|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer gaat het weer eens over muziek mensen? Je weet wel, dat spul op een cdtje. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
op de eerste demo staat wel een gaaf nummer, between good and evil. lekker sfeertje! Je moeder. |
|
+1 |
|
quote:Als ze muziek hadden gehad ja, dan had het daar inderdaad over kunnen gaan. helaas. Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind het tof voor ze dat ze bij Mayhem in het voorprogramma staan |
|
ik vraag me af hoeveel ze dat gekost heeft. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Waarschijnlijk helemaal niks en zijn ze gewoon gevraagd door Waterfront zelf |
|
wel jammer dat mayhem het met zo'n band moet doen.nou ja, ze wilden zeker niet de kans lopen dat ze weggespeeld zouden worden door het voorprogramma. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tsjonge, ik zie door de argumenten het bericht niet meer. :') |
|
quote:Doe daar dan eens wat aan ipv zo'n stompzinnige post te plaatsen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ... :') !! |
|
quote:Wanneer heb jij Mayhem voor het laatst gezien? Mijn god, wat was dat een aanfluiting op No Mercy 2 jaar terug... |
|
quote: Zeker gaaf voor hun |
|
quote: Hier ben ik het inderdaad wel met jou eens. Ik hoef ze dan ook niet zo nodig meer te zien. En Onheil..tsja, Ik vind het niet boeiend. |
|
quote: Niet mee eens, maar goed daar zullen de meningen ook over verdeeld zijn, denk ik. En nu in Waterfront zal het met Atilla zijn, heb ik begrepen, nou die laatste van Mayhem vind ik zwaar vet! Dus jullie begrijpen dat ik serieus aan het overwegen ben om er bij te zijn. Onheil ken ik overigens niet, dus daar kan ik tot op heden geen oordeel over vellen, maar kan me wel voorstellen dat het erg tof is om in het voorprogramma van Mayhem te staan. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: De broer van een collega van me heeft dat geregeld. Hij werkt bij de Popunie en heeft contacten bij Waterfront, dus zodoende. Hij kent die gasten van Onheil ook persoonlijk, dat heeft ook wel geholpen [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-11-2007 19:03] |
|
Dat werkt altijd het beste ja. Kun je ook makkelijk afspraken maken. |
|
quote:+1. dat trieste verhaal kende ik nog niet maar goed. wat een figuren. Fuck the world and fuck you |
|
De BMM hebben Amok zelfs op zijn bek gemept tijdens het ZM Fest in Baroeg. |
|
Stoer. met een groepje op 1 iemand afstappen en inelkaar slaan bah, zielige figuren allemaal. Fuck the world and fuck you |
|
Beetje sneu dat de heren van Onheil hier nu ineens verdedigt moeten worden, ik weet nog goed hoe Onheil zichzelf maar al te serieus nam op hun eigen forum destijds. Ook allemaal hele true afzeik praatjes etc. Maar goed, ik vind de muziek werkelijk te saai voor woorden dus een verdere mening heb ik ook niet over. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: 1 tegen 1 hoor Je moeder. |
|
De nieuwe cd Razor komt overigens op 15 mei uit. En ja hoor...hij is ook alweer gelekt. |
|
Storm is Coming, nieuwe plaat, uit op 5 September 2014. 1. Embrace the Chaos 2. Kill Tomorrow 3. Self-Destruction Mode 4. The Omega Legions 5. Storm Is Coming 6. The End of Everything 7. Wings of Death 8. Dronkenschap in Duisternis II 9. Nature's Wrath 10. Streams of Silence Two in the pink, one in the stink. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |