
|
Je zit fout, want van een hype was destijds nog geen sprake, mijns inziens. |
|
Weer eens wat anders dan het cliché christenen afzeiken wat de meeste bands normaal uitvoeren . Al die 'ruige' bands willen toch een oorlog met religie? Kies dan het islam ipv het passieve christendom. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 06-11-2007 16:30] |
|
quote: Toch heb je een shirt ervan. |
|
quote: Teksten daarover is lam, je weet toch. [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 06-11-2007 16:31] |
|
die jongens zijn toch zelf christelijk? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hoe kom je daar bij? |
|
es gehoord in een verhaaltje over slechtvalk/fear dark In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Het verhaal was, dat Onheil Slechtvalk voor lul wilde zetten. Dus tijdens een concert waar beide bands optraden, zorgde Onheil ervoor dat Shamgar mee ging zingen met een heidens lied. Puur om voor lul te zetten. Maar de black metal maffia begreep het verkeerd, en dacht dat Onheil heulde met de vijand. |
|
quote: Hehe, ik ook, je punt Neh, af en toe zet ik die sterf demo nog wel eens op, altijd weer lachen. Nieuwe spul klinkt op zich niet eens zo heel slecht ook. Life doesn't get much better than this! |
|
Ze staan als support bij het optreden van Mayhem in Waterfront te Rotterdam. EDIT: Ik zie net dat dat ook al in het topic over het optreden staat. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 06-11-2007 17:06] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |