|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die hele black metal maffia zijn kneuzen.........en als Onheil op zo'n manier als bovengenoemd een andere band voor lul wil zetten dan zijn dat ook kneuzen. Stelletje heikneuters moeten gewoon opflikkeren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1 |
|
quote: En cd's ja, maar de muziek is verder niet bijzonder ofzo. |
|
quote: wat een bullshit. zeker weer zo'n make up story van amok Je moeder. |
|
Hoe dan ook, Onheil + muziek + persoon erachter = OVENS! Nouja, iig geen zak an. |
|
had jij niet mijn the threat cd gekocht? Je moeder. |
|
Nee, ik heb 'We hebben de hel gezien' uit medelijden maar van jou overgenomen als ik het me goed herinner. |
|
quote: Sowieso alle power metal naar de ovens... |
|
quote:Onheil is toch de Iron Maiden van de blackmetal? |
|
Ik snap dat gezanik over Onheil nooit, komt op mij veelal over als kuddegejank. Hun muziek is niet veel slechter dan die van vele andere BM-bands. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-11-2007 17:58] |
|
Black metal heeft geen Iron maiden nodig... |
|
quote:Onheil klinkt veel blijer dan de gemiddelde BM band. |
|
quote: Ik voel me dan altijd zo lekker trui! ^^ |
|
quote: Ja, anders quote je een bericht met kromme zinnen. :') Maar dat blije kan ik er toch niet in ontdekken. |
|
quote:Dat word duidelijk door het gebrek aan morbide sfeer en dergelijke. |
|
quote: Amok om niks. |
|
quote: Maar dat verklaart het anti-Onheil-offensief dat eens in de zoveel maanden de kop op steekt niet. |
|
quote:Misschien verklaart zo'n onzin het wel Quote: Het verhaal was, dat Onheil Slechtvalk voor lul wilde zetten. Dus tijdens een concert waar beide bands optraden, zorgde Onheil ervoor dat Shamgar mee ging zingen met een heidens lied. Puur om voor lul te zetten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
das idd beste onzin hehe. kan me nog herinneren dat hij bij de baroeg het nodig vond om zo ongeveer iedereen die bij black witchery/armagedda aanwezig was te overtuigen van waarom slecvhtvalk zo'n goede band was en iedereen probeerde te overtuigen dat christelijke black metal ook bm is. wat een mongool, logisch dat onheil nooit meer serieus genomen werd erna. Je moeder. |
|
Ach, hoe het allemaal zit weet ik niet, wat ik wel weet is dat Amok niet vies is van provoceren. Dat lukt 'm aardig, da's duidelijk. |
|
nouja, dit week ik zeker want ik was er zelf bij en net zoals iedereen daar irriteerde ik me mateloos aan dat gezeik van hem. valt me mee dat hij niet toen al goed is getrashed want er stond behoorlijk wat volk op springen door zn provocaties... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-11-2007 18:56] Je moeder. |
|
quote: Is daar dan het jumpstylen ontstaan? |
|
keihard gejumpt op black witchery die avond Je moeder. |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |