|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Algemeen Dagblad.... heer krieg, heeft u nou echt niks beters te doen (volgens mij kom je uit west-friesland) |
|
Financieel Dagblad NRC Handelsblad Kranten zijn m.i. de enige vorm van gedrukte media naast boeken die een tijdsloze waarde hebben i.t.t. periodieken. Er gaat niks boven een krantje op je eettafel 's ochtends of 's avonds in je luie stoel. ...op de plee is het ook prettig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Daar heet het een krant voor... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
de metro of de spits, als ik die in de trein te pakken krijg luuuuuuv is in the air......... |
|
lees soms de dordtenaar bij mijn vader, maar dat is alleen als ik wanneer ik thuiskom van mn werk nog puf heb om ff bij hem langs te gaan My madness, my sadness |
|
Geen abonnement maar ik haal soms de Volkskrant. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Precies! Worden die allemaal door een huishouden gelezen? .. Zeker Volkskrant voor het nieuws, AD voor de dagelijkse sensatie zonder je ervoor te hoeven schamen (schaamteloze mensen lezen namelijk telegraaf) en Trouw voor de diepere levensbeschouwingen ?? En al die regiomeuk mag meteen door de versnipperaar natuurlijk : |
|
Had vroerger het AD, maar jaren geleden de deur uit gedaan ivm met steeds minder lezen. Deed alleen de cryptogram en las de koppen plus de strips (die trouwens blijven heerschen in het AD) en vervolgens verdween hij in de krantenbak. Volg nu al jaren via teletekst/t.v. en internet het nieuws en dit bevalt me stukken beter en goedkoper ook nog. Bazzio Attacks!!! |
|
Geen krant.. TV en internet zijn genoeg voor mij.. als het kon zou ik een zaterdagabonnement nemen op de volkskrant voor de vaak interessante bijlages, maar dat kan niet en voor los kopen ben ik vaak te lui .. lol.. |
|
en niemand die toegeeft een gay-krant abo te bezitten. waar is zwaar metaal? Oud Vuil. |
|
quote: De krant bezorgen? Bazzio Attacks!!! |
|
turrlijk! dom van me. de gay-krant wordt natuurlijk s'avonds bezorgd, het liefst in brievenbussen in duistere portiekjes enz. Oud Vuil. |
|
thuis --> NRC ouders --> dagblad de limburger ( ) O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
REFORMATORISCH DAGBLAD en nog een paar.. (mn ouders.. ) (niet dat ik ooit kranten lees, maargoed) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
`wij ondertussen 3 kranten:S me krantewijk hou ik altijd van over soms gereformeerd blad de nrc het parool noordhollands dagblad <--- enige waar we voor betalen |
|
Ik zelf heb een abonnement op 'Het manifest' M'n ma heeft een abonnement op het Utrechts Nieuwsblad Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Over kwaliteitskrant Metro gesproken.... Ze hadden laatst een 'recensie' van een concert van de Sugababes gedrukt. Op zich niks mis mee ware het niet dat ze 2 dingen over het hoofd gezien hebben: 1.Om 12 uur 's nachts op de bewuste dag moest de kopij binnen zijn....en het concert zou pas om 12 uur beginnen. 2.Het concert ging niet door..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn krant heet nu.nl |
|
Het AD. www.ad.nl Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dagblad De Limburger |
|
Ik geloof dat ik hier wel eens de Volkskrant zie liggen en zo nu en dan wat provintiale krantjes.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Leeuwarder Krant Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik heb geen abonnement, ik ben wel op internet aangesloten bij het NRC. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
de volkskrant natuurlijk zzz |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |